komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2019-04-10 17:09:07
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Osobiście poszedłbym w drugą stronę, 15 minut Q1 gdzie odpada połowa, 5 minut przerwy i 10minut Q2 które decyduje o PP i końcowej kolejności. To wszystko. Całość zamknięta w pół godziny.

    Obecnie przez pierwsze pół godziny w zasadzie nic się nie dzieje.

    Tylko problem będą mieli z blokami reklamowymi, w końcu tylko jedna przerwa. Lepiej wprowadzić Q4 - będą 3 okienka na reklamy w trakcie sesji.

  • 2. osmose
    • 2019-04-10 17:36:26
    • *.play-internet.pl

    Chodzi tylko o wstawienie kolejnej przerwy reklamowej.

  • 3. Raptor202
    • 2019-04-10 17:46:26
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jak dla mnie najlepszy był system kwalifikacji z 2005 roku. Jedno szybkie okrążenie od każdego, zero blokowania, zerowy margines błędu, a i opony zaoszczędzone.

  • 4. FanCypis3
    • 2019-04-10 18:59:07
    • *.ip.euro.net.pl

    @3 w sumie racja. Było by fajnie gdyby taki system kwalifikacji z 2005 wrócił.

  • 5. Fear87
    • 2019-04-10 19:10:12
    • *.play-internet.pl

    @3, popieram. Taki system też pokazuje kto jest bardziej skoncentrowany, odporny psychicznie na większy stres, bez miejsca na błąd.

  • 6. Amnes
    • 2019-04-10 19:20:42
    • *.play-internet.pl

    Usunięty

  • 7. WDrake
    • 2019-04-10 21:55:15
    • *.centertel.pl

    Na. Kwalifikacje powinny być osobne opony

  • 8. czuczo
    • 2019-04-11 08:09:34
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Ja proponuje wprowadzenie systemu Q19, po każdej sesji odpada jeden zawodnik, kwalifikacje zaczynały by się już w czwartek, mnóstwo czasu na reklamy pomiędzy sesjami. A tak na poważnie, skoro są wątpliwości co do poprawy widowiska, ilości opon potrzebnych do walki w kwalifikacjach, to po co cała ta gadanina? Moim zdaniem należy rozdzielić kwalifikacje i wyścig jeżeli chodzi o opony. Jak wcześniej już ktoś pisał, osobne tu i tu i zlikwidować przepis o starci czołówki do wyścigu na oponach na których wywalczyli najlepszy czas w Q2. Uf się na pisałem:)

  • 9. PabloF1Maniac
    • 2019-04-11 13:52:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Powinien być system mieszany. Do Q3 wszystko tak jak jest teraz. Ostatnia dziesiątka ma po jednym okrążeniu,tak jak w 2005. Wtedy są emocje bo ktoś może popełnić błąd i nie ma możliwości poprawy, kibice na torze zadowoleni bo sobie i tak w Q1 i Q2 pooglądają.

  • 10. janko01
    • 2019-04-11 18:08:07
    • *.centertel.pl

    Fajnie by było jakby wprowadzili coś takiego jak jest w WTCC . Czyli każdy kierowca z pierwszej piątki ma wolny tor i jedno okrążenie.No i przydały by się hipermiękie opony na to okrążenie. Wiem WTCC teraz nazywa się inaczej

  • 11. YASHIU
    • 2019-04-11 20:41:52
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    8. czuczo. Wbrew pozorom Twój pomysł jest całkiem dobry :) tylko może nie Q19 a Q10 - Q11(ostatnia dziesiątka odpada po jednym)

  • 12. hubertus
    • 2019-04-11 21:20:17
    • *.net.tylda.net

    kwalifikacje wg mnie to np po 5 losowych bolidów. staja na starcie wg losów - start co 8/10 sek startuje następny. koło "rozgrzewkowe" musi być szybkie (uśrednione tempo z T3 danego kierowcy) za to odstępstwo np 2 sek powoduje + 0,5 sek do czasu okrążenia. następują 3 mierzone kółka i uśrednia się wynik, który wyłania 2 zawodników do Q2. pozostali wg osiągniętego najszybszego pojedynczego kółka z Q1. Q2 już w konwencji dzisiejszego Q3.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo