2015-06-05 GP Kanady - #1 trening 16:00 - 17:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 L.Hamilton Mercedes 1:16.212 34
2 N.Rosberg Mercedes 1:16.627 38
3 R.Grosjean Lotus 1:17.721 35
4 N.Hulkenberg Force India 1:17.871 34
5 S.Vettel Ferrari 1:17.905 25
6 F.Massa Williams 1:17.985 28
7 D.Kwiat Red Bull 1:18.021 30
8 P.Maldonado Lotus 1:18.026 41
9 F.Alonso McLaren 1:18.128 34
10 M.Verstappen Toro Rosso 1:18.257 24
11 V.Bottas Williams 1:18.325 40
12 K.Raikkonen Ferrari 1:18.439 26
13 S.Perez Force India 1:18.503 28
14 D.Ricciardo Red Bull 1:18.775 24
15 J.Button McLaren 1:18.786 25
16 F.Nasr Sauber 1:18.948 30
17 C. Sainz Toro Rosso 1:19.065 23
18 M.Ericsson Sauber 1:19.165 32
19 R.Merhi Manor 1:20.616 33
20 W.Stevens Manor 1:20.624 27
komentarze
  • 1. fanFelipeMassa3
    • 2015-06-05 18:38:08
    • *.ip.euro.net.pl

    Grosjean w niedziele na podium :D XD

  • 2. Eucliwood
    • 2015-06-05 18:40:03
    • *.icpnet.pl

    Chyba tym od końca.

  • 3. amol
    • 2015-06-05 19:11:09
    • *.241.164.82.customer.cdi.no

    Hamilton jest tam gdzie jego miejsce, nic dodac nic ująć.

  • 4. RedDragon12
    • 2015-06-05 19:15:18
    • *.cdma.centertel.pl

    Ktoś wie może co się dzieje z Ferrari. Mieli jakieś problemy techniczne czy spadek formy jak Williamsy w Monako?

  • 5. Blazefuryx
    • 2015-06-05 19:29:32
    • *.dynamic.chello.pl

    4. Ich najszybsze okrążenia zostały ustanowione praktycznie w początkowej części sesji treningowej. Potem jeździli praktycznie cały czas i myślę, że albo coś testowali, albo robili symulacje wyścigu z dużą ilością paliwa, dlatego nie poprawiali czasów. Wątpię, aby ich forma była gorsza niż miało to miejsce we wcześniejszych GP. Strzelam już teraz, że jeśli nie dojdzie do żadnego wypadku, lub awarii to Vettel zdobędzie kolejne podium na trzecim miejscu.

  • 6. dexter
    • 2015-06-05 19:54:43
    • *.2.36.0

    @Blazefuryx

    Tylko tak dla scislosci: "longruns", na odpowiedniej mieszance opon z paliwem na pokladzie tzn. z obciazonym bolidem wykonuje sie przewaznie w pod koniec drugiej sesji treningowej.

  • 7. ego1
    • 2015-06-05 20:00:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mozna go lubic czy nie ale kierowca jest swietnym w sumie autko tez ma lux mowa oczywiscie o ham

  • 8. dexter
    • 2015-06-05 20:24:15
    • *.2.36.0

    Moze dokoncze post nr. 6, poniewaz zaraz pojawi sie pytanie dlaczego?
    Pod koniec drugiego treningu warunki na torze (nagumienie, temp. asfaltu) przyblizone sa do warunkow wyscigu.

  • 9. adrian1313
    • 2015-06-05 20:46:00
    • *.dynamic.chello.pl

    kempa, Ty tylko tłumaczysz teksty? Bo rozbawiła mnie wzmianka o 2 sek straty Alonso. podczas gdy już do 3 miejsca zabrakło mu zaledwie 0,408s :) także, ciekawie, że o tym można nie wspomnieć

  • 10. Blazefuryx
    • 2015-06-05 22:13:53
    • *.dynamic.chello.pl

    8. Nie pojawi się takie pytanie, bo nie ma potrzeby takiego zadawać. Jak dzisiejsze sesje treningowe pokazały, to ja miałem rację, natomiast Ty nie. W pierwszej sesji czasy były bardziej zbliżone do tych, które kierowcy osiągają, mając na pokładzie duże ilości paliwa, niż mniejsze. W drugiej sesji, okrążenia były zdecydowanie szybsze. Gdy istnieje szansa, że będzie padać deszcz, ekipy nie czekać z takiego typu przejazdami do momentu, gdy możliwość przejazdu na suchej nawierzchni będzie jeszcze mniejsza. Dlatego o ile mógłbyś mieć rację w przypadku typowych suchych warunków, to tutaj sytuacja wyglądała zdecydowanie inaczej. Nawet na samym początku pierwszej sesji było powiedziane, że deszcz zacznie padać. Ekipy nie marnowały czasu i długie przejazdy miały miejsce w pierwszej sesji, natomiast w drugiej, która w praktyce trwała niecałe 45 minut, kierowcy jeździli w tempie zbliżonym bardziej do kwalifikacji, lub końcówki wyścigu na świeżych oponach. Wyczuwam w Twojej wypowiedzi lekką wrogość, którą zresztą potwierdziłeś kilka tygodni temu w jakimś wpisie, tylko po co?

  • 11. kempa007
    • 2015-06-06 01:05:50
    • *.180.227.42

    9. adrian1313 rozwin swoja mysl, bo Alonso do 8 stracil tylko 0,1 s...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo