komentarze
  • 1. ahaed
    • 2019-12-10 12:10:40
    • *.189.170.100

    Brawo.

  • 2. Frytek
    • 2019-12-10 14:03:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bravissimo

  • 3. Spawnh
    • 2019-12-10 14:06:08
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wydaje się, że zespół Williamsa chce wprowadzić pionierskie rozwiązanie w F1 dla bogatych dzieciaków czyli chciał byś poczuć się jak kierowca królowej motosportu jeździć z najlepszymi kierowcami świata, teraz to możliwe za jedyne 20 milionów euro i tylko w Williamsie, A być może później będą sprzedawać jazdy na pojedyńcze wyścigi? Hm... jak by nie patrzeć interes jest. Szkoda tylko, że robi to tak legendarny zespół jakim jest Williams.

  • 4. Vendeur
    • 2019-12-10 14:54:09
    • *.

    Ja bym sobie życzył, aby te media, które otrzymały zaproszenie na konferencję, nie pojawiły się na niej. Jeszcze przydałby się brak zainteresowania reklamodawców, aby umieszczać swe loga na tych traktorach.

  • 5. TomPo
    • 2019-12-10 16:09:23
    • *.

    Ale o co chodzi....
    NASA, Musk, Virgin... wszyscy chca wprowadzac loty pasazerskie w kosmos, dla ludzi ktorzy kosmonautami nie sa.
    Tak wiec Williams wymyslil sobie, sprzedawanie miejsca bogatym ludziom, ktorzy potrafia chocby ruszyc z miejsca.
    Niestety ta superlicencja niweczy ich misterny plan, na szczescie testy czy testy opon tez juz licza sie do punktow.
    Jeszcze pare lat i kazdy z milionem w kieszeni bedzie mogl usiasc w bolidzie w piatek czy w sobote, a moze i w niedziele.
    Czyz to nie genialne ?! [sarkazm off]

  • 6. Jacko
    • 2019-12-10 16:26:52
    • *.

    @up
    W 2018 roku takim kierowcą testowym był Robert K. (przy okazji podobno "genialny inżynier"), czyli kierowca (również podobno) z najwyższej półki. Powiedzcie wszyscy ci szydzący powyżej, w jaki to niby sposób przełożyło się na poprawę formy i na wyniki w roku 2019? Więc co za różnica? W innych zespołach też jakiś wielkich Orłów tam nie widać, a jednak dają sobie radę. Zresztą o tegoż samego Roberta też się nikt specjalnie mocno nie bije...

  • 7. natalkaF1
    • 2019-12-10 16:48:56
    • *.30.53.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Widać że twardo idą na mistrza. Może zespołowo w przyszłym roku jeszcze nie dadzą rady ale indiwidualnie to już praktycznie tytuł w kieszeni :)

  • 8. Inszy
    • 2019-12-10 17:07:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 porównaj sobie czasy Kubicy z testów i tego chłopaka - któryś z nich był bardzo blisko etatowych kierowców, czasami nawet szybszy. Nie zdradzę jednak który, to niech zostanie pewną zagadką.

    Ja tam Williamsowi się nie dziwię - nikt dobry nie chce dla nich jeździć, to ściągają byle gruz. Myślę, że nie bez powodu nie pojawił się znów Sirotkin, który przecież jest znacznie lepszy.

  • 9. ahaed
    • 2019-12-10 17:33:06
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Stawiam dobrą butelkę, że maksymalnie do 2021 Williamsa nie będzie.
    Chyba, że ktoś to przejmie lub kupi.

  • 10. ahaed
    • 2019-12-10 17:36:46
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Przepraszam za wpis pod wpisem.
    @8. Podobno Hulk też woli odejść niż dla nich jeździć.

  • 11. Inszy
    • 2019-12-10 18:02:37
    • *.choszczno.vectranet.pl

    Hulk, Ocon przyznali to publicznie, za zamkniętymi drzwiami na pewno było więcej rozmów. Ale nie dotyczy to tylko kierowców, pion techniczny też się tam nie garnie.
    Bądźmy szczerzy, osoby pracujące w F1 wiedzą znacznie więcej od nas, choćby z wewnętrznych rozmów i z tego, że niektóre rzeczy oglądają z bliska. Problemem Williamsa na pewno nie jest teraz słaby bolid - nie pod względem ściągania kadr.

  • 12. XandrasPL
    • 2019-12-10 18:11:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Tyle baniek za testowego. Pewnie jakieś 2, 3 treningi. Przypominam, że Kubek w 2018 roku nie zapłacił ani gorsza za bycie ostatecznie testowym. Lotos był tylko jego indywidualnym sponsorem.

  • 13. Raptor202
    • 2019-12-10 19:59:49
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Nissany i Ragunathan - Williams, proszę, zróbcie to. Mogę nawet wysłać do FIA prośbę o zmianę zasad przyznawania superlicencji, jeśli zaangażujecie taką dwójkę na któryś sezon.

  • 14. Igor
    • 2019-12-11 01:10:07
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Williams wie co robi zatrudniając bogatego Izraelitę skoro widzi światełko w tunelu.

  • 15. Spawnh
    • 2019-12-11 10:57:43
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @6 Więc wróćmy się do 2018r. Robert za bycie testowym kierowcą W nie zapłacił grosza, a w 2019r. To Orlen wyłożył gotówkę, ale głównie po to żeby umieścić swoje logo na samochodzie W, A Robert po prostu na tym skorzystał podobnie jak Orlen. Zresztą jak dobrze pamiętam Robert kiedyś się wypowiedział że W nie wykorzystało nawet 10% jego wskazówek dotyczących rozwoju.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo