komentarze
  • 1. Berger
    • 2019-01-16 11:22:17
    • *.centertel.pl

    "Inna osoba przekłada to na język komputerowy, aby inni to zrozumieli" Świat zwariował. Ale tak to jest z dzisiejszymi projektantami, jak zabraknie prądu to nie wiedzą jak trzymać ołówek nie mówiąc już o tym że nie widzieli nigdy deski kreślarskiej.
    Zobaczymy czy nadwozie nadal będzie najlepsze MCL też mówił że mają najlepszy bolid tylko silnik do bani a jak przeszli na renówkę to jednak nie było kolorowo.

  • 2. PiotrasLc
    • 2019-01-16 12:02:33
    • Blokada
    • *.43.67.62

    Newey w Ferrari powinien byc

  • 3. Kruk
    • 2019-01-16 13:54:53
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Pan Marko jak zwykle bredzi, Red Bull został "wykastrowany" technologia hybrydową.

  • 4. R4F1
    • 2019-01-16 14:55:08
    • *.centertel.pl

    @2
    Bardzo małe szanse na to, że ktokolwiek inny mógłby mu zaoferować podobne warunki pracy, szczególnie Ferrari, które ma chyba największą presję na wygrywanie. Red Bull chcąc go utrzymać stworzył osobną firmę gdzie Newey się spełnia twórczo, a na F1 poświęca tyle czasu ile sam uzna za stosowne. Według mnie żaden prezes Ferrari nie zaakceptowałby takiego systemu pracy.

  • 5. zzagrobu
    • 2019-01-17 07:12:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Temat dzisiejszego odcinka brzmi: słowo "on"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo