komentarze
  • 5. hubos21
    • 2020-04-04 13:22:46
    • *.207.69.17

    @4
    Dokładnie jak HAM w Mercedesie bo skoro ma takie umiejętności to czemu jeden tytuł w McLarenie zdobyl

  • 6. Jen
    • 2020-04-04 13:37:51
    • *.179.231.1.static.3s.pl

    @4 Raptor202
    Może tak a może nie. Ten sam argument można zastosować też do wielu innych seryjnych mistrzów świata. Patrz np. Hamilton i wspierający go Mercedes, szczególnie w latach 2017-2019r. A wcześniej rok 2008r za czasów Mclarena.
    Schumacher też kiedyś zdobywał tytuły przy wsparciu Ferrari i partnera zespołowego. Nie bez powodu w F1 rozdaje się dwa tytuły dla kierowcy i zespołu.

  • 7. Kruk
    • 2020-04-04 14:16:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Zgadzam sie z @Raptor202. Alonso jest wyszczekanym Hiszpanem-taki maja glupi temperament. Natomiast mial pozbierane mysli i zaplanowana wypowiedz mowiac, ze przegral z Newey'em a nie z Vettel'em.

    @Jen. Nie lubie Hamiltona, ale trzeba przyznac, ze potrafi sie scigac i jezdzic na mokrym torze.

  • 8. Kruk
    • 2020-04-04 14:17:36
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Oczywiscie zgadzam sie rowniez z @Frytek.

  • 9. Frytek
    • 2020-04-04 14:24:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Jen
    Vettel wcale nie jest złym kierowcą, jest dobry a nawet bardzo dobry ale nie super co to powinien zarabiać kupę siana .
    Jego tytuły to połączenie: bdb kierowca, super bolid i dobry kierowca partner .
    Gdy tylko ma bdb partnera to popełnia durne błędy jak np.Max. Ale Max jest młody i pewnie się kiedyś ogarnie a Seba miał na to czas. Nawet Hamilton popełniał kiedyś błędy a teraz praktycznie je wyeliminował. Po porażce z Rosbergiem to już nie jest nawet super kierowca tylko jakiś dobrze zaprogramowany cyborg.
    Super kierowcy wystarczy bdb bolid aby być mistrzem, patrz Kubica 2008 wykorzystał błędy innych a nie je popełniał, ale wiadomo przez politykę BMW później miał tylko dobry bolid i czar prysł

  • 10. Frytek
    • 2020-04-04 14:36:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel przez te swoje tytuły za wysoko nosi głowę i nie potrafi się pogodzić z faktem że są jednak lepsi od niego

  • 11. Raptor202
    • 2020-04-04 15:39:04
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @5 Jakby nie miał umiejętności, to nawet tego jednego tytułu by nie zdobył, bo Ferrari w 2008 roku było mocniejsze od McLarena.

  • 12. XandrasPL
    • 2020-04-04 15:51:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wydaje mi się, że to Hamiltonowi lekko odbiło od tytułów a nie Vettel'owi. Oczywiście ma prawo bo jest genialny. Problem jest taki, że ów mistrz zaczyna płakać gdy nie jedzie już pierwszy albo coś nie idzie po jego myśli. Uważa, że zespół jest przeciwko niemu jak w 2016 roku albo pojedynczych przypadkach, który mogę mnóstwo wymienić. A Ventyl? Chłop na Ferrari nie powiedział ani razu złego słowa. I to było jeszcze zanim sam zaczął robić cyrk na torze. W sezonie 2016 i 2017 stracił kilkanaście zwycięstw przez strategów i nie było ani jednego złego słowa. "Wygrywamy razem i przegrywamy razem". U Hamiltona pamiętam była masa wyścigów gdzie zespół go "specjalnie wkopał". I to było jeszcze za czasów McLarena.

    Przykład Australia 2010. Hamilton: "Znowu zrujnowaliście mi wyścig tym, że założyliście mi złe opony i musiałem walczyć i się bronić gdy opony zaczęły się kończyć" - słowa po tym jak próbując wyprzedzić Alonso, wjechał w niego Webber. Albo słynny płacz na GP Austrii 2018 gdzie wyjechał czwarty a wiedział, że wyjedzie czwarty i udawał zdziwionego. Przez 5 okr. płakał i nie skupiał się na jeździe, że go papierowy mistrz Ventyl wyprzedził po trawie.

    Webber nie był słaby. Nie był tak samo szybki. Jednak każdego boli dupa, że Vettel wygrywał bo Webber był słaby. Oprócz tego, że walił starty to był dobrym kierowcą. Zrobił by tytuł gdyby nie wyjebka w Korei.
    https://www.youtube. com/watch?v=uf-dTBXRus0 - tutaj dla chętnych super materiał. 25 min. Można obejrzeć kilka razy aby zrozumieć.

    Vettel nie przejdzie do żadnej Alfy. Szybciej zakończy karierę. A na moje albo Ferrari albo (McLaren/Renault i Mercedes jeśli ogarnie sobie pozycję). Na RedBulla nie ma szans chyba, że Max odejdzie. Vettel w McLarenie. Myślę, że tam byłoby dobrze. Pomógłby rozwinąć bolid.

    Vettel to mistrz ery dmuchanego dyfuzora (MIMO IŻ ZLIKWIDOWALI GO W 2012) ale tak nazwijmy tą erę. Wtedy potrafił walczyć na torze. I to nie miało znaczenia jaki bolid. I to prawda, że prawdziwy mistrz powinien jeździć bolidem z każdej regulacji technicznej tak samo albo prawie tak samo dobrze. A może to inni nie potrafili jeździć tamtymi bolidami. Gdzie był Lewis? W 2011 roku chyba w bandzie jak co wyścig albo w kimś jak co wyścig. I jakie to ma teraz znaczenie? Jest najlepszy i leci aby być najlepszy w statystykach.

    Na koniec mojej rozprawki. Widać kto ma ból zadka. Ci, którzy teraz mogą się wyżyć bo jest okazja na tym, którego nie lubią. Z takim podejściem mówię wam "Słabo". Pozdrawiam. Liczę na kontynuację tej super konwersacji. Kilka wyzwisk do mnie jak zwykle. Cześć!

  • 13. XandrasPL
    • 2020-04-04 15:56:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @11

    Ferrari nie było mocniejsze. Ciężko stwierdzić to tak naprawdę. Wg Ciebie skoro ten Massa średniak walczył o tytuł to musiał mieć 3 razy lepszy bolid. Wiem, że McLaren nie miał takiej przewagi nad Ferrari jak miał w 2007 roku gdzie obecny mistrz świata i młody szybki typ nie dali rady pokonać Raikkonena w wolniejszym Ferrari.

    Ja też mogę powiedzieć i dalej tak uważam, że McLaren w 2012 roku był najlepszym bolidem w stawce i zdecydowanie najszybszym. Jednak tytułu nie wygrali a żaden z ich kierowców nie był nawet w pierwszej trójce.

  • 14. Kruk
    • 2020-04-04 17:45:35
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Kolejny raz wciagnales jakies gowno i szalejesz po klawiaturze. Jutro jak Cie pusci, sam przeczytaj to, co napisales.

  • 15. XandrasPL
    • 2020-04-04 20:16:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Nie. Nic z tych rzeczy. Jutro, pojutrze to i tak bym tak samo. Po prostu się nie zgadzam z Wami. Napisałem co myślę. Kim jesteście żeby oceniać w ten sposób (bo to nie opinia) tylko kompleksowa jechanka.

  • 16. Kruk
    • 2020-04-04 21:21:33
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Mimo wszystko uwazam, ze ta dyskusje trzeba przeniesc na jutro. MIlej nocy-caluje w czolko. Jutro napisz jak idzie ci przygotowanie do matury.

  • 17. hubos21
    • 2020-04-04 22:03:18
    • *.8.182.156

    Ferrari jak zatrudniało VET to z za bardzo nie mieli wielkiego wyboru w kierowcach a że ten miał duże wymagania finansowe a dla nich te nie było jakieś wielkiego obciążenie to zapłacili. Też bym chciał zobaczyć go w McLarenie oby tylko nie Renault

  • 18. XandrasPL
    • 2020-04-04 23:12:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wiecie kiedy Vettel dostał taką pensję? Gdy przedłużył na kolejne 3 lata kontrakt z Ferrari. Było to w Belgii 2017 gdy prowadził w klasyfikacji. W słabszym aucie był jako jedyny urywać zwycięstwa Hamiltonowi. W tamtym sezonie na koniec zabrakło osiągów na szybszych torach. Do tego dramat z Singapuru i awarię w Japonii i Malezji.

    @Kruk

    Raczej przełożą więc chill-out jest.

  • 19. sliwa007
    • 2020-04-05 07:24:04
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    A co miał powiedzieć? Drzwi do Red Bulla czy Mercedesa ma zamknięte a to są jedyne zespoły, które są w stanie sprostać wysokim oczekiwaniom finansowym zawodników. Reszta ekip być może Vettela przyjmie, ale nie zapłacą więcej. Zwłaszcza teraz gdy kierowcom płaci się za "utrzymanie w gotowości".

    Vettel w odróżnieniu od tego co ostatnio robił na torze, poza torem zazwyczaj potrafił trzeźwo myśleć, więc nie sądzę by nie zdawał sobie sprawy z tego w jakiej pozycji się znajduje oraz z tego, że prawdopodobnie wkracza w kolejny etap swojej kariery - dorabianie na starość.

  • 20. FanHamilton
    • 2020-04-05 17:34:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @5 Hamilton zdobił bo był sam mclarenie a Koval był daleko.

  • 21. FanHamilton
    • 2020-04-05 17:35:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @11 Ferrari 2017 też było mocne od AMG

  • 22. XandrasPL
    • 2020-04-05 18:38:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @21

    Było mocne ale nie mocniejsze od Merca jeśli o to ci chodzi. Zobaczyli, że Vettel jest wstanie pokonywać* Lewisa w bolidzie Ferrari i dali mu te 40 baniek.I to był ten 3 letni kontrakt o który się wszyscy sracie. Kimi dostawał 10 baniek za sezony 2014 i 2015. A poziom jego na tych regulacjach był słaby. Kimi odrodził się trochę na przepisach 2017.

    Hamilton od Merca też zarabia tylko 40 baniek. On dodatkowe 11 dostaje za reklamy gdzie występuje. Vettel za reklamy Shella dostaję ok 500 tyś. i to tyle.

    Ricciardo w roku 2019 zarabiał więcej niż wielki Max. Dostał 20 mln i był 3. Za Ventylem i Lewisem.
    I u Ricciardo ten kontrakt nie zejdzie w dół. I to jest ta minimalna na Vettela mi się wydaje. Zamienią się i tyle. Zarobi Ferrari jeśli dojdzie do tej zamiany. Do tego kolega @sliwa007 ma rację i Vettel to jeden z mądrzejszych ludzi poza torem.

  • 23. Kruk
    • 2020-04-06 16:50:49
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Jedyna osoba, ktora ma sraczke z powodu Vettela Jestes Ty. Nikt nic nie poradzi ci na to, ze wszystko co wypisujesz chwalebnego na temat Seba nie ma pokrycia w rzeczywistosci.

    Normalni kibice juz dawno polapali sie, ze Vettel skonczyl sie wraz z era RBR, fanatycy ludzili sie, ze to nieprawda a Ferrari w koncu powiedzialo "DOSC".

    Oczywiscie, Ciebie zaliczam do grupy fanatykow.

    Vettel, to jeden z madrzejszych ludzi poza torem-a kogo obchodzi ile kg zlota zaklada na siebie Hamilton, ile razy i czy w ogole sypia z Biberem, na jakich bankietach pojawia sie i ile kg bialego proszku wciaga? Jakie to ma znaczenie w porownaniu do tego ile tytulow sprzatnal i nadal siedzi w najlepszym zespole F1.

    Od kierowcow oczekuje sie madrosci na torze, a do tego stanu umyslu Ventylowi baaaardzo daleko.

  • 24. XandrasPL
    • 2020-04-06 20:50:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Nie jestem fanatykiem. Jestem obiektywny. Co ja poradzę, że ciągle dyskusja toczy się tego samego i ludzie dalej piszą to samo z przeświadczeniem, że mają rację bo klepią prawdę (ich prawdę). Wszechwiedzący "znawcy" bo widzą powtarzający schemat. Tak to nie działa.

    I co ja mam napisać. Lubię jak ludzie piszą bzdury. Wtedy ich wyjaśniam i dostaję lajki na FB od tych normalnie obiektywnych. Piszą o Vettelu bzdury to ich trzaskam. Tak samo jest o innych kierowcach.

    Nie napisałem nic, że ja mam rację bo tak jest. Ani tutaj ani na innych forach czy grupach. Jak ktoś kojarzy akcję z "gościem Ferrari" z F1 POLSKA na FB. Gimbus tak jak mnie nazwał załatwił mu permanentne wakacje. Zabrakło kultury.

  • 25. Kruk
    • 2020-04-06 21:23:26
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Nie Jestes obiektywny, ocena startu GP Singapuru 2017 obnazyla Twoj fanatyzm.

    Bierz sie do nauki, bo czeka Cie matura-zamiast pieprzyc o lajkach na FB.

  • 26. XandrasPL
    • 2020-04-06 21:47:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Jestem obiektywny.

    Ocena była trafna. Kolizję spowodował Raikkonen. Do kolizji przyczyniło się ich trzech. Max nie wiedział i nie mógł szybciej zareagować a Vettel nie widział. Kimi nadział się na koło Maxa i ciepnął w bok Vettela. Widziałeś to więcej niż 1 raz? W F1 są pewne przepisy typu pierwszeństwo na wewnętrznej albo wypychanie i kto ile był za kim po zewnętrznej. Czy o połowę bolidu czy więcej. I co zrobił Niemiec. Jechał próbując zepchnąć Maxa aby odpuścić a tak naprawdę to najpierw zablokować zanim wszedłby jego spoiler na równi z kołem Ferrari. I Kimi, który miał dobry start i metr, 1,5 metra po lewej skręcił w prawo i nadział się na koło.

    To nie tylko moja opinia. Wiesz co mówił Button? Idź mu powiedz, że jego słowa pokazują jakim to jest fanatykiem Vettela skoro musiał go bronić.

    Zapraszam na swojego discorda. Można pogadać.

  • 27. Kruk
    • 2020-04-06 21:54:03
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi.
    "Ocena była trafna. Kolizję spowodował Raikkonen. Do kolizji przyczyniło się ich trzech".

    DO KOLIZJI PRZYCZYNILO SIE ICH TRZECH. W takim razie, Kimi i Max powinni przeprosic Ventyla, ze pojawili sie obok niego-oczywiscie to zart.

    Sam widzisz, ze nie da sie Ciebie traktowac powaznie.

  • 28. XandrasPL
    • 2020-04-06 22:52:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Jak jest kolizja 50 aut to wszystkie 50 się przyczyniły bo były ale ten kto spowodował może być już jeden... Tak ja to widzę. No to przyczyniło się ich trzech i łapiesz mnie za słówka to czemu je*** za to był tylko Ventyl?

    To byś mi nie odpisywał jakbyś mnie nie traktował poważnie i nie zawracał sobie głowy.

  • 29. Kruk
    • 2020-04-06 23:15:21
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Jeszcze raz przeczytaj moj komentarz nr 23.

  • 30. XandrasPL
    • 2020-04-07 00:41:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    No przeczytałem. I odpisałbym po swojemu ale dostanę za fanatyzm. Jak bym jechał tym samym pociągiem co reszta i pisał tyle ale w drugą stronę to byś mi bił brawo? Takie pisanie nie ma sensu na dłuższą metę.

    F1DZIELPASJE. Załóżcie "szybkie chaty" albo cokolwiek np. Discord.

  • 31. Kruk
    • 2020-04-07 14:57:55
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Przede wszystkim musisz zrozumiec, ze nikt tutaj nie bedzie bil ci braw. Temat jest o Vettelu, a ten dawno temu przestal blyszczec jako gwiazda.

  • 32. XandrasPL
    • 2020-04-07 15:56:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Kruk

    Dobrze wujku "dobra rada". Patrz jaki jest temat artykułu i patrz na 1 komentarz. I tym śladem lecą inni a ja to neguję bo wymyślają. Nie lubią typa, wymyślają i snują domysły. Ci co przed sezonem 2019 coś tam napisali, że Vettel się jeszcze bardziej pogubi, no faktycznie mieli rację. Mieli z czego dedukować. A ja mówię, że chłop jeszcze coś wygra.

    Gdybym tutaj zakończył to już widzę w głowie to co piszesz: "Spokojnie Xandi, Vettel już nic nie wygra bo zaraz odchodzi z F1. Chyba, że znów dostanie bolid dwie dychy szybszy."

    No i tak za każdym razem. I nie skumałeś o co mi chodziło z tymi brawami. Anyway. Przepraszam

  • 33. Kruk
    • 2020-04-07 18:20:32
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Xandi. Nic ci nie poradze na to, ze Vettel byl sztucznie promowany przez RBR i Jego blask skonczyl sie wraz z era Red Bull Racing.

  • 34. XandrasPL
    • 2020-04-08 22:26:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czekam na kolejne potyczki. Jeśli redakcja wstawi post o Kubicy, który skomentował Ventyla.

  • 35. Xandi19
    • 2020-04-13 02:34:21
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ;P


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo