komentarze
  • 1. mich11
    • 2019-05-11 19:56:30
    • *.dynamic.chello.pl

    Ciekawe czy z koncepcją przedniego skrzydła, którą dysponują są coś w stanie zrobić w wolnych zakrętach?

  • 2. giovanni paolo
    • 2019-05-11 21:07:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. zaraz ktoś się przyczepi, ze wolne zakręty są tak wolne, że aero w nich nic nie znaczy, liczy się tylko "docisk mechaniczny"
    różnica w prędkościach na prostych nie bierze się z samego silnika, Naz.. Mercedes stawia duży opór aerodynamiczny ale dzięki temu lepiej spisuje się w zakrętach, Ferrari obrało nieco inną koncepcję
    kto lepiej się spisuje w tym sezonie każdy widzi

  • 3. XandiOfficial
    • 2019-05-11 21:14:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @2

    Dokładnie. Rok temu konstrukcja była dość neutralna i byli wstanie walczyć z Mercem na szybkich torach a i chyba Vettel był przed Mercami w Monaco albo był bardzo blisko. Druga część sezonu pokazała, że Ferrari postawiło na mniejszy docisk kosztem pakietu aero i większy balans na tył aby szybciej jeździć na prostych ale tracą w wolnych zakrętach. Troszkę za bardzo przedobrzyli z tym patrząc na Mercedesa w sezonie 2017 kiedy sytuacja była odwrotna tylko wtedy silnik Ferrari nie był na tyle mocny aby tamta konstrukcja i jej koncepcja była wstanie wygrywać na tych średnio-szybkich torach.

  • 4. obiektywny2019
    • 2019-05-11 21:38:20
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    Ale ten Vettel jest słaby. W qualach wygrywa z geniuszem F1 Leclerciem tylko 4:1.

  • 5. TomPo
    • 2019-05-11 22:43:07
    • *.dynamic.chello.pl

    Bolid ewidentnie niedomaga na wolniejszych sekcjach torow.
    Mieli swoja szanse dwa lata temu i na pewno w zeszlym roku.
    Ten rok obawiam sie, ze moze sie bardzo szybko zakonczyc, jesli chodzi o tytul konstruktotow.
    Leclerc sie nie popisal niszczac podloge, a Seba pewnie wiele wiecej zrobic nie mogl.

    Za chwile Ferrari bedzie sie musialo ogladac do tylu na RBR, niz myslec o Mercedesie.

  • 6. balober
    • 2019-05-12 10:31:48
    • *.209.251.232

    Jeżeli Ferrari nic nie poprawi w aero to pierwszą trójkę w konstruktorach znamy już na początku sezonu. RBR z jednym kierowcą nic nie zdziała. Narazie sezon coś w stylu 2013-2016...

  • 7. TomPo
    • 2019-05-12 11:17:45
    • *.dynamic.chello.pl

    @6
    na miejscu RBR to bym zaczal rotowac kierowcow. Na wyscig lub dwa wsadzil tam Albona, pozniej Kviata.
    Wiele do stracenia (ani zyskania) i tak nie maja. Z samym Maxem Ferrari nie przegonia, a inni i tak im raczej nie zagroza.

  • 8. magic942
    • 2019-05-12 11:35:52
    • *.207.123.188.multiplay.pl

    Serdecznie środkowym palcem bym pozdrowił osobę, która stwierdziła, że da mi ignora za to, że po treningach piątkowych napisałem, że ferrari po raz kolejny nie ma podjazdu do mercedesa.

  • 9. Skoczek130
    • 2019-05-12 17:30:49
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    W zeszłym roku było podobnie - Vettel tracił sekundę na okrążeniu. Kiedy Merc nie ma problemów z pracą opon, wówczas Ferrari nie ma z nimi szans. Tak jest niezmienni od 2014 roku. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo