komentarze
  • 1. giovanni paolo
    • 2022-11-15 16:24:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To też wina złego bardzo niedobrego szefa zespołu, który to szef już został wykopany (potwierdzone i pewne info przez specjalistów z sekcji komentarzy). Dobry szef by rozwinął bolid, tak jak zrobił to herr Wolff.

  • 2. ekwador15
    • 2022-11-15 20:53:23
    • *.legionowodom.pl

    ale jak to jest, że do połowy sezonu ferrari komentowało dynamiczny rozwój red bulla sami ostrożnie wprowadzając poprawki. zakładali, że od połowy sezonu red bull nie przywiezie żadnych poprawek, a wiemy że mieli jeszcze sporo poprawek po przerwie wakacyjnej. merc odwrotnie, na początku nic nie przywoził, żeby na "ślepo" nie naprawiać ich problemów, gdy zrozumieli swoje problemy, zaczęli wprowadzac poprawki aż do gp usa. wszyscy się pilnują, rozważają kiedy wprowadzać ulepszenia a red bull robił co chciał w tym temacie. nie bez powodu Marko mówił, że w 2022 wiele zespołów może przekroczyć limit, pewnie to już strategia wybielania swojej winy ;)

  • 3. Krukkk
    • 2022-11-15 21:53:17
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @2. Z kolei Toto Wolff powiedzial, ze lagodna kara dla RBR poskutkuje tym, ze wiele innych zespolow przekroczy limit budzetowy. :D

  • 4. hubertusss
    • 2022-11-16 11:33:38
    • *.30.12.217.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Generalnie Ferrari najbardziej zaszkodziły zmiany regulaminowe. Nie uderzyło to tak w RB natomiast Ferrari zaczęło cierpieć poprzez przyspieszoną degradację opon. Jedynym który zanotował spory progres w drugiej części sezonu to Mercedes. Gdyby nie było tych zmian w regulaminie Ferrari nie rozwijając znacznie samochodu w drugiej części sezonu jak wiele innych zespołów trzymało by się bliżej RB.

  • 5. Sasilton
    • 2022-11-16 12:48:15
    • *.dynamic-4-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    Dla Ferrari najgorsze jest to, że Mercedes w tym roku nie przeszedł procesu odchudzenia. W Stanach dali posklejane ulepszenia które działają, ale dodało to wagi, bo to nie był nowo wyprodukowane części.
    Obstawiam, że obecnie Mercedes jest najcięższym bolidem w stawce. Merc tu ma spokojnie 0.3s zapasu, którego nie mogli użyć w tym roku właśnie przez limity.

    Jakoś nie widzę Ferrari w przyszłym roku, bo trochę nie wiem w czym Ferrari jest dobre.
    Mercedes ma docisk i najlepsze zarządzanie oponami, wiec muszą zbić wagę i opory.
    RB ma szybkość, więc mogą ja poświecić na jeszcze większy docisk.
    Ferrari zjada opony, nie ma najlepszego docisku i prędkości, a do tego mieli sporo awarii.
    No i są lekcy, więc nie ugrają wiele w zbijaniu wagi. Ferrari nie jest w niczym dobre, przez co z najlepszego bolidu spadli na miejsce trzecie.

  • 6. ElKivikos1981
    • 2022-11-16 13:57:13
    • *.

    Przestali rozwijać bolid bo i tak przez "grande strategia" Binottiego nie było juz sensu nawet gdyby mieli na to jeszcze kasę... Gość jest na wylocie i to chyba z butem w d... posładkach xD Witam wszystkich grupowiczów jako że nowy jestem ;)

  • 7. carrera 2013
    • 2022-11-16 14:10:07
    • *.180.202.210

    Uważam, że przyszły sezon w obecnym czasie jest nie do przewidzenia. Pewne jest, że RBR będzie się bił o mistrzostwo rozwijając swój bolid. A Mercedes i Ferrari to jeszcze niewiadoma.

  • 8. kembry
    • 2022-11-17 11:21:40
    • *.dynamic-4-waw-k-4-3-0.vectranet.pl

    @7

    Właśnie dlatego, że przyszły sezon jest teraz nie do przewidzenia, to jest to najlepsza zabawa.
    Ja stawiam na Mercedesa. A jak będzie to się okaże.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo