WYNIKI Jerez [ 20 września 2007 ]
Poz. | Kierowca | Zespół | Czas | Okr. |
---|---|---|---|---|
1 | P.de la Rosa | McLaren | 1:19.617 | 68 |
2 | L.Badoer | Ferrari | 1:19.656 | 68 |
3 | M.Webber | Red Bull | 1:20.067 | 42 |
4 | N.Heidfeld | BMW Sauber | 1:20.184 | 94 |
5 | N.Piquet | Renault | 1:20.655 | 120 |
6 | J.Button | Honda | 1:20.831 | 66 |
7 | J.Trulli | Toyota | 1:21.621 | 77 |
8 | S.Vettel | Toro Rosso | 1:21.626 | 82 |
9 | J.Rossiter | Honda | 1:21.663 | 39 |
10 | N.Rosberg | Williams | 1:22.148 | 57 |
De la Rosa kończy testy na szczycie tabeli
Pedro de la Rosa także i w trzecim, ostatnim dniu testów na torze w Jerez okazał się najszybszym kierowcą. Najlepsze okrążenie Hiszpan pokonał w czasie 1:19.617 i był niespełna 0,04 sekundy szybszy od reprezentującego Ferrari Luca Badoera.Nelson Piruet Jr kontynuował dzisiaj prace rozwojowe z teamem Renault i ponownie okazał się najbardziej pracowitym kierowcą na torze. Brazylijczyk pokonał 120 okrążeń toru Jerez. Żaden inny kierowca nawet nie zbliżył się do wyniku Piqueta. Drugim najbardziej pracowitym zawodnikiem był Nick Heidfeld, który pokonał dzisiaj „zaledwie” 94 kółka.
Szósty czas ostatnich w tym sezonie testów przypadł Jensonowi Buttonwi, który w odróżnieniu do swojego partnera z teamu nie za bardzo jest przekonany do nowych ulepszeń bolidu RA107. Siódmy był Jarno Trulli z Toyoty, który nieznacznie wyprzedził Sebastiana Vettela. Kierowca Toro Rosso wypadając z toru, przyczynił się do wywieszenia na torze drugiej czerwonej flagi. Na samym dole tabeli uplasował się Nico Rosberg z Williamsa.
Dzisiejszy dzień zakończył oficjalnie harmonogram testów w sezonie 2007. Na trzy wyścigi przed końcem sezonu, zespoły inżynierów będą mogły teraz testować nowe części jedynie w symulatorach. Który zespół wykonał najlepszą pracę podczas ostatnich jazd próbnych okaże się już niebawem na torze w Fuji.
komentarze
1. Siwy92
Fajnie moim zdaniem Heidfeld cienko dopiero 4:(
2. gorlin
Nie wiem czy tak fajnie, bo to znaczy że BMW cienko i KUB też.
3. divii
Tylko czemu Rosberg tak cieniutko? Ale w sumie zbytnio mnie to nie martwi ;)
4. JaRzYn
cos Heidfeldowi nie idzie ;p moze znowu plecy go bola xD
5. przesio
Nic nam na ten temat niewiadomo. Chociarz 1 dzien BMW wygralo to znaczy ze jest w czolowce i w nastepnym sezonie jak dobrze zrobia bolid to na niektorych torach BMW powinno wygrywac.
6. vitantonio
Z tego co mi wiadomo to w STR rano miał jechać Liuzzi a popołudniu Vettel. Czemu nie ma czasu Włocha?
7. qTeCk
"Spokojnie, to tylko..." testy ;] Nie ma co popadac w panike, testy nie przekładają sie przecież w 100% na występy wyścigowe, a zreszta BMW było na 4. więc wcale nie tak nisko. Widocznie większośc wysiłków skierowano na F1.08 (tak sie bedzie nazywac? bo jesli nie to poprawcie ;]). Mario i reszta chcą nacykac 100 punktów, a że Renault już nie podskoczy, a do Scuderii nie ma co startowac to troche luzu zapodają
8. przesio
reno musialo by wygrac w wszystkich wyscigach podwojnie ale to nie realne. BMW 2 miejsce w konstruktorach :P
9. walerus
ludzie luzik - to już ostatnie testy nie przed wyścigiem w tym sezonie - potem już tylko w listopadzie testy przed nowym sezonem.....!!i wiecie co? BMW w konstruktorach będzie drugie w 2007...;-)
10. Tytussek
A kibicole znowu swoje, że BMW znowu cienko, że nie na podium, że czasy słabe, no i kolegę z teamu trzeba opluć i dodatkowo jeszcze za to że niemiec...... a dalej każdy dopisze sobie resztę. Pozdrawiam kibiców Formuły 1
11. Marti
walerus - a już miałam nadzieję, że ten komentarz to Twoje "dzieło". Zobaczysz, że Kazik da Tobie reprymendę, mówiąc, że dość już tego i że wystarczy o tych spekulacjach. I ma rację. He he
:-) Kazik, tylko proszę nie bij :-) Hi hi hi
12. Kazik
Marti,waleriusowi to w końcu reprymendę da Redakcja.hehe
13. jan5
Jakby Alonso przeszedł do Ferrari to założe się ze Raikonnen wrócł by z powrotem do Mclarena, oni sie nie lubią
14. Kazik
ooo,walerius....zniknął. (jak Go "znam" to raczej powróci...wkrótce).
15. Marti
No pięknie, teraz nie wiadomo czego żeśmy się czepiali. Kazik, czemu piszesz cały czas "walerius" a nie "walerus"?
16. Kazik
sorry,sorry (tak mi wyszło),On kiedyś napisał "kzik" zamiast "Kazik" (..i żyję).
17. walerus
czego się czepialiście....?....;-)
18. walerus
no i sorry za kzik....;-)
19. Kazik
Cieszę się,że żyjesz walrus (WALERUS).
20. Kazik
"zakodowało" mi się na początku "walerius" i tak zostało ,walerus. Next time napiszę poprawnie.
21. barteks3
Kzik: walerius, to od waleriany ??? ;)
22. Kazik
oj,żartowniś z Ciebie,barteks2+3
23. walerus
a co barteks3 - uspokajam Cię....;-)
24. walerus
Kazik pisz jak chcesz - mnie to nie rusza - teraz czekam bardziej na sezon 2008 niż końcówkę 2007 - jestem tylko ciekaw w tym sezonie jak mclaren załatwi Alonso żeby Hamil miał mistrza.....;-)
25. Kristof
mam pytanko : dlaczego w menu w działe kierowcy Pedro de la Rosa jest również wymieniony jako "kierowca" F1 ( kierowcą f1 to on jest , rozumiem , ale z jakiego powodu go tam wymieniono ? )
26. Marti
Słuszna uwaga. On nie należy do tego grona.
27. witek70
Dzień przed upublicznieniem prawie 200 stron protokołów z posiedzenia rady, FIA wysłała do McLarena i Ferrari dokumenty w celu wykreślenia z nich tajnych danych. Jednak, gdy dokumenty zostały upublicznione w formie plików PDF, okazało się, że zasłonięte w protokołach dane po wklejeniu do innych edytorów są widoczne…
Gdy tylko FIA zorientowała się o wpadce, dokumenty zostały usunięte i zastąpione poprawnymi wersjami.
Okazało się jednak, że z powodu wpadki FIA upublicznione zostały dokładne informacje o bolidach McLarena i Ferrari oraz m.in. roczna pensja Mike’a Coughlana.
Tym samym konkurencja weszła w posiadanie informacji o rozkładzie masy bolidów McLaren Mercedes MP4-22 i Ferrari F2007, zdobyła szczegóły dotyczące rewolucyjnego systemu hamulcowego Ferrari oraz tajemnicę napełniania opon Ferrari specjalnym gazem.
28. walerus
zajefajna informacja witek70 - dzięki!
29. VizerX
Ale wpadka. Pewnie zrobili to specjalnie ;]
30. witek70
Nigel Stepney poinformował, że napisze autobiografię, która trafi na półki księgarń wiosną przyszłego roku. Chce w niej opisać aferę szpiegowską - której był jednym z głównych bohaterów - ze swojego punktu widzenia.
31. witek70
Roboczy tytuł - Red Mist.
32. walerus
może jeszcze przedstawi tam dokumentację którą wyniósł z ferrari - to poziom w F1 się wyrówna...;-)
33. witek70
:)
34. wojtek17
Może kiedyś będzie mistrzem świata!!!!!!!!!!!!
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz