komentarze
  • 1. rfz
    • 2007-09-24 14:14:33
    • *.chello.pl

    tak czy siak kubicy dobiorą złe :)

  • 2. barteks3
    • 2007-09-24 14:31:57
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Oni chyba mają jakieś szablony do tych wypowiedzi, bo zawsze używają tych samych słów, heheh :)

  • 3. przesio
    • 2007-09-24 14:53:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    napewno 1 jest pewne. Ze ktos ustanowi w Qualu rekord tego toru :P gdyz nie ma on obecnie zadnego rekordu bo jest nowym i przebudowanym torem. :P

  • 4. qTeCk
    • 2007-09-24 15:06:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oni to prawie przed kazdym torem mowia ze moga byc problemy z oponami - a to tor dziurawy, a to z kolei zbyt gladki. I jeszcze ten tekst o kilku okazjach do wyprzedzania - dluga prosta to jedna okazja a czy bedzie ich wiecej to pokarze wyscig (osobiscie sadze ze nie bedzie). Zreszta z tego co widzialem to zakret za prosta startowa troche przypomina ten z Wegier wiec i tam moze nie byc tak latwo

  • 5. kriztower
    • 2007-09-24 15:26:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Zgadza sie, wyprzedzanie napewno nie bedzie odbywać sie na pierwszym dochamowaniu no, ale ten koleś z Bidgestone'a to pewnie jakis podstawiony pajac, który ma tylko przeczytać tekst z kartki. Kubica musi pokazać swój talent pomimo tego co Mu wyprawiają w zespole, żeby za dwa lata znaleść sie w najlepszych zespołach F1.

  • 6. walerus
    • 2007-09-24 16:04:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    będzie wyprzedzanko na prostej startowej - kluczem do sukcesu będzie prędkość max na tej prostej - tak jak ostatnio była to przewaga renault nad BMW....;-)

  • 7. barteks3
    • 2007-09-24 18:36:31
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    walerus: powiedz mi jedną rzecz, BMW przed wyścigiem mówiło, że usatwiają spejalnie skzydła po to, żeby bolid miał dużą prędkość na prostej i żeby Kubica mógł łatwiej wyprzedzać. W wyścigu okazało się, że renówki i tak są bezkonkurencyjne..... jak to jest ???

  • 8. reikorp
    • 2007-09-24 20:04:17
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    BS - ja was nienawidzę, ja się wami brzydzę! Barteks: silnik, kurna, silnik....

  • 9. Mati_f1
    • 2007-09-24 20:47:47
    • *.adsl.inetia.pl

    No niby się mówi, że silnik BMW to najmocniejszy nie jest i że górują w tej kwestii Renault i Ferrari, ale skoro w tamtym roku BMW świetnie sobie radziło na szybkich torach, a silniki się praktycznie nie zmieniły to ja tu czegoś nie pojmuję. Ale w sumie jeszcze wielu rzeczy nie rozumiem więc bardzo ta sprawa mnie nie kłopocze:)

  • 10. qTeCk
    • 2007-09-24 21:22:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rzeczywiscie takie byly zalozenia przed Spa ale w samym wyscigu mozna bylo dostrzec ze Robert zblizal sie do DC albo Heikiego wlasnie w 2 sektorze czyli na tych wszystkich zakretach a na Kammelu niekoniecznie wiele zyskiwal i zawsze brakowalo mu te pare metrow do szczescia. Czy oni wogole wprowadzili to ustawienie? Jesli tak to z mizernym skutkiem

  • 11. Disi
    • 2007-09-24 21:59:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prędkość bolidu często jest wielką niewiadomą dla samych zespołów! Zobaczcie jak szybka była Honda-a dziś? Sami nie wiedzą "jak to się stało"! :) To samo BMW-od początku sezonu mówili że dobrze się spisują na szybkich torach(bo tak było rok temu) a wygląda na to że jest inaczej...F107 spisuje się relatywnie lepiej na wolnych i krętych torach(Monaco, Węgry). Przyznał to też Kubica. A prędkość zależy od wielu rzeczy...silnik to jedna sprawa...dochodzi "podwozie", zawieszenie, chłodzenie silnika, manewrowanie rozgrzanym i zimniejszym strumieniem powietrza, rozstaw kół itd. Czynników jest tak wiele że sami konstruktorzy nie mają 100% pewności jak dana "mieszanka" się spisze...

  • 12. walerus
    • 2007-09-25 09:43:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    przecież była informacja, że przed wyścigiem Kubica z mechanikami rzucali monetą jakie ustawienia wprowadzić - czy bardziej na szybszy bolid na prostej czy szybszy w zakrętach i wyszło im z rzutu monetą - że szybszy w zakrętach - Kubica się potem z tego smiał, że tak zaryzykowali bo jechał i tak z dalszej pozycji - potem okazało się że zabrakło właśnie tego docisku na długiej prostej który mógłby umozliwić wyprzedzanie - które okazało się że było niemożliwe na zakrętach.....;-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo