komentarze
  • 1. Krys007
    • 2019-02-27 20:52:24
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Williams musi uważać bo nie ma części zapasowych, poza tym bolid podobno kompletny tylko w 95% (w drugim tygodniu testów) - a tymczasem Merc przyjeżdża z praktycznie nowym bolidem. To tylko pokazuje jak bardzo potrzebne są zmiany przepisów finansowania. Bez tego reszta stawki nigdy nie dogoni czołówki i nadal będzie tak jak w 2018, że tylko jedna ekipa spoza czołówki stała na podium.....

  • 2. kruszon
    • 2019-02-27 21:05:04
    • *.fiberway.pl

    @ad1
    W Williams nie tylko brak kasy był problem. Bardziej mi się wydaje brak czasu. Bolid w tym roku- podejrzewam, że jest zaprojektowany od "czystej kartki". I jest szansa, że może być dobra bazą.
    A co do finansowania.... To jest F1. Największą bzdura było wprowadzenie nowych silników, a drugą bzdurą było by wprowadzenie limitu budżetu. To był, jest i powinien być drogi i naszpikowany nowinkami sport.

  • 3. ipkuser
    • 2019-02-27 21:53:12
    • *.play-internet.pl

    Zapytana o formę Roberta Kubicy i jego pomoc, szefowa ekipy Roberta Kubicy, powiedziała:

    "Nikt nie może teraz ocenić formy Roberta, musimy poczekać i popatrzeć, ale jeżeli będzie taka, jak była kiedyś, będę bardziej niż szczęśliwa. Najważniejszy jest dla nas obecnie feedback, który daje będąc na torze w samochodzie podczas testów. To zawsze był jeden z najmocniejszych punktów Roberta - umiejętności inżynierskie i wiedza którą ma. Są fenomenalne i mógłby być dyrektorem technicznym"

    Co ważne, wypowiedzi Williams nie zostały udzielone Eleven Sports, a zagranicznej stacji.
    źródło: powrotroberta

  • 4. czuczo
    • 2019-02-27 21:55:41
    • *.ssh.gliwice.pl

    Szkoda że F1 to nie skoki narciarskie i po bezproblemowych testach (jak dotąd bezawaryjnie) nie można być czarnym koniem i wskoczyć do czołówki buuuuu:) Ale mając na uwadze mój niepoprawny optymizm, liczę że Williams i życzyłbym sobie, żeby tak było. Goł Goł Robert i George:)

  • 5. TomPo
    • 2019-02-27 22:56:40
    • *.dynamic.chello.pl

    @1
    wytlumacz to tym wszystkim, ktorzy bronia tego chorego obecnego ukladu, systemu finansowania, przepisow i obostrzen - wszystko by tylko bogaci mogli wygraywac, a geniusz typu RBR czy BrawnGP nie mialy juz najmniejszego znaczenia.
    No ale Merc i Ferrari kase wsadzili, do tego Ferrari to swieta krowa, wiec im wygrywanie sie nalezy, a przynajmniej zrobienie wszystkiego, by tylko oni mieli na to szanse.
    Do tego z reszty stawki, czolowe zespoly zrobia sobie zespoly satelickie i mozna bedzie zmienic kanal na snookera - bedzie ciekawszy.

  • 6. rowers
    • 2019-02-28 00:46:09
    • *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

    @5, jeśli chodzi o RBR, to oni mają gigantyczny budżet. I ogółem retoryka ich wypowiedzi zawsze jest przeciw ograniczeniom. BrawnGP także miał przygotowany bolid z abstrakcyjnym budżetem. Ten bolid był zaprojektowany "pod okiem" Brawna jeszcze pod banderą Hondy. Pół sezonu rozwoju też było jeszcze za kasę Hondy. Dopiero gdzieś w wakacje jak dobrze kojarzę bardzo mocno ograniczyli rozwój i RBR ich zaczął doganiać. To był interes życia Brawna. Honda wyłożyła kasę na mistrzowski bolid i jego rozwój nigdzie kompletnie nie umieszczając swojego logo. Do tego w środku siedział silnik Mercedesa. Do dziś jestem pod wrażeniem.

  • 7. belzebub
    • 2019-02-28 01:32:41
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Mnie zastanawia ten fragment:
    "Polski kierowca pokonał dziś 130 okrążeń za kierownicą FW42. Zaznaczył jednak, że jego głównym zadaniem było zbieranie danych i zespół jeszcze nie skupia się tak bardzo na ustawieniach bolidu."
    Czyli co na razie obaj kierowcy po prostu kręcą się po torze i tylko zbierają dane? Czyli co ustawienia bolidu nie są tak istotne, mogą poczekać? Kiedy mają zamiar skupić się na ustawieniach? W Australii?

    Jeśli chodzi o problemy Williamsa, to nie tylko kwestia podziału corocznych zysków, a na samym zarządzaniu i podejścia do zmian w samej F1. Nie od dzisiaj wiadomo, że zarządzanie w tym zespole leży. Brak silnych osobności, konkretnych, którzy by pokierowali ten zespół do przodu. Druga sprawa, zespół myśli że dalej są czasy tzw garażowych zespołów, jak 30 - 40 lat temu. Dzisiaj mamy zupełnie inną technologię i małe zespoły ze skromnym zapleczem nie dają rady konkurować.

  • 8. skilder3000
    • 2019-02-28 05:09:16
    • *.opera-mini.net

    @7
    Chcesz ustawiać bolid w Hiszpani na GP Australi? Kręcą się po torze bo porównują rzeczywiste dane z symulacją. Zeszłoroczny bolid wg. komputera był zbliżony do RBR. Sprawdź tabelę zeszłego sezonu.
    A czasy garażowe? Nie tak dawno. Brawn GP. Ekipa zmontowana na szybko, prawie bez testów. . Reszte sprawdź w tabelach.

  • 9. Krys007
    • 2019-02-28 06:37:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8 Brawn GP i słynny dyfuzor....Brawn wykorzystał atrakcyjne luki w przepisach które pojawiły się po zmianach w 2009. Więc mając tą wiedzę, nie musieli wpadać na testy

  • 10. Grzesiek 12.
    • 2019-02-28 06:57:10
    • *.147.106.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie ma co się łudzić ... dzisiaj Williams jezdzi w swojej lidze , 3 lidze ....:(

  • 11. rbej1977
    • 2019-02-28 08:19:36
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    Jaki kierowca taki zespół. Proste.

  • 12. buhehe
    • 2019-02-28 10:22:07
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    rbej1977
    Jestem dokładnie tego samego zdania, gówniany Russell to i gówniany bolid Williamsa.

  • 13. belzebub
    • 2019-02-28 13:37:39
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @8 Tylko Brawn korzystał z bolidu Hondy, a zresztą zespół przetrwał tylko sezon, kupiony potem przez Mercedesa.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo