komentarze
  • 1. KolczastyKaktus
    • 2017-07-27 16:50:15
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Czyli Honda zostanie na wieki z McLarenem. W sumie to jedyne słuszne rozwiązanie i dla Hondy i dla McLarena, który z innym producentem ze stawki F1 zostałby skazany na 2 sort tego sportu niczym Williams.

  • 2. MiszaElk
    • 2017-07-27 17:17:04
    • *.centertel.pl

    Jakikolwiek silnik, nawet ten drugiego sortu od innego producenta będzie chyba lepszy od Hondy.

  • 3. kaniuss
    • 2017-07-27 18:12:58
    • *.146.107.34.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    "we still belive"... na ostatnim wyścigu fan na trybunach miał napisane...kuzwa !! kiedyś musi być z gorki :)

  • 4. KmK.pl
    • 2017-07-27 19:20:19
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @1
    Kaktus prędzej może być ciernisty niż kolczasty, bo ma ciernie, a nie kolce ;D

    Ciekawe kto okaże się dostawcą silników Saubera na 2018 rok. Raczej nie będą kontynuowali współpracy z Ferrari, bo mówią o "nowym" dostawcy jednostek napędowych. Możemy liczyć na powrót Cosworth oby tylko zaprezentowali się z lepszej strony niż w latach 2010-2013. Na razie to tylko gdybanie, a Sauberowi potrzeba przede wszystkim pieniędzy...

  • 5. belzebub
    • 2017-07-27 20:42:42
    • *.centertel.pl

    @4 Cosworth teraz nie wróci, a jak już coś to 2020 roku. Cenowo Mercedes raczej odpada, chyba że za fotel Wehrleina dostaną duży rabat na ich silniki. Pozostaje jeszcze Renault, dla którego współpraca opłacalna, bo będą mieć kolejny poligon doświadczalny.

  • 6. pz0
    • 2017-07-27 22:38:50
    • *.170.246.94.jerzostrada.pl

    Wszystko już jest jasne. Sauberowi pozostaje wyłącznie Renault. Bardziej interesują mnie rozgrywki na linii Honda-Makówka.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo