komentarze
  • 15. Paulides
    • 2008-03-17 19:42:12
    • *.rzeszow.mm.pl

    To będzie masakra, spójrzcie na prognozę pogody...

  • 16. Novy
    • 2008-03-17 19:48:18
    • *.chello.pl

    Ferrari jest teraz slabsze... to jest szansa dla BMW... jesli wszystko sie uda

  • 17. bosss111
    • 2008-03-17 20:21:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Malezji Robert musi wygrac kwalifikacje, inaczej znowu beda cuda z jego strategia..chyba ze wtedy "zapomna mu wlac wody do bidonu" i znowu bedzie pretekst wezwania go do boksu...:))

  • 18. Przemo08
    • 2008-03-17 20:23:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktoś wie o której godzinie będą kwalifikacje?

  • 19. F1Masta
    • 2008-03-17 20:57:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kwalifikacje w sobote o 7 a wyścig oczywiście w niedziele o 8

  • 20. Tomek-timi
    • 2008-03-17 21:12:01
    • *.tktelekom.pl

    To ze w australii Ferrari sie nie popisalo to nie znaczy ze w Malezji bedzie tak samo... A jak kubicy znowu w ostatniej chwili zmienia strategie i dotankuja mu bolid do pelna to juz nie ma co liczyc na pierwsza 8 w wyscigu.

  • 21. Tytussek
    • 2008-03-17 21:24:48
    • *.51.175.141

    Ja bym nie był takim optymistą. Wszyscy odnoszą osiągi do sezonu 2006 gdzie BMW było bardzo szybkie na długich prostych, ale niestety poprzedni sezon obnażył tutaj ich słabość. Wyścig w Australii również pokazuje, że świetnie radzą sobie z siłą docisku i stabilnością w zakrętach, ale prędkości maksymalne niestety są kiepskie. Mam tylko nadzieję, że może i w tym względzie mają jakiegoś asa w rękawie.

  • 22. kooba
    • 2008-03-17 21:36:07
    • *.adsl.inetia.pl

    JAK SIĘ ZAREJSTROWAĆ W BMW SAUBER RACE CLUB ZA DARMO Z TYM KODEM Z KONKURSU SMS??????????POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23. Zako
    • 2008-03-17 21:50:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    POGODA NA GP MALEZJI
    PIATEK: temp. 33*C, wilgotnosc 78%, opady i burze 60%, wiatr 4m/sec
    SOBOTA:temp. 31*C, wilgotnosc 80%, opady i burze 60%, wiatr 4m/sec
    NIEDZIELA:temp. 31*C, wilgotnosc 82%, opady i burze 60%, wiatr 4m/sec
    Jezeli spadnie deszczyk to bedzie ciekawie i obojetnie jaka taktyka weźmie w łeb, chyba w wypadku możliwosci opadu deszczu w taktyce lepiej zaplanowac 3 pitstopy i spróbowac dostosowac ich kolejnosc do mozliwosci wystepowania opadów o X mincie w wyscigu.

  • 24. Zako
    • 2008-03-17 21:51:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *minucie oczywiście

  • 25. condor2010
    • 2008-03-17 22:14:56
    • *.141.c75.petrotel.pl

    do Zako. Jak mozna dostosowac pitstopy do deszczu, ktory nie wiadomo czy spadnie a nawet jak spadnie to nie wiadomo w jakiej fazie wyscigu. To czysty toto-lotek.

  • 26. perduto
    • 2008-03-17 22:31:25
    • *.sti.net.pl

    Zako po części ma rację. Bynajmniej jeżeli chodzi o jazdę na 3 pit stopy. Ale to się będzie brało pod uwagę, jeżeli będzie występowało duże prawdopodobieństwo zmian atmosferycznych: suchy tor - mokry tor. Wtedy lżejszym bolidem się będzie szybszym, no i będzie trzeba wjeżdżać zmieniać opony na tor suchy - mokry.
    Myślę jednak że nie nasza w tym głowa. Ja jednak jestem za tym żeby Robert dojechał do mety, a jak to się stanie to jestem pewny że będzie na punktowanym miejscu i chyba nawet wysoko - liczę na miejsce 3-5.

  • 27. Zako
    • 2008-03-17 22:47:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    condor2010 źle to może ujołem chodzi mi o to ze majac zaplanowane wiecej pit stopów mamy możliwośc lepszego zareagowania na deszcz i bycia mniej stratnym niz jadac na np 2 pit stopy. Bo załózmy ze jest taka sytuacja jedziesz na 3 pity masz lzejszy bolid robisz szybsze okrazenia i masz za 5 min zjechac do boksu po raz ostatni na 15 okr przed meta . W tym czasie spada deszcz ale tobie to nic nie przeszkadza bo i tak miałes zaplanowany zjazd wiec nie robi ci to dodatkowej róznicy. ALE zawodnik jadacy na 2 pit stopy w tej samej sytuacji ma gorzej .Otóz na 20 okr. przed meta zjechał on po raz ostatni do boksu, fakt starcił w bokach mniej czasu do tej pory niż kierowca jadacy na 3 pit stopy ale jechał kazde okrazenie wolniej bo miał wiecej paliwa i teraz decydujacy moment jak juz wspomniałem ten kierowca z dwoma pis stopami zjechał po raz ostatni 20 okr przed meta ale na 15 okr przed meta spadł deszcz i musi zjechac jeszcze raz czyli w tym wypadku jest to zjast nr 3 ( 2 zaplanowane + jeden nie )I tak obaj ww kerowcy maja po 3 pit stopy ale ten który mmiał 3 zaplanowane był szybszy na torze bo miał mniej paliwa (niz ten który miał zaplanowane 2 pity + jeden awaryjny ) . Tak wiec wychodzi ta sama liczba zjazdów ale rózne czsy okrazen spowodowane rozna iloscia paliwa (na korzysc goscia z 3 zaplanowymi pit stopami ) PS troche chaotycznie ale mam nadzieje ze zrozumiale przekazałem swoja teorie

  • 28. Zako
    • 2008-03-17 22:48:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sorki za błedy

  • 29. freeqstyler
    • 2008-03-17 23:32:35
    • *.opera-mini.net

    Witam, to mój 1szy koment tutaj ;) Drugie GP sezonu zapowiada się ciekawie, miejmy nadzieję, że team BMW dobrze dobierze ustawienia bolidu, co wnioskując z wcześniejszych słów kierowców, łatwe nie będzie. Martwią mnie słabe prędkości maksymalne BMW. Już rok temu nie było z tym najlepiej.

    Liczę na Kimiego- Massa rozczarował mnie. Myślę jednak, że czerwone bolidy nie odjadą reszcie stawki- patrząc na Maki i uparcie goniące je Beemki.

    I miejmy nadzieję, że reszta stawki dojedzie do mety, bo 7 kierowców, to farsa po prostu.

  • 30. PETRONAS ![RK]!
    • 2008-03-17 23:37:13
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sorry koleś ale taktyka do bani , widziałeś Kovala - musiał zjechać , więc jadąc na 3 pit stopy masz dużą szanse że akurat okrążenie wcześniej przed zaplanowanym pit stopem wyjedzie SC a w baku opary i co wtedy - tracisz wszystko nawet jak jedziesz pierwszy 2 pity bez kombinowania najlepiej żeby nie przedobrzyć (ale w sumie co ja tam sie znam nie jestem mechanikiem BMW Sauber więc co mi do taktyki ) , myślę że Robert nadrobi jazdą tą całą taktykę tylko dać mu szansę ja chcę tylko obejrzeć dobre widowisko z Robertem w roli głównej a nie spuszczać się nad tą całą taktyką.

  • 31. PETRONAS ![RK]!
    • 2008-03-17 23:37:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co jest

  • 32. Zako
    • 2008-03-18 00:12:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PETRONAS ![RK]! - A CZY JA NAPISAŁEM CHOC RAZ COS NA TEMAT SC ? Nie,moje założenia dotyczą tylko pogody i opadów deszczu. Z SC jest zupełnie inaczej bo blokuje ci zjazd do boksu a pogoda nie. Najpierw czytaj a później odpisuj !!!

  • 33. Galek
    • 2008-03-18 08:02:20
    • *.45.201.228

    Ferrari bedzie gora...

  • 34. surelaw
    • 2008-03-18 09:20:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wiem na pewno - iż dwa BMW nie dojadą do mety w Malezji - teraz tylko kwestia który nie dojedzie....

  • 35. piotruspaw
    • 2008-03-18 10:12:02
    • *.160.241.135

    Myśle ,że w Malezji będzie królować Ferarii

  • 36. gregor1
    • 2008-03-18 10:12:02
    • *.dip.t-dialin.net

    a ja i tak uwazam ze obojetnie gdzie beda sie scigac to bmw nie da szansy robertowi

  • 37. Jacu
    • 2008-03-18 10:26:12
    • *.profiline.pl

    Coz ci z was ktorzy twierdza, ze demonizuje sie to ze BMW knuje przeciwko naszemu kierowcy sa- niestety-naiwni. Znam mentalnosc niemcow ,mam tam rodzine i niestety moim skromnym zdaniem sytuacja wyglada nastepujaco: Team BMW jest mlodym tworem jako zespol i wciaz sie uczy zarowno strategii jak i ogolnego podejscia do F1. Strategia rozwoju teamu zaklada, ze ten rok jeszcze jest rokiem nauki a szefostwo - co wielkokrotnie podkreslano - nie zaklada jeszcze spektakularnych sukcesow bolidow BMW. W zwiasku z tym nie sa obciazeniu jesli cos nie wyjdzie na korzysc punktowa dla calego teamu - chociaz z drugiej strony az tak wiele nie ryzykuja i przy utracie puntow jak sie wiekszosci wydaje-ale o tym pozniej... Wystarcza ze jeden zawodnik bedzie sie pial w gore punktacji i pokazywal potencjal bolidu. Drugi kirowca jest potrzebny do EKSPERYMENTOWANIA!!! i sprawdzania najrozmaitszych taktyk wyscigowych stanowiacych wiedze na przyszlosc - wtedy kiedy juz BMW wlaczy sie na dobre w rywalizacje o mistrzostwo swiata!!. Oczywioscie nie trudno domyslec sie ktory kierowca ma zwyciezac - NIEMIEC!! - a Kubica jest chlopcem do bicia. Wzieli go bo ma wielki talent, jezdzi rowno a ponaddto ma mocna psychike (przynajmniej mam taka nadzieje bo ja juz bym to wszystkko pier...) wiec jest swietny do wyciskania wszystkiego z bolidu i maxymalnie z obranej w danym momencie taktyki. Niestety taki czlowiek od "czarnej roboty" zle konczy bo po skonczeniu umowy - po tym sezonie - przylgnie zla opinia o Kubicy jako pechowcu i wyleci z F1 na dobre lub trafi do gniota typu India force. Mam nadzieje ze sie myle ale obawiam sie ze ktos o tym wsopmni za rok!!! Mialem nadzieje ze jest inaczej ale po ostatnim GP utwierdzam sie w tym przekonaniu na dobre - lub raczej na zle - pozdrawiam i mimo wszystko licze na jakies "niedopatrzenie" ze strony szefostwa BMW ktore pozwoli chociaz na moment pokazac Robertowi na co go stac.:( Mimo wszystko Robert nie daj sie - w spokoju sila!!

  • 38. Nikon92
    • 2008-03-18 16:12:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech wymagają wymagają a nie stwierdzająze sie nieda :)) BMW jest 3 teamem i moze włączyć się do walki

  • 39. Nikon92
    • 2008-03-18 16:14:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech wymagają i inwestują w team przecież BMW moze walczyć o wicemistrzostwo :) udowodnił to Nick i Robert

  • 40. Nikon92
    • 2008-03-18 16:15:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech szefowie inwestują w team bo przecież BMW moze się włączyć do walki choćby o wicemistrzostwo

  • 41. Resident777
    • 2008-03-19 01:25:12
    • *.chello.pl

    pewnie znowu świetni stratedzy przeszkodzą Kubicy :( ehh to bmw szkoda pisać pozdro ALL :)

  • 42. dziarmol
    • 2008-03-19 11:09:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-03-18 10:26:12 Jacu - BMW nie jest już takim młodym teamem więc ile się będą uczyc? co do reszty Twojego postu muszę się z tobą zgodzic ,choc chciałbym abyś nie miał racji poz.

  • 43. Jacu
    • 2008-03-19 15:37:37
    • *.profiline.pl

    ...jako jednolity/calkowicie niezalezny team w f1 - a nie jako dostawca silników - to mozna powiedziec ze sa nowi - zaledwie dwa lata...chociaz zostalo sporo osob z Saubera to jednak kierownictwo przejeli praktycznie calkowicie niemcy-to mialem na mysli piszac ze sa nowi ;). pozdr.

  • 44. motocykled
    • 2008-03-19 17:40:48
    • Blokada
    • *.244.23.13

    Zapraszam na wypasioną stronkę www.motocykledxd.pl.tl.Na tej stronce mam bardzo dużą ilość ciekawych podstron o wszystkim np.TELEWIZJE ONLINE,ciekawe kawały,
    bramkę sms;zdjęcia,schematy i filmiki o motorach;filmiki o spryciarzch,WSZYSTKIE ODCINKI WŁADCÓW MÓCH WRZUCANE KILKA MINUT PO EMISJI TV,WYSZUKIWARKE,
    zapraszam!!!!!!!!!!!!!!

  • 45. laespero
    • 2008-03-20 11:59:02
    • *.wirion.pl.231.13.83.in-addr.arpa

    Powiem szczerze że zaczynam zawodzić się na szefach BMW. Po prostu w tamtym roku Robert duzo razy ukończył wyscig bez pukntów a to ze względu na kiepska strategię szefów BMW. I w tamtym tygodniu podczas GP AUSTRALII widzielismy to samo.Robert Kubica ma potencjał, widać wyraźnie że bolid BMW nie odtsaje aż tak bardzo od Ferrari czy McLarena.Z tego cow idac to technicznie ten bolid jest lepszy niz w tamtym roku.A Robert ma wieksze doświadczenie.I moze znacznie wiecej zdziałać i o znacznie wiecej walczyć.Tylko zadaje sobie jedno pytanie:dlaczego szefowie BMW dla Roberta ustalają tak kiepską strategie?Mnie aż jest żal Roberta.Widać że jest dobrze ale zawsze musi ktoś coś zrobić nie tak.Mam nadzieje ze szefowie BMW zrozumią iż nalezy stosować inną taktykę.Pozdrawiam


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo