komentarze
  • 1. rascal
    • 2014-10-24 19:17:31
    • *.31.170.80

    ..... i co teraz? Bedna "Maruska" sama bedzie jezdzic.
    tylko jedno cisnie mi sie na usta:
    NO I KUPA

  • 2. Skoczek130
    • 2014-10-24 20:00:26
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Cat nastawia się na komplet 50 punktów w Abu Zabi. XD

  • 3. Podi
    • 2014-10-24 20:30:33
    • *.cdma.centertel.pl

    Wiem, że na chwilę obecną to niemożliwe, ale chciałbym zobaczyć jeden pełny sezon, w którym zespoły dysponują trzema bolidami podczas weekendu.
    Oczywiście żeby zachować odpowiednią liczbę kierowców na torze, taki Caterham i Marussia musiałyby dać sobie spokój, w dodatku optymalnie gdyby Toro Rosso "połączyło" się Red Bullem. Wtedy zostałoby 8 zespołów, więc 24 kierowców. Czyli da się jeździć. ;)

    Wiem, wiem. Głupie, nierealne, dziecinne myślenie. ;)

  • 4. magic942
    • 2014-10-24 20:54:02
    • *.123.207.135

    Marussia płakała jak się dowiedziała.

  • 5. Greek
    • 2014-10-24 20:58:05
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie chcę się czepiać, ale ze zdania: "Wszystko wskazuje na to, że zespół Caterhama opuści dwa najbliższe wyścigi w Stanach Zjednoczonych i Brazylii." wynika że Cat opuści GP USA i GP Brazylii zarówno w tym jak i następnym sezonie.

  • 6. RyżyWuj
    • 2014-10-24 21:34:11
    • *.static.korbank.pl

    Najwyższa pora usunąć z tego sportu nieudaczników i utracjuszy. Bernie powinien zaostrzyć wymogi finansowe dla ekip, żeby potem nie trzeba było oglądać takich żałosnych bankructw i ogólnie wiecznego wiązania końca z końcem.

  • 7. RyżyWuj
    • 2014-10-24 21:39:19
    • *.static.korbank.pl

    Ogólnie straszna bryndza z newsami ostatnio. Ja rozumiem, że przerwa 3 tygodnie, ale czy naprawdę nic więcej się nie dzieje poza problemami Caterhama?

  • 8. krzysiek000
    • 2014-10-24 21:40:54
    • *.bialystok.vectranet.pl

    Potwierdzone. Caterham out. Teraz tylko czekać na Marussię.

  • 9. MarTum
    • 2014-10-25 01:27:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gdyby Caterham i Marysia się wycofały to urosła by szansa na 3 bolidy w każdym czołowym teamie. To byłby arcy powiew świeżości. Niekonkurencyjne zespoły z długami powinny odpadać.

  • 10. belzebub
    • 2014-10-25 03:47:17
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @9 Jasne, tylko byłoby to trochę niesprawiedliwe, w stosunku do pozostałych ekip. Mielibyśmy dwie kategorie zespołów, te z trzema kat. A oraz drugą kat. B Uważasz, że byłoby to sportowa rywalizacja?

  • 11. Jahar
    • 2014-10-25 10:17:41
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Szkoda, że nie potrafili dotrwać do końca sezonu. Powinno się unikać w przyszłości takich zespołów, które nie są przygotowane do uczestnictwa w f1. Obniża się przez to poziom.

  • 12. Skoczek130
    • 2014-10-25 11:29:48
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Greek - widocznie słabo czytasz... ;)

  • 13. Skoczek130
    • 2014-10-25 11:34:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - podziękuj za to Max'owi Mosley, który obiecał nowym ograniczenia budżetowe oraz gigantom, którzy zagrozili odejściem w razie wprowadzenia tych ograniczeń. ;) Jakie szanse ma prywatna ekipa z potentatem, który na rozwój bolidu potrafi wydać ok. pół miliarda?? ;) Trudno gonić ekipy z budżetem bez problemu przekraczającym 100 mln... ;) Nie nazywaj ich nieudacznikami - gdyby Fernandes nie zabrał zabawek, nie byłoby problemów. To on jest winien obecnemu zamieszaniu. Uciekł w trakcie sezonu - czemu nie zrobił tego po sezonie?? Wyszedłby jako tako z twarzą - a tak wyszedł na banitę... ;)

  • 14. housepl
    • 2014-10-25 12:47:59
    • *.google.com

    Marussia i Caterham nie wystartują odpowiednio w USA i Brazylii potwierdzone info 100%. Hanss GP wchodzi w 2016? Bo wygląda na to że mamy na przyszły sezon 18 kierowców

  • 15. Grzesiu10
    • 2014-10-25 18:52:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pamiętam jak któryś z szefów nowych teamów przed sezonem 2010 stwierdził, że są w stanie osiągać nowe wyniki. Co z tego wyszło po 4 latach wszyscy widzą. Dla Haasa jedyną chyba szansą jest stanie się takim "toro rosso" pod skrzydłami Ferrari, inaczej tez długo nie pociągną. Z resztą, FIA już zrozumiała że przede wszystkim trzeba dbać o tych wielkich i dlatego mimo płaczu Saubera czy Lotusa żadnych konkretnych kroków w kierunku obniżenia kosztów nie będzie bo bogatym zespołom to nie na rękę[Ferrari czy RBR gdyby mogły, miałyby w swojej siedzibie trzeci bolid z etatowym kierowcą sprawdzającym nowe rozwiązania(te dwa zespoły jako jedyne maja prywatne tory)].

  • 16. Greek
    • 2014-10-25 19:57:27
    • *.dynamic.chello.pl

    @12 Skoczek130
    Nie chodziło się na polski, co cwaniaczku?
    Wiadomo o co chodzi w tym zdaniu, bo wiemy co i jak, ale gdyby go rozumieć tak jak jest napisane to powstaje niedorzeczna informacja.

  • 17. Skoczek130
    • 2014-10-25 20:05:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Greek - gdybyś chodził na polski, to wiedziałbyś, że w naszym języku często niektóre rzeczy brzmią inaczej, niż w rzeczywistości je rozumiemy. Taki jego urok. ;)

  • 18. Skoczek130
    • 2014-10-25 20:06:30
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Grzesiu10 - żeby coś osiagnąć, potrzeba budżetu co najmniej 200 mln. A nowi ledwie byli w stanie uzbierać połowę tego. Więc nie ma o czym mówić. ;) Mosley zrobił im nadzieje, a zarazem krzywdę. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo