komentarze
  • 1. sebo070
    • 2015-04-03 08:35:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy w Red Bullu są jakieś pacany. Mogliby to sprzedac za więciej niz kupili a potem zrobic sobie now tzw ,,Nowe STR'' znaczy odkupiliby od nich większośc pracowników siedzibę i projekty.

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2015-04-03 09:37:39
    • *.ip.euro.net.pl

    Owszem, chce powrotu Renault jako team ale nie chce by kupili Toro Rosso. Chce żeby Toro Rosso istniało. To też jeden z moich ulubionych teamów.

  • 3. pz0
    • 2015-04-03 09:41:25
    • *.170.246.94.ip4.artcom.pl

    Nie dostaną Mercedesa, nie dostaną Ferrari, ale przecież jest Honda do wzięcia. Powoli i Japońce się poprawią i silnik będzie co najmniej konkurencyjny.

  • 4. Jahar
    • 2015-04-03 09:59:04
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Na ten moment nie zanosi się, że Honda da coś więcej od Renault. Red Bull gdyby mógł ściągnąć Forda, Vw czy kogoś innego to pewnie sprzedaliby TR.

  • 5. XandrasPL
    • 2015-04-03 10:19:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Pamiętacie Toyote ? Sezon w 2009 roku mieli bardzo bardzo dobry.Początek sezonu to same podium , dwa pole position i świetne pozycje w wyścigu.Wycofali się po najlepszym swoim sezonie a szkoda bo to był fajny zespół.Jeśli sprzedadzą Tororoso to nie wierze w RedBulla.

  • 6. pz0
    • 2015-04-03 10:26:17
    • *.170.246.94.ip4.artcom.pl

    @ 4 Jahar - na ten moment nie zanosi się, zgoda. Tylko kto wie co będzie za rok - dwa. Wygląda na to że Honda weszła na poważnie i jakaś opcja dla RedBulla pojawiła się. Dopracują silnik i gorzej jak z Renault nie powinno być.

  • 7. Jahar
    • 2015-04-03 10:53:37
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @6. pz0 Nawet przy dopracowaniu silnika przez Hondę nie masz gwarancji, że będzie to najlepsza oferta, nadal może być najsłabsza. Logo producenta nie określa jak dobra robota została wykona, przykładem jest np. Red Bull, który był dominatorem nie mając wcześniej nic wspólnego z F1. Wydaje mi się też, że Honda ma głównie współpracować z Mclarenem i drugi mistrzowski zespół nie wchodzi w grę.

  • 8. Jacko
    • 2015-04-03 13:59:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Tu nawet nie chodzi o to czy Honda się poprawi oraz czy RB będzie chciał te silniki, ale bardziej o to, że Honda im nie sprzeda. Podpisali kontrakt z McLarenem o bardzo ścisłej współpracy, więc nie będą wspierać tak groźnych konkurentów. Zauważcie, że zespoły fabryczne jeżeli już sprzedają silniki, to raczej takim zespołom, które im bezpośrednio nie zagrożą. W RB nie pracują głupcy, więc dobrze wiedzą (czy im się to podoba czy nie), że w tym momencie są skazani na silniki Renault, bo nikt inny im nie sprzeda.

  • 9. R4F1
    • 2015-04-03 14:12:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pytaniem jest czy Renault naprawdę chce kupić zespół czy to był tylko straszak na RBR celem skarcenia ich za niedawne wypowiedzi. Toro Rosso byłoby najwygodniejszym kandydatem, ale równie dobrze Renault może ponownie nabyć Lotusa.

  • 10. filipo-tg
    • 2015-04-03 14:43:37
    • *.158.222.0

    Byłoby miło gdyby renault znów wrocilo do Enstone jak fabryka

  • 11. bartexar
    • 2015-04-03 15:35:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A w zasadzie czmu RB nie dostałoby Ferrari? 3 zespoły mają włoską technologię a limit jednego producenta to chyba 4 albo 5, już sam nie wiem.

  • 12. sliwa007
    • 2015-04-03 16:23:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. sebo070 przeczytaj jeszcze raz artykuł a wtedy może dowiesz się czemu nie chcą sprzedać TR Renault...

    11. bartexar to oczywiste, Ferrari woli jak Red Bull ma gorszy silnik bo wtedy łatwiej ich pokonać. W chwili obecnej silnik Ferrari jest lepszy od Renault i to jest im na rękę

  • 13. sliwa007
    • 2015-04-03 16:33:43
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. Jahar ściągnąć innego dostawcę silników to nie taka prosta sprawa. Najpierw dopiąć wszystkie szczegóły dotyczące współpracy, opracować silnik, testować na hamowni by wreszcie testować na torze, poprawiać, znowu testować itd. Minimum 3-4 lata a i tak efekt może być jak w przypadku Renault. Za dużo wpompowanych pieniędzy, za dużo straconego czasu (czyli brak zysku marketingowego co jest głównym celem RBR) a i tak nie ma gwarancji na sukces. Nie zapominajmy jaki cel przyświeca obecności Red Bulla w stawce, dla nich ważniejsze od zdobytych pucharów i tytułów są wyniki finansowe sprzedaży puszek. Liczy się każdy sezon i raczej nie ma czasu na większe przegrupowanie

  • 14. williams FW
    • 2015-04-03 16:41:40
    • *.181.139.5

    Jak Renault wykupi TR to RB może zaopatrzyć się w silniki Hondy

  • 15. popek1
    • 2015-04-03 16:59:43
    • *.promax.media.pl

    Ferrari nie po to konstruuje silniki ,żeby sprzedać zespołowi ,który chce wygrać mistrzostwa.
    To samo się tyczy mercedesa przez to wiliams nigdy nie będzie mógł zagrozić mercedesowi w walce o tytuł,dlatego szacunek dla Mclarena .

  • 16. Greek
    • 2015-04-03 17:42:42
    • *.dynamic.chello.pl

    @5. XandrasPL
    Siła Toyoty wynikała z podwójnego dyfuzora (a w ich przypadku w zasadzie potrójnego). Z biegiem sezonu, podobnie jak w przypadku BGP i Williams, coraz bardziej miękła im rurka.

  • 17. Ananas
    • 2015-04-03 21:03:49
    • *.promax.media.pl

    Toro Rosso w formule 1 (stan na 03. 04. 2015r.):
    Założyciel zespołu: Dietrich Mateschitz
    Pierwsze zgłoszenie do wyścigu: GP Bahrajnu 2006
    Obecny szef zespołu: Franz Tost
    Liczba tytułów mistrza świata konstruktorów: 0
    Liczba tytułów mistrza świata kierowców: 0
    Liczba wyścigów: 168
    Liczba wygranych wyścigów: 1
    Liczba podium: 1
    Liczba pole position: 1
    Liczba najszybszych okrążeń: 0
    Ostatnie zwycięstwo: GP Włoch 2008 (Sebastian Vettel)
    Ostatnie pole position: GP Włoch 2008 (Sebastian Vettel)

  • 18. pz0
    • 2015-04-05 18:37:53
    • *.scania.pl

    Jahar, mi chodzi głównie o to że pewna opcja dla RedBulla się pojawiła. RB nie jest obecnie skazany wyłącznie na Renault. To znaczy do końca sezonu musi już tak zostać ale od przyszłego roku już jest wybór. Co do konkurencyjności to nigdy nie ma żadnych gwarancji.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo