komentarze
  • 1. LeadwonLJ
    • 2021-09-15 19:14:14
    • *.techmedia.com.pl

    Sądzę, że powinniśmy utrzymać Portugalię zamiast Francji i przyjechać na Motorland Aragón zamiast do Barcelony. Wiem, że Algarve to nie najlepszy obiekt do ścigania, ale Paul Ricard jest gorsze, a dodatkowo słyszałem, że w Portugalii zainteresowanie istnieje. Jeśli chodzi o Aragón to należałoby użyć innej wersji niż w MotoGP, a istnieje taka i wygląda dobrze jeśli chodzi o F1.

  • 2. mcjs
    • 2021-09-15 19:23:29
    • *.

    Paul Ricard pożegnam bez żalu.

  • 3. goralski
    • 2021-09-15 19:35:57
    • *.centertel.pl

    Niemiec szkoda, bo tam akurat działo się przez ostatnie 3 lata sporo, trochę za sprawą pogody ale na brak emocji nie można było narzekać. Co innego Francja...

  • 4. XandrasPL
    • 2021-09-15 20:04:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @1

    Algarve się obroniło. Ciekawy tor i nawet pasuje pod odpychające się cysterny 2017-2021.

  • 5. Ocato
    • 2021-09-16 07:57:10
    • *.15.217.200

    @1

    Ja tam zawsze powtarzam, że Paul Ricard to mógłby być dobrym torem. Tyle, że z, dosłownie, setek możliwych layoutów, wybrali do homologacji Grade 1 bardzo słaby.

    Ale za usunięcie Barcelony silnie będę trzymał kciuki. Tak samo Imoli. Tradycja, tradycją, ale to nie jest tor na współczesne bolidy.

  • 6. Danielson92
    • 2021-09-16 20:10:22
    • *.

    Paul Ricard, Catalunya, Imola, Soczi out. Koreę chętnie bym ponownie zobaczył w kalendarzu, może też Indie. Szkoda, że nie ma szans na powrót Magny Cours lub Walencji. W Walencji piękny tor chociaż nuda. Ale wyścig z 2012 roku to był jeden z najlepszych wyścigów ostatniej dekady.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo