Producenci silników zgodnie proszą FIA o umożliwienie zmian
Zdaniem magazynu Auto Motor und Sport zespół Ferrari ma problemy ze względu nazbyt dużą masę swojego silnika.Piąta pozycja Fernando Alonso na mecie w Australii odbiegła od przedsezonowych założeń zespołu i jest nie do zaakceptowania w Maranello.
Jednostki napędowe na sezon 2014 28 lutgo br. zostały „zamrożone” a ich rozwój jest możliwy tylko i wyłączenie za zgodą FIA i musi być podyktowany względami bezpieczeństwa lub poprawy niezawodności.
Co ciekawe Charlie Whiting, delegat techniczny FIA zdradził, że wszyscy trzej producenci silników, a nie tylko Renault, złożyli już prośby do FIA o umożliwienie wprowadzenia zmian: „Niestety to my będziemy musieli podjąć w tym względzie decyzję.”
komentarze
1. Kalor666
" na zbyt" powinno być napisane łącznie.
2. Kalor666
Oczywiście się pomyliłem. Rozłącznie miało być. Sorry.
3. Kalor666
Pozwolić wszystkim oprócz Reno żeby Redbull nie skorzystał ;)
4. lta700
1. ma problemy z wagą silnika. 2 jest cięższa o 13 kg / np od konkurencji???/- lub po prostu "jest zbyt ciężka".3 Alonso był 4 w Australii Reszt nie czytałem
5. bendyz
Moim zdaniem to wszystko jest debilne. Wprowadzają nowe silniki i od razu zamrażają możliwość wprowadzania zmian. Teraz właśnie powinna być całkowita dowolność wprowadzania zmian - przez minimum rok, można by było obserwować który dostawca najlepiej sobie radzi z wyścigu na wyścig. Dodatkowo te 5 jednostek na sezon to jakieś nieporozumienie gdy od samego początku wiadomo było że jednostki będą dużo bardziej zawodne od zeszłorocznych.
6. ChrisDeFirenze
@bendyz
Oczywiście wiedzą to wszyscy oprócz tych, którzy ustalają te chore przepisy... ;)
7. ozyrys88
W pełni zgadzam się z nr 5. Te ograniczenia robią z F1 śmieszną serię wyścigową.
8. kempa007
4. lta700 byl piąty na mecie, a zyskal pozycje po dyskwalifikacji Ricciardo, wiec bez przesady.
9. greg32
Robi się ciekawie, zamiast ułatwić zespołom adaptację do nowych silników to wykończą ich ekonomicznie przez chory regulamin..
10. radzix
A ja naiwny i lekko zaspany myślałem, że chodzi o dźwięk haha :)
11. groll
@ Ita700. Jeśli chcemy już być purystami językowymi, to należy używać pojęcia "ciężar silnika" lub trochę dziwniej ale jeszcze bardziej poprawnie "masa silnika". W zależności od użytego pojęcia należałoby używać właściwej jednostki kG lub kg.
A "waga" to nie jest jednostka czegokolwiek tylko urządzenie.
12. lta700
11% Ale rozumiem ,że temat załapałeś i się zgadzasz. miło za dogłębne sprostowanie tematu ale tego nie żądam od właściciela newsa
8@To proszę dopisać :5 pozycja Alonso "na mecie" w Australii
13. rydz14_09
kempa007 jest błąd w wynikach typowania, na 7 miejscu jest umieszczony..... Christian Klien. Coś chyba nie pykło.
14. kempa007
juz jest poprawione :) Alez czujni jesteście :D
15. kempa007
ledwo co wrzucilem wyniki, a już telefon się odezwal.
16. rydz14_09
Haha Wiielki Brat patrzy :P
17. bartexar
W ankiecie też jest błąd. Jest "podaba" zamiast "podoba" :D
18. URAN
@Kalor666 - chłopie, ogarnij się! "nazbyt" pisze się ŁĄCZNIE! A Kempa chyba nie ma słownika ortograficznego i dla pewności trefny wyraz usunął. LOL!
19. kempa007
18. URAN nie usunalem tylko z dobrego poprawilem na zly bo sie zakrecilem ;-)
20. 1996
@5, racja. Boje się następnego kroku w oszczędzaniu ale podejrzewam, że na jeden sezon będą przysługiwały 3 przednie skrzydła, jak rozwalisz to trudno, jeździsz do końca sezonu bez przedniego spoilera :D
21. RyżyWuj
@18 No to napisz sobie geniuszu ortografii łącznie w "na zbyt wiele liczyć nie można".
22. pz0
Nazbyt już z tym ''na zbyt'' nakręciliście. W tym przypadku jest pisane rozłącznie. kempa007 popraw to na ''ma problemy z powodu zbyt dużej masy swojego silnika'' i po problemie :)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz