komentarze
  • 1. ahaed
    • 2020-01-24 17:50:25
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Ferrari po tylu latach powinno być z 5 lat bez kasy z "zysków". Dostawali tylko za to, że są. Parodia. To odejdźcie i tyle. Świat się na tym nie skończy a może będzie ciekawiej, jaka kasa będzie rozsądnie i sprawiedliwie rozdzielana. Zresztą tak powinno być od zawsze.

  • 2. Reseller
    • 2020-01-24 23:16:31
    • *.adsl.inetia.pl

    @1 - no nie bardzo się z tym zgodzę. Ferrari przez wiele lat "ciągnęło" F1 - bez nich to by nie była ta sama formuła. Czy powinni mieć zagwarantowane ekstra pieniądze - może. Czy pięć lat "bez kasy z zysków" z całą pewnością NIE. Może tylko plotki a może faktycznie zespół fabryczny Mercedesa chce się sprzedać - wypada Mercedes jako zespół fabryczny; zostają jako dostawca silników. Podobno marketing- swoje maszyny hybrydowe wypromowali i wystarczy. Wyobraź sobie sytuację, że wypada Mercedes, wypada Ferrari z tego co czytamy Williams może wypaść bo... Kto zostanie? Nowy chiński albo jakiś team z Emiratów?

  • 3. TomPo
    • 2020-01-25 10:29:49
    • *.

    @2
    Masz racje, ale z drugiej strony przez taka polityke, ogladasz w F1 paydriverow, do teo poziom jest tak nierowny, ze ciezko mowic o sciganiu sie. Masz glownych graczy, oraz satelickie zapchajdziury, bez nawet szans by o cos powalczyc. Gdzie tu sens?
    Kij ma dwa konce, bez innego podzialu kasy, wypnie sie np RBR, McL i Renault - i co wtey Ci zostanie? Merc, Ferrari oraz Williams?
    Jak zawsze najlepszy jest zloty srodek, a to co mamy teraz jest od tego bardzo dalekie.
    We wspolzawodnictwie nie ma miejsca na slowo "nalezy sie".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo