komentarze
  • 1. granat88
    • 2008-03-05 18:21:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To chyba najdłużje trzymający się prywatne zespół w F1 i zarazem 2 najbardziej utytułowany team. Gratulacje dla Franka za wytrwałość i cierpliwość

  • 2. Raven89
    • 2008-03-05 19:10:50
    • Blokada
    • *.netia.com.pl

    Nie wydaje mi się,żeby Williams był mocniejszy od BMW.Spodziewałbym się raczej ich walki z Renault.Słowa Heada zweryfikuje Australia i zobaczymy,czy nadal będzie taki pewny siebie ;)

  • 3. F1Masta
    • 2008-03-05 19:13:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Troche pierdoli

  • 4. F1Masta
    • 2008-03-05 19:13:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale respekt za 30 lat w F1

  • 5. dras
    • 2008-03-05 19:31:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bmw w tym sezonie wszystkich zaskoczy. wedlug mnie bmw, ferrari i maki beda walczyc o tytul. bmw skrywa swoj potencjal po to zeby inni za szybko nie zaczeli testowac ich czesci aero

  • 6. dras
    • 2008-03-05 19:35:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a tak wogole to nie wie ktos jak to jest z ta informacja ze renault i williams na australie maja miec tylny spojler w ksztalcie litry W???

  • 7. tomtdk
    • 2008-03-05 19:56:09
    • *.chello.pl

    poczekajmy do australii. willy nie wypadl sroce spod ogona, pomimo to uwazam ze bez zaangazowania producentow aut zespoly prywatne zejda na margines , choc to nie jest regula.

  • 8. adamekdab
    • 2008-03-05 20:20:44
    • *.eranet.pl

    Przeliczycie sie chłopaki z Wiliamsa, przeliczycie..........i to mocno

  • 9. Amadeusz
    • 2008-03-05 20:34:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba kolesie z Williamsa są zbyt pewni siebie. Czytam już 3 wywiad na temat tego teamu, każdy z innymi osobami i wszyscy myślą, że będą wygrywać. Dziwne. Jednak ( doszliśmy do wniosku z dragomirov'em ), że bolid jest kopią ( przynajmniej nam się tak wydaje ) Maca z zeszłego roku, więc i mogąbyć szybsi, ale pożyjemy, zobaczymy.

  • 10. walerus
    • 2008-03-05 20:41:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tych teamów na trzecim miejscu strasznie dużo - będzie ciasno na stołku......

  • 11. geniula1
    • 2008-03-05 21:13:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też doszedłem to takiego wniosku że jest kopią McLarena. Widać to między innymi po połączeniu kominów z tymi skrzydełkami przy wlocie powietrza, no i mostek nad spojlerem.

  • 12. dragomirov
    • 2008-03-05 22:10:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    williams jest zaje.isty. Oglądałem o nim i jego firmie film dokumentalny dwu godzinny. Mocna sprawa, jego początki, gdy zaczynał się ścigać i całą zarobioną kasę pompował w samochody do ścigania. A Świat w miejscu nie stał, więc producenci samochodów, inaczej mówiąc fabrykanci zaczęli wystawiać swoje teamy i samochody. Oczywiście prywaciarze nie mogli sobie na takie cacka pozwolić, więc zaczęli reklamować inne firmy na swoich bolidach i tak poszło i idzie do dzisiaj i pójdzie długo, długo...

  • 13. PrzemeQ
    • 2008-03-05 22:19:48
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    [...dragomirov...] jaki był tytuł ? może uda mi sie to gdzieś dorwać

  • 14. tomtdk
    • 2008-03-06 08:45:45
    • *.chello.pl

    Co by nie mowic to Frank to wielki czlowiek.

  • 15. holyjoe
    • 2008-03-06 09:37:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    <PrzemeQ> Widziałem film na Discovery Chanell, który sprawy techniczne(te tylko oczywiście które są powszechnie znane) i organizacyjne, przedstawiał na zespole Williamsa. Nie wiem co oglądał <dragomirov> ale ja odsyłam Cie na torrenty gdzie znajdziesz ten film. Anglojęzyczny co prawda ale da rade wyłapać o czym mówią. PZDR

  • 16. pz0
    • 2008-03-06 09:59:38
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Wszyscy się czepili tego tylnego spojlera w kształcie W. Taki spojler miał np BMW w Brazylii, Ferrari w Kanadzie miało dla odmiany w kształcie M. BMW zresztą W miało już bodaj w 2006. Z tym skrzydłem może być coś nie tak bo jednak jest stosowane tylko sporadycznie. Może Renault wymyślił jakąś modyfikację? Tylne skrzydło W może redukować wiry za bolidem. Williams rzeczywiście szybko kopiuje udane pomysły konkurencji, z tym że często pojedynczy element może się nie sprawdzić. Myślę że w BMW jeleń na nosie w jakiś sposób współpracuje z wikingiem z tyłu. To są tylko moje przypuszczenia które mogą mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością, a niestety nie mam w piwnicy tunelu aero i nie mogę sprawdzić :) Przynajmniej moje przypuszczenia odnośnie jelenia i wikinga w BMW okazały się słuszne, że to nie dla docisku czy stabilności ale jedynie działają jako kierownice strug dla poprawy przepływu powietrza.

  • 17. walerus
    • 2008-03-06 10:27:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ech - te gdybania....

  • 18. Peti
    • 2008-03-06 12:03:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ciekawe co będzie z tymi kołpakami w BMW? Wrócą czy nie wrócą? Hmmm.

  • 19. dragomirov
    • 2008-03-06 12:05:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    PrzemeQ, nie pamiętam, ale leciał na PTV3 jesienią zeszłego roku późno w nocy, chyba był nakręcony przez BBC.

  • 20. tomtdk
    • 2008-03-06 16:51:49
    • *.chello.pl

    moze te kolpaki sa za duze ze spadowywuja...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo