komentarze
  • 1. negocjatorek
    • 2015-05-21 09:19:41
    • *.dynamic.chello.pl

    "Obecnie, jeżeli dacie mi kawałek papieru zapiszę wam kolejność stawki w Monako, Kanadzie i Austrii"...

    Pewnie przez to ma zakaz wstępu do buków ;d

  • 2. tommek7
    • 2015-05-21 09:50:28
    • *.158.216.126.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Alonso teraz nie ma nic do gadania odkąd jeździ w tyle stawki. On już się nie liczy. Czy ktoś kiedyś słuchał co miał do powiedzenia np Pietrov czy jakiś Ericsson? Po co zamieszczać na stronie głównej wypowiedź kierowcy, który nie jest w stanie zdobyć choćby punktu w wyścigu? Czemu w takim razie nie widzę tu tytułowych tematów z wypowiedziami kierowców z zespołów takich jak Manor?

  • 3. Greek
    • 2015-05-21 12:42:52
    • *.dynamic.chello.pl

    @2
    Haha, porównujesz Hiszpana do Petrova i Ericssona? Wolne żarty :D

    Co do pomysłu to oczywiście konkurencja oponiarska spowodowałaby jazdę niemal całego dystansu na jednej mieszance. Ale teraz, po rewelacjach z przywróceniem tankowania - sytuacja się zmienia i byłoby ciekawie ;)
    Żeby tylko nie skończyło się to tak, że jeden producent wyprodukuje szrot w porównaniu z drugim i znowu ktoś będzie płakał jak RBR.

  • 4. Skoczek130
    • 2015-05-21 14:12:30
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @tommek7 - przykład Alonso dobrze obrazuje nam wartość kierowcy w stosunku do sprzętu. Taki to "sport"... ;) Ale Alonso to marka w każdym calu, zarabiająca miliony i która z pewnością ma więcej do powiedzenia, niż Pietrow czy Ericsson, którzy w F1 nie osiągnęli wiele. Na pewno każdy się z nim liczy i nikt nawet nie pomyśli, że On jest słaby (a co słyszeliśmy o Rosjaninie i Szwedzie?). To tak jakbyś porównywał szefa i robotnika... ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo