komentarze
  • 1. belzebub
    • 2016-07-28 20:33:46
    • *.centertel.pl

    Nie można było tak od razu??? Leśne dziadki w końcu zrozumiały, że ograniczenia odnoszą przeciwny skutek od zamierzonego. W dzisiejszych czasach, gdy konstrukcja i prowadzenie bolidu jest o wiele bardziej skomplikowane, niż 30 lat temu kierowca musi być wspomagany w trakcie jazdy. Wystarczy zobaczyć na kierownicę, multum przycisków, pokręteł, itd. Kierowca musi to wszystko ogarnąć, a przecież jeszcze kieruje bolidem. W dodatku stopień skomplikowania podzespołów. Dlatego cały ten zakaz był od samego początku nietrafiony, zresztą jak wiele innych ograniczeń, gdzie FIA już nie raz dała ciała.

  • 2. Vendeur
    • 2016-07-28 20:48:14
    • *.dynamic.chello.pl

    To tylko pokazuje jak nieprzemyślane decyzje podejmują, czyli są debilami.

  • 3. Lemur
    • 2016-07-28 21:09:51
    • *.229.172.13

    Nie są debilami. Potrafią przyznać, że nie wszystkie decyzje są prawidłowe i "poprawiają po sobie". Debil konsekwentnie do samego końca będzie udawał, że wszystko jest ok.

  • 4. nicor 21
    • 2016-07-28 21:30:49
    • *.dynamic.chello.pl

    mogli wprowadzić zakaz przed gp wielkiej brytanii

  • 5. jackos
    • 2016-07-28 22:13:17
    • *.190.240.164

    Jedyny taki sport gdy zasady są zmieniane wielokrotnie w trakcie sezonu. ABSURD. Sami nie potrafią się zdecydować.

  • 6. tonia24
    • 2016-07-28 23:01:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W końcu! Szkoda tylko, że już ukarani kierowcy są przez to poszkodowani. Takie zmiany wprowadza się międzysezonowo...

  • 7. karolck93
    • 2016-07-28 23:45:40
    • *.59.56.27

    Wg mnie mogli zostawić zakaz informowania kierowcy, jak ma prowadzić bolid, czyli np. komunikaty typu w którym zakręcie może się poprawić, jak ma wychodzić z niektórych zakrętów (w celu np. oszczędzania opon) itp, w końcu to kierowca ma prowadzić i powinien wiedzieć, gdzie i jak powinien pojechać, a jak nie potrafi tego wyczuć, to jego problem, być może nie nadaje się do Formuły 1. Reszta komunikatów dobrze, że została zniesiona, bo akurat kierowca nie musi wiedzieć w czasie wyścigu, jak naprawić sobie bolid, on ma wtedy wiele innych rzeczy na głowie, by jeszcze tym się zajmować.

  • 8. St Devote
    • 2016-07-28 23:48:14
    • *.static.korbank.pl

    Kompromitują się takimi zagraniami. To tylko pokazuje jak ten cały cyrk działa. Przepis może się pojawić z kompletnego nikąd, zostać wprowadzony, potem wszyscy są zdziwieni i w trakcie sezonu jest usuwany. F1 to biznes medialny a nie sport. Zawsze to powtarzam.

  • 9. kajtek998998
    • 2016-07-29 07:15:10
    • *.221.107.74

    Dopiero co słyszałem parę tygodni temu, że mają zaostrzyć ograniczenia związane z komunikacją kierowcy z garażem, a teraz całkiem je zdejmują. To może ze stringów też zrezygnują?

  • 10. Kanthen
    • 2016-07-29 08:28:38
    • *.146.73.119.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ja uważam że to lipa trochę bo kierowca znowu będzie dostawał za dużo informacji.
    Powinni zakazać komunikacji i uprościć sterowanie bolidem skoro kierowcy nie potrafią tego ogarnąć lub poszukać takich driver-ów którzy sobie z tym poradzą
    Dostają za to miliony dolców i są w tym zawodzie już od wielu sezonów więc albo to ogarniają albo tego nie ma Bo teraz bolid prowadzi sztab ludzi a nie kierowca wyścigowy.

  • 11. filipo-tg
    • 2016-07-29 09:15:21
    • *.static.akk.net.pl

    może ten cały system HALO tez zlikwidują zaraz po GP Australii co by mnie bardzo cieszyło
    Od jakiegoś czasu można zadać pytanie Quo Vadis F1, Quo Vadis?

  • 12. Jahar
    • 2016-07-29 09:51:48
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Pozwolenie na podpowiedzi inżynierów jak kierowca ma wchodzić w zakręt są głupie. Kto w końcu prowadzi te samochody? Zespoły?

  • 13. Aciej
    • 2016-07-29 10:12:42
    • *.play-internet.pl

    Przecież to jest sport zespołowy a nie indywidualny. Kierowca jest tylko małym trybikiem w całej tej maszynie. I zamiast hejtować przyjmiemy, że to nie jest sport indywidualny to zaczniemy cieszyć się tym sportem.

  • 14. guru
    • 2016-07-29 12:50:12
    • *.dynamic.chello.pl

    @13:
    Zgadzam się ale jednocześnie trzeba by zadać sobie pytanie czy jeżeli jest to sport zespołowy to powinna istnieć punktacja indywidualna? A może dopisać do niej jeszcze nazwiska inżynierów :)

  • 15. guru
    • 2016-07-29 12:52:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Załatwiłoby to również temat team-orders :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo