komentarze
  • 1. MattiM
    • 2022-03-19 18:44:48
    • *.netusinternet.pl

    Brawo Magnussen, jedziesz z tym przereklamowanym Schumacherem.

  • 2. Harman1997
    • 2022-03-19 18:51:14
    • *.

    Kevin musisz pokonac pewnie micka

  • 3. belzebub
    • 2022-03-19 18:57:35
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Oby tylko nie wrócił stary Magnussen, który kończył przedwcześnie wyścigi bo zbyt agresywnej jeździe.
    W każdym razie jak na razie cieszy nowa forma Haasa, bo słabych wynikach i problemach ze sponsorami powinni teraz walczyć regularnie o punkty.

  • 4. jasiuLPG
    • 2022-03-19 19:01:40
    • *.net-system.pl

    No kurczę, Magnussen to jest zdecydowanie największe zaskoczenie tej sesji, a zatrudnienie go to najlepszy interes, jaki Günther Steiner, najbardziej niemiecki Włoch o którym świat słyszał, dokonał w swoim życiu, a już na pewno na przestrzeni paru ostatnich lat. Haas wziął Mazepina na poprzedni sezon, gdzie o nic nie walczyli, zgarnęli nieco kasy od Uralkali, a gdy mają maszynę zdolną do walki o punkty(oby tempo wyścigowe nie zawiodło, jak w 2019 roku), to się go pozbyli i zatrudnili, jak się okazało, o wieeeele lepszego Magnussena, który dość łatwo w kwalach pokonuje kreowanego na przyszłego kierowcę Ferrari Schumachera.

    I może zabrzmi to kontrowersyjnie, ale Haas mógłby dać Putinowi jakiś prezent za wywołanie wojny, bo dzięki temu mogli bez żadnych ceregieli i mimo ważnego kontraktu pozbyć się Mazepina z zespołu, zatrudnić poważnego i doświadczonego kierowcę zdolnego do walki o punkty, tak bardzo przecież potrzebne w walce o bonusy wynikające z pozycji w klasyfikacji konstruktorów i zyskać do tego bardziej pozytywną opinię w świecie F1, gdyż nie są już zespołem paydrivera.

  • 5. xandi_F1
    • 2022-03-19 19:03:46
    • *.25.76.2.ipv4.supernova.orange.pl

    mocne Ferrari to mocny Haas, któremu Ferrari w 40% robiło ten bolid oraz mocna Alfa. Przypomina się rok 2019 kiedy Haas kwalifikacyjnie bił RedBulle a Alfa z Kimim na czele robiła w 1 części sezonu mnóstwo punktów.

    Brawo Kevin, Brawo Mick (szkoda błędu w Q2).

  • 6. xandi_F1
    • 2022-03-19 19:12:35
    • *.25.76.2.ipv4.supernova.orange.pl

    niech znajdą dużego sponsora tytularnego (najlepiej w żółtych barwach) bo tego koloru brakuje.

  • 7. cinek76
    • 2022-03-19 19:16:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Brawo Kevin

  • 8. nonam3k
    • 2022-03-19 20:11:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Kwalifikacje pokazały jak mocna jednostkę napędowa zdobiło ferrari. Bolidy z ich silnikiem w czołówce . Mercedes który miał znakomity silnik w poprzednim sezonie , aktualnie cos słabo wypada. Widocznie nie mieli przewagi technologicznej 3 lata przed rywalami i wyszlo jak wyszlo. Mercedes od poczatku startow w f1 jako samodzielny zespol nie brylowal , dopiero zmiana jednostek pozwoliła im na dominacje poniewaz opracowali silnik kilka lat przed reszta.

  • 9. Tomek_VR4
    • 2022-03-19 20:18:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 Mercedes od lat słynie z genialnych jednostek napędowych mówienie że otrzymali cynk od kogoś z boku jest po prostu głupie.

  • 10. Frytek
    • 2022-03-19 21:43:31
    • *.163.152.232.ipv4.supernova.orange.pl

    Brawo Kevin, Brawo Haas

  • 11. Andrzej369
    • 2022-03-19 21:47:26
    • *.mt.pl

    @9 Nie otrzymali cynku, podczas ustalania przepisów forsowali rozwiązania które już mieli gotowe grożąc odejściem

  • 12. pan37lureta
    • 2022-03-20 09:09:25
    • *.reb.o2.cz

    I tak Magnussen przejedzie max 15 okrążen

  • 13. xandi_F1
    • 2022-03-22 14:35:21
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Brawo Kevin

  • 14. Globtrotter
    • 2022-03-22 23:09:15
    • *.satfilm.com.pl

    można powiedzieć, że Magnussen wrócił do F1 otwierając drzwi z buta

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo