komentarze
  • 20. MicCal
    • 2018-11-04 10:23:55
    • *.static.tvk.wroc.pl

    @19
    Baloberowi chodziło raczej o to, że Leclerc będzie jeździł lepiej od Bottasa, więc przy podobnej klasie bolidów będziemy mieli walkę dwóch Ferrari z Hamiltonem, a nie jak do tej pory - 2 Mercedesów z Vettelem (przynajmniej ja tak ten wpis zrozumiałem). Jak będzie naprawdę, zobaczymy.

  • 21. mafico
    • 2018-11-04 11:55:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Toż to nawet nie chodzi o jakieś przepuszczanie i paziowanie jak Bottas (swoją droga ten człowiek powinien sie zastanowić nad sobą) tylko o to, żeby drugie Ferrari było regularnie w P3 i przeszkadzało Hamiltonowi, wywierało jakiś nacisk, było zagrożeniem a nie woziło się między psującym się Redbullem.

  • 22. balober
    • 2018-11-04 13:25:14
    • *.209.251.231

    @20
    Dobrze zrozumiałeś :D

  • 23. elin
    • 2018-11-04 13:50:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 20. MicCal
    Jednak w takim rozumowaniu jest mały błąd ;-).
    Jakim kierowcą w Ferrari okaże się Leclerc, jeszcze nikt nie wie. Ale wszyscy już wiedzą jakim jest Bottas - idealnym Nr 2 ... i to się nie zmieni. Będzie pomagał Hamiltonowi tak samo dobrze, jak w tym sezonie. Więc nie ma możliwości układ - dwa Ferrari walczące z Lewisem. W najlepszym razie ( dla fanów Ferrari ) może być tylko - dwa Ferrari na dwa Mercedesy.
    Czas pokaże.

  • 24. iceneon
    • 2018-11-04 14:05:31
    • *.public.telering.at

    @11. TomPo
    Kula mu się popsuła już ponad rok temu, kiedy to z niej wyczytał, że Hamilton zdobył ostatni tytuł w swojej karierze. LMFAO

  • 25. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-04 14:39:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    13. MicCal
    Vettel jechał tuż za HAM. Tak to rozegrali, że dwoje ich kierowców dysponowało cieniem aerodynamicznym. Dlaczego Hamilton odjechał Vettelowi ciut dalej, zapytaj kierowce czerwonego bolidu. Pewnie wina zespołu, tak by powiedział Vettel. Ale na kółku wyjazdowym nie ciśniesz ile da fabryka. Były jeszcze durne tłumaczenia, że bolid Reno zablokował Vettel. Dziwne, że RAI to nie przeszkodziło trzymać się blisko niemca.

  • 26. FanHamilton
    • 2018-11-04 15:03:31
    • *.play-internet.pl

    kto uważa, że Bottas tym roku będzie lepiej niż teraz!

  • 27. XandiOfficial
    • 2018-11-04 15:12:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Patrząc jak blisko jechał Hamilton Bottasa to aż dziwne, że dopiero był 3. Vettel jechał dalej od Hamiltona niż Ci się wydaje. Struga trzyma się z 1,5 - 2 sek i słabnie ale bez tego. Powtórki kwalifikacji są. Żadne Renault nie blokowało ich na okr? Lewis też źle został wypuszczony na tor w Kanadzie i musiał skupić się na wyprzedzaniu niż dogrzewaniu opon. Lewis to jednak biedny chłopak. Vettel przegrywa kwalifikacje czy to lepszym czy słabszym bolidzie i mówi: "tu straciłem, tu a tutaj kierowca mnie przytrzymał bo źle wyjechaliśmy na tor ale wyścig jest jutro" a ile razy nawet jak wygra mówi gdzie stracił. Lewis "zespół źle mnie wypuścił" (wkurzony bo ktoś inny wygrał) Chiny tego roku. Czy tylko ja odnoszę wrażanie, że Lewis z McLarena kiedy miał bolid wstanie wygrać ale nie udawało mu się nie był taki nerwowy a od czasu Merca zwłaszcza jak przegra to koniec świata. Gdyby nie podwójny fart Hamilton może nigdy by do dziś GP Monaco nie wygrał.

  • 28. FanHamilton
    • 2018-11-04 15:12:50
    • *.play-internet.pl

    @10 będzie trudniej tak jak rosberg. on jest Monakijczyk, czyli Monako czy Indonezji. nie znam go ale dobry zawodnik jest :-)

  • 29. XandiOfficial
    • 2018-11-04 15:28:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    XD. Tyś je troll dobry.

  • 30. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-04 17:03:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    27. XandiOfficial
    A kto mu zabronił jechać za HAM 1,5 sek. Jest najlepszym kierowcą świata, wydaje Ci się że nie wiedział gdzie ma być wyjeżdżając z pit lane. Kto winien,zespół który go wypuścił z garażu tuż za HAM czy kierowca.

  • 31. XandiOfficial
    • 2018-11-04 17:18:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @30

    "Ale na kółku wyjazdowym nie ciśniesz ile da fabryka."

  • 32. MicCal
    • 2018-11-04 17:33:17
    • *.static.tvk.wroc.pl

    @25
    Tu już nawet nie chodzi o dystans do Hamiltona. Jeśli trzy bolidy jadą za sobą w odpowiedniej odległości na tak długiej prostej, trzeci w kolejce zyskuje dodatkowo na tym, że tunel "wybijają" mu dwa auta z przodu, a nie tylko jedno. Zarówno w pierwszym, jak i w drugim przejeździe każdy bolid mijający metę poprawiał wynik poprzednika (w pierwszym przejeździe tym trzecim był Hamilton i to on miał wtedy najlepszy czas). Gdyby Vettela wypuścili za Kimim, to prawdopodobnie i tak mieliby pierwszy rząd, ale to Niemiec poprawiłby czas Fina.

  • 33. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-04 18:09:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. XandiOfficia
    ,,Dlaczego Hamilton odjechał Vettelowi ciut dalej, zapytaj kierowce czerwonego bolidu. Pewnie wina zespołu, tak by powiedział Vettel. Ale na kółku wyjazdowym nie ciśniesz ile da fabryka. Były jeszcze durne"

    No właśnie dlaczego Vettel nie trzymał się za HAM skoro ,,kółku wyjazdowym nie ciśniesz ile da fabryka".

    Wytłumacz to? kto popełnił błąd, zespół czy kierowca.

  • 34. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-04 18:15:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32. MicCal
    Trzeci bolid to bolid Vettela. Nie zmienia to faktu, że Niemiec zaspał. A Ferrari i tak uzyskało z kwalifikacji 100%. Zespół wyciągnął z kwalifikacji wszystko. Zimna głowa w niedziele i byłby dublet. A tak to strategia zdechła po pierwszym okrążeniu bo kierowca bączki robi. Jeszcze te hasło przez radio, że miejsca nie było.Wizytówka Vettela, jak ktoś mnie mija to walę w niego.

  • 35. kiwiknick
    • 2018-11-04 18:32:08
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Najważniejsze że, Signore Simulatore jest dla cebulaków najlepszy ;))

  • 36. XandiOfficial
    • 2018-11-04 18:55:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @33 no skoro był daleko a się nie ciśnie to Vettel sam decydował kiedy się wypuścić z boku? What's wrong mate?

  • 37. FanHamilton
    • 2018-11-04 19:53:13
    • *.play-internet.pl

    @29 który troll :-)

  • 38. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-04 21:21:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36. XandiOfficial
    Zadałem Ci proste pytanie. Kto popełnił we Włoszech błąd w kwalifikacjach, Vettel czy zespół.

  • 39. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-04 21:24:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciągle piszesz o przydupasie Bottasie itp. To powiedz dlaczego RAI jeździ ze starą specyfikacją silnika, i jak to się ma do pisania pierdół, że zespół nie wspiera Vettela. Skoro dostaje nowy silnik pierwszy.

  • 40. XandiOfficial
    • 2018-11-04 21:55:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Od Belgii mają ten sam silnik mistrzu. Błąd popełnił Vettel gdy błąd popełnił zespół bo bali się konsekwencji ze strony fanów i ich zagrywek z zeszłych lat albo bali się Kimiego.

  • 41. XandiOfficial
    • 2018-11-04 21:57:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A w kwalifikacjach błędem było puszczenie Vettela przed Kimim zwłaszcza na tym torze bo to Sebastian walczył o tytuł. Czyli bardziej zespół.

  • 42. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-05 07:55:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41. XandiOfficial
    Mało razy plułeś i obrażałeś wszystkich, twierdząc, że bolid Mercedesa i tak był za szybki by Vettel wywalczył mistrzostwo. Nagle piszesz, że jednak był wstanie. Obrażasz Bottasa od przydupasów, a nagle żądasz by RAI robił za takiego kierowcę.

    Zespół który wywalcza P1 i P2 w kwalifikacjach nigdy nie popełnia błędu. Przykład GP Rosji 2018. Dublet w kwalifikacjach i a mecie. Proste

  • 43. XandiOfficial
    • 2018-11-05 16:03:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nigdzie nie napisałem, że bolid Merca był za szybki. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Pisałem, że Ferrari nie miało dominującego bolidu a Mercedes zawsze jak nie wygrywał był blisko i w zasięgu aby dokonać tego jak i odwrotnie ale z wyjątkami gdzie Merc odstawał. Nie obrażam Bottasa ale śmieje się z typa bo w Niemczech odpuszcza zwycięstwo (już miał kontrakt na 2019 zapewniony w Austrii chyba) i odpuszcza możliwość wygrania bo nie mówię, że by wyprzedził Lewisa ale potem przed GP Belgii na konferencji tych czwartkowych ale tych organizowanych przez zespoły ziomek go pyta dlaczego on jeszcze w tym roku nie wygrał wyścigu a ten mu odpowiada "pech" i potem płacze, że nie było okazji i jak ma tempo to może wygrywać. Prawda jest taka, że nawet gdyby w okolicach GP Włoch zdarzyło by się, że awariami Hamiltona i Vettela Bottas był kilka punktów przed Sebastianem i Lewisem to byś zobaczył jak Merc stawia na Lewisa nawet gdyby Bottas miał staranować Ferrari bo w tym wypadku musieli by zagrać va banque i w 99% poszli by za Lewisem, który był by 3 w klasyfikacji ze stratą nwm (15 punktów). Ferrari zrobiło błąd, że Vettel napędzał Kimiego a nie na odwrót. Gdyby kwalifikacje były jak w 2005 roku (gimby nie znajo) to może "MOŻE!" Sebastian by wygrał albo Lewis czy też Bottas.

    Vettel za dobrze wystartował we Włoszech aby nwm trzymać się za Kimim do pierwszego zakrętu bo Hamilton by to skończył już w jedynce. Kimi na siłę zblokował koła aby utrzymać wewnętrzną i pozycję potem do szykany roggia jechał środkiem trzymając wewnętrzną a Vettel zanim Kimi docisnął do lewej próbował wejść na wew bardziej ale został zablokowany nastomiast Lewis na podwójnym slipstreamie podjechał do Vettela. Przed nim Kimiego nie było mógł normalnie zahamować i objechać Vettela. Sebastian popełnił błąd bo dla wszystkich nie jest on jasnowidzem i miał wiedzieć co się wydarzy. Lewis gdyby wchodził po wewnętrznej może też by nie wyrobił ale może by staranował Vettela albo też się obrócił. Jasnowidze na forum, cwani po fakcie dokonanym. Pozdro

  • 44. XandiOfficial
    • 2018-11-05 16:10:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W ogóle post nie dotyczy tego ale każdy post związany np. z Hamiltonem, Mercedesem, Ferrari, Leclerc'iem czy otoczką tytułu Mistrzowskiego sprowadza się do tego samego "Vettel w "DOMINUJĄCYM BOLIDZIE" przegrał tytuł waląc w ścianę i kręcąc bączki a po fakcie zmarnowanych okazji w różnych sposobach, presja go zjadła. W Niemczech go presja nie zjadła tylko popełnił błąd bo jest człowiekiem jak my wszyscy. Potem zespół nie pomógł więc zaczął ryzykować i nie w każdym przypadku była jego wina ale on tracił. Lewis też pewny by nie był taki jakby musiał gonić ale on takiej sytuacji nie miał gdy już dojrzał bo on tylko walczył z Rosbergiem, który obrał plan (byle być 2 i starczy) A Wg znawców forum Vettel miał nie ryzykować, dojeżdżać trzeci i czekać na awarię Hamiltona i wtedy wrócił by do gry. Ci sami ludzie zarzucają Alonso, że nie ryzykował aby Ruska wyprzedzić ale Kubica i Rosberg i tak byli przed nim więc mało by to dało chyba, że zrobił by ten manewr od razu ale Vettel po co atakował już na samym początku Maxa? no poco. Hipokryzja lvl 200. (tak wiem nie umiem pisać) Pozdro

  • 45. ar_lodz
    • 2018-11-05 18:25:31
    • *.toya.net.pl

    @ 5. XandiOfficial
    oczywiście, że był taki wyścig, dobrze pamiętam, jak webber po zakończeniu miał właśnie o to do vettela pretensje,że tamtem silnika nie skręcił, oboje dostali polecenie "2 1"

  • 46. ar_lodz
    • 2018-11-05 18:26:49
    • *.toya.net.pl

    ...malezja 2013, a polecenie to oczywiście "multi 2 1"

  • 47. XandiOfficial
    • 2018-11-05 19:05:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak kierowca miał sam skręcić silnik. Mapować te zbieranie energii na KERS, przestawić mieszankę paliwa ale skręcić sam silnik? pierwsze słyszę. Mi się wydaje, że polecenie "MULTI 2 1" czyli Webber nr.2 (bolid XD) przed Vettelem nr.1 bo wiadomo Turcja. Vettel też miał miększe (pośrednie) opony niż Webber i było to trochę nie fair. Vettel dogonił, wyprzedził i koniec.

  • 48. ar_lodz
    • 2018-11-05 19:22:06
    • *.toya.net.pl

    miał skręcić silnik na następny wyścig - cięcie kosztów wiadome, dlatego zjechał do boksu i go zaczłął skręcać. Vettel wiedział, że sobie nie poradzi i kazał hornerowi skręcić za niego, stąd Horner uwalony w smarze był. Jak webber wrócil na tor to już był za vettelem...

  • 49. RoyalFlesh F1
    • 2018-11-05 20:53:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    47. XandiOfficial
    Jak nie wiesz, że silnik podczas wyścigu można skręcić, to nie komentuj, bo jesteś ciemny.

  • 50. XandiOfficial
    • 2018-11-05 21:41:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Sam kierowca chyba nie może skręcić silnika aby wbijać mniej obrotów i nie piłować niższych biegów jeśli by jechał normalnie. Napewno nie całkowicie, problem macie, że typ w 2 wyścigu sezonu, 2 WYŚCIG! Nie 19! nie skręcił silnika (o ile może kierowca) i dogonił i wyprzedził kolegę z teamu, więcej płaczu. Ty jesteś ciemny i twoje posty. Hipokryzja i wymyślone historie i nie wiadome skąd straty podczas wyścigu.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo