komentarze
  • 1. mattimek
    • 2022-07-08 12:44:47
    • *.9.ktmtelekom.pl

    a kto broni redbullowi przekazywania tak samo wielu informacji?!?

  • 2. Zaps
    • 2022-07-08 13:02:43
    • *.dynamic.mm.pl

    Helmut to jest stan umysłu. cudze wypomina, swojego nie widzi. nosz k... xD

  • 3. Tomek_VR4
    • 2022-07-08 13:14:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Marko jak zawsze zazdrości Mercedesowi tym razem kompetentnego inżyniera wyścigowego

  • 4. yaiba83
    • 2022-07-08 13:18:31
    • *.157.149.46.ip.sptelek.com.pl

    To mogło by być ciekawe doświadczenie jakby FIA posłuchała Helmuta i zakazała komunikacji. Mam wrażenie że najwięcej straciłby... Max :)

  • 5. Purrek
    • 2022-07-08 13:21:28
    • *.11.120.110.ipv4.supernova.orange.pl

    Marko jest Markiem i jak zwykle gdy czegoś nie potrafią wykorzystać na swoją korzyść to rozpoczyna swoje płacze i chce zakazywać ;)

    Fakty są takie, że Lewis ma większe doświadczenie od Maxa i jest lepszy w relacje między ludźmi, więc wie o co, jak i kiedy zapytać. Maxowi tego doświadczenia i skilla brakuje, więc nie wyciąga tyle z komunikatów.

  • 6. hubertusss
    • 2022-07-08 13:33:10
    • *.30.16.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Tak szczerze już kiedyś próbowali to wprowadzić. i Hamilton już w pierwszym wyścigu w Australii mocno ucierpiał bez podpowiedzi.

  • 7. Gumek73
    • 2022-07-08 13:53:16
    • *.146.139.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Uważaj Helmut, bo kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.

  • 8. ahaed
    • 2022-07-08 13:54:01
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    On naprawdę gdzieś zagubił. Pora odejść.

  • 9. Aeromis
    • 2022-07-08 13:59:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Byłoby lepiej, gdyby to kierowca sam musiał dedukować co i gdzie może więcej wycisnąć, a nie jedynie realizował zadania do wykonania wyliczone przez inżynierów. Tu Marko ma rację, nie on jeden zresztą. To że raz ograniczanie rozmów okazało się porażką, to nie znaczy że drugie podejście też okaże, ale trzeba to zrobić mądrzej.

  • 10. Bzik
    • 2022-07-08 14:13:59
    • *.

    Bolidy są już tak skomplikowane, że kierowca nie jest w stanie wszystkiego ogarnąć. Stąd większa komunikacja z pitwall. Myślę, że to dotyczy wszystkich. A że Helmut jest... jaki jest, to już wszyscy wiemy :)

  • 11. Sasilton
    • 2022-07-08 14:17:36
    • *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl

    Ale czemu mu chodzi akurat o Hamiltona, jak w każdym zespole tka jest?
    Dziwny typ.

  • 12. Bzik
    • 2022-07-08 14:25:43
    • *.

    Bo RedBull może wszystko, a reszta już nie. Każdy ciągnie w swoją stronę, jak w każdym teamie. Marko jedynie głośniej od innych wygłasza te kocopoły.

  • 13. Krukkk
    • 2022-07-08 14:48:18
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Weekend wyscigowy zagoscil na Red Bull Ring, wiec czesto beda pojawiac sie wypowiedzi Dr Marko-jak zwykle pod publike i podajace sprzeczne informacje.
    Jesli chodzi o ograniczenie przeplywu informacji przez radio i utajnienie ich przed publicznoscia jestem zdecydowanie przeciwko takiemu pomyslowi.

  • 14. Jacko
    • 2022-07-08 15:37:04
    • *.

    @11. Sasilton
    Bo obóz RBR (a w szczególności właśnie Helmut oraz Jos) mają kompleks Lewisa i nawet kiedy im w tym sezonie kompletnie nie zagraża, nie mogą przeżyć, że jest dużo bardziej utytułowany od Maxa. Dlatego ciągle wylewają w jego stronę swoje frustracje...

  • 15. xandi_F1
    • 2022-07-08 15:56:37
    • *.8.69.126.ipv4.supernova.orange.pl

    RedBulla nie stać na Bono?

  • 16. Krukkk
    • 2022-07-08 16:13:11
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @15 Xandi. Z Bono jest ta sama historia co z Toto. Sa profesjonalistami pod warunkiem, ze bolidy ktorymi zarzadzaja miazdza stawke.
    Gianpiero Lambiase robi taka robote, ze RBR nie mysli o zakupach.

  • 17. OnOff
    • 2022-07-08 16:20:48
    • *.136.139.101

    Helmut Marko to nie człowiek, to STAN UMYSŁU :)

  • 18. VinniV
    • 2022-07-08 19:54:08
    • *.nowogrod.net

    Stary pierdziel już nie wie co wymyślić, bo wie, że jego papierowy pupilek sobie nie poradzi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo