komentarze
  • 1. Aprillex
    • 2022-01-15 21:20:33
    • *.dynamic.mm.pl

    Nie miałbym nic przeciwko w tym wypadku, grupa VW dałaby dwa mocne zespoły, bo nie mogą sobie pozwolić na niszczenie marki Audi czy Porsche i była by fajna rywalizacja z przodu. Byle to nie wyglądało jak w przypadku RedBulli gdzie jawnie walczy o wyniki 4 kierowców w stosunku do Mercedesa (mam na myśli ten sezon)

  • 2. mazur81
    • 2022-01-15 21:36:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A więc stało się... F1 przechodzi na silniki TDI

  • 3. kiwiknick
    • 2022-01-16 02:29:26
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Mercedes, Honda, Renault też produkują smrodziaki :)

  • 4. FckHamilton
    • 2022-01-16 12:09:57
    • *.dynamic-3-poz-k-0-3-0.vectranet.pl

    Volkswagen Passat Team F1 :D aprytnie kombinują że bedą mieć tańsze części zamienne.

  • 5. michal395
    • 2022-01-16 17:34:01
    • *.

    do dupy takie wejście do F1. jaki to konstruktor jak przejmuje tylko istniejący zespół i zmienia nazwę a nie zbuduje wszystkiego od zera

  • 6. Jacko
    • 2022-01-16 17:53:03
    • *.

    @5. michal395
    A jaki zespół w ostatnich kilkunastu latach (a nawet kilku ostatnich dekadach) dołączając do F1 budował "wszystko od zera"? A nawet jeśli były takie próby, to i tak kupowali nadwozia oraz silniki od producentów mających już jakieś doświadczenie. Przy obecnych kosztach i przepisach to jest po prostu praktycznie niewykonalne.

  • 7. SebastianM
    • 2022-01-16 21:50:22
    • *.

    @3 Honda już od kilku lat nie produkuje silników diesla;) . Sam jeżdżę TDI, kolejny także taki będzie .

  • 8. Andrzej369
    • 2022-01-16 23:48:21
    • *.mt.pl

    @5 W takim razie mistrzostwa konstruktorów powinny się odbywać między Ferrari, McLarenem, Williamsem i Alfą Romeo/Sauberem.

  • 9. Skoczek130
    • 2022-01-17 08:28:10
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @michal395 - to co powiesz o Mercu, zespole powstałym z BrawnGP. Ci z kolei powstali na zgliszczach Hondy, która odeszła z F1. A najlepsze jest to, że Honda wykupiła ekipę, która wcześniej nazywała się British American Racing. Jednym z twórców projektu był... ich pierwszy kierowca Jacques Villeneuve. XD Renault natomiast pierwotnie powstało na bazie Benettona, RBr z Jaguara a Ci że Stewarta. Jak widać bardziej opłaca się odkupić i rozbudowywać, aniżeli tworzyć od początku.

  • 10. michal395
    • 2022-01-17 11:12:34
    • *.

    Powiem to samo. Zrobili durby przepis o wpłacie 200mln, i nikt nowy do stawki nie wejdzie. Co z tego że wchodzą koncerny jak żaden zespół nie przybył a wchłaniają tylko te które istnieją. Trochę nie zrozumieliście o co mi chodziło w poprzednim wpisie bo źle wyraziłem swój zamysł.

  • 11. kiwiknick
    • 2022-01-17 14:33:15
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @7 a Honda B-RV :)

  • 12. giovanni paolo
    • 2022-01-17 14:36:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie jestem przekonany czy połączenie VAGa z RBR byłoby możliwe mając na uwadze, że w dużym uproszczeniu mówiąc, producent napojów otrzymał technologię od Hondy, a ta miałaby trafić prosto w ręce konkurenta? O innym sposobie wejścia do F1 nie ma mowy, kwestia tworzenia silników wydaje się być zabetonowana. To dekada rozwoju na określonym poziomie. Znajomość konstrukcji nawet najlepszego układu napędowego z WEC może nie być wystarczająca. Tak poważny gracz nie wpakuje w ten projekt miliarda euro tylko po ty by dowiedzieć się, jak uczciwie ta rywalizacja przebiega.
    Może i "specjaliści" mają takie ukryte marzenie, bo TAG Heuer w naturalny sposób ich łączy a w obozie RBR pojawia się wolne miejsce, ale nie wszystko przechodzi z jednego punktu do drugiego drogą prostą.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo