DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
12.10.2017 15:50
0
Chociaż raz Bernie powiedział coś mądrego...
Przejdź do wpisu Kubica zyskał mocny głos poparcia od Berniego Ecclestone'a
19.03.2014 10:13
0
@ Ita700. Jeśli chcemy już być purystami językowymi, to należy używać pojęcia "ciężar silnika" lub trochę dziwniej ale jeszcze bardziej poprawnie "masa silnika". W zależności od użytego pojęcia należałoby używać właściwej jednostki kG lub kg. A "waga" to nie jest jednostka czegokolwiek tylko urządzenie.
Przejdź do wpisu Producenci silników zgodnie proszą FIA o umożliwienie zmian
21.10.2013 13:48
0
zasłużone - znaczy najbogatsze. :-) Z biednymi - jak w życiu - nikt się nie liczy ...
Przejdź do wpisu W Londynie po raz pierwszy spotyka się Grupa Strategiczna
15.12.2012 00:06
0
A ja powiem na to, że wolałbym nie mieć Ecclestone'a. Wolałbym 15 w miarę równych zespołów i nieprzewidywalny wynik w każdym wyścigu. Jak to zrobić? Moim zdaniem jedyną drogą do tego jest ograniczenie budżetów, ograniczenie aerodynamiki i uwolnienie regulaminów w zakresie silników. Macie mniej kasy ale budujcie ciekawe konstrukcje samochodów - no właśnie samochodów a nie samolotów. Nie konstruujcie skrzydeł tylko zawieszenia, silniki, skrzynie biegów, hamulce, kersy i co tam się wam jeszcze zamarzy. A czemu ograniczenie budżetów? Bo przy obecnych budżetach i podziale kasy przez FOM ci biedniejsi nigdy nie dogonią bogatszych, Więc to się tak naprawdę obraca przeciw widowisku.
Przejdź do wpisu Ecclestone: wolałbym mieć 10 zespołów w stawce
27.04.2012 14:35
0
Dobrze wiecie, że oficjalne wypowiedzi są pełne niedomówień, przemilczeń, kłamstewek całkiem dużych kłamstw itd. Button mówi, że nie będzie dużych poprawek bo taką wersję ustalili w biurze prasowym zespołu. A prawda dopiero wyjdzie na jaw gdy wyjadą na tor.
Przejdź do wpisu Button zadowolony z decyzji McLarena
29.03.2012 10:45
0
To przykre, ale Vettel potwierdza, że jest małym, żałosnym człowieczkiem, który musi się dowartościowywać kosztem innych a na pewno nie umie przegrywać - wtedy poziom frustracji u niego wielokrotnie przekracza dopuszczalny poziom. Zobaczcie jak zachował się Button, który też miał kolizję. I niech Vettel się od niego uczy jak zachowuje się kulturalny człowiek.
Przejdź do wpisu Byli kierowcy F1 o zachowaniu Vettela
28.12.2011 10:19
0
Bez sensu iść pod prąd. Downsizing jest faktem, era turbo jest faktem .... Sorry, ale to wolnossące V8 to dinozaur. Teraz czekam na opony. Obręcze 13' to taki sam dinozaur...
Przejdź do wpisu Ferrari także planuje testy nowego silnika
02.07.2010 10:02
0
F1 to prestiż - bez wątpienia prawda, ale F1 to też ogromne koszty - można je ponieść, jeśli się to przełoży na korzyści czy to technologiczne czy marketingowe. Marketingowe będą jeśli będą wyniki - na pewno nie od razu. A technologiczne? Tu niestety szef Audi Motorsport ma całkowitą rację - F1 przestała być motorem technologii motoryzacyjnej - owszem nadal technologia jest na najwyższym poziomie ale .... chyba lotniczym. Zwróćcie uwagę o co i jak się walczy - walczy się o aerodynamikę ale nie w rozumieniu samochodu - wcale nie chodzi o to aby samochód stawiał jak najmniejszy opór ale o to aby zapewniał przyczepność, aby były doskonałe skrzydła najlepiej takie, które zapewniają jednocześnie duży docisk (akurat to jest odwrotnie niż w samolocie) i mały opór na prostej. A to co interesuje branżę motoryzacyjną jest zamrożone albo zabronione. Silniki - całkowity brak rozwoju - wolnossące V8 - zupełna porażka. Opony 13'' - brak komentarza - już chyba nawet auta miejskie używają większych obręczy i niższych profili. Zakaz używania ABS, kontroli trakcji - to też zaprzeczenie dzisiejszej motoryzacji. I dlatego w F1 nie ma Audi i innych firm stricte motoryzacyjnych, nie ma niestety też już Hondy, Toyoty, BMW. Są ci którzy w F1 chcą się bawić nie będąc powiązanymi wprost z motoryzacją.
Przejdź do wpisu Audi wyklucza wejście do F1
12.06.2010 00:01
0
Weźcie pod uwagę to, że Massa jest Brazylijczykiem - Fiat walczy o pozycję lidera na brazylijskim rynku więc oprócz wszystkich innych okoliczności trzeba wziąć po uwagę także tą - Massa jest potrzebny marketingowcom Fiata...
Przejdź do wpisu Massa: co roku plotki były błędne
28.05.2010 15:51
0
Nie chcę opowiadać się po żadnej stronie, ale powiedzcie mi co by było gdyby w okolicznościach podobnych jak te w Monaco, zawodnikowi zablokowała się skrzynka biegów na pierwszym biegu (takie rzeczy wbrew pozorom czasem się zdarzają) - jedzie więc ewidentnie wolniej niż można jechać - i co? Nie wolno go wyprzedzić?
Przejdź do wpisu Schumi: Alonso ścigał się na ostatnim kółku
01.04.2010 23:34
0
16. MontyF!F! - zachowuj się!!! Tu są normalni ludzie - masz inne zdanie - wyraź je, ale nikogo nie obrażaj.
Przejdź do wpisu Barrichello: Zwycięstwo Williamsa to kwestia czasu
12.03.2010 18:01
0
Już nie BMW! To po prostu Sauber.
Przejdź do wpisu BMW Sauber po treningach
03.04.2009 13:41
0
Ma poprawiać chłodzenie
Przejdź do wpisu Galeria zdjęć z piątkowych treningów przed GP Malezji
01.04.2009 11:33
0
Prawdziwym problemem nie jest dyfuzor jako taki ale nieprecyzyjny regulamin. Gdyby nie było tam zostawionej niejasnej furtki nie byłoby problemu. A furtka musiała być całkiem duża skoro aż trzy zespoły ją wykorzystały. No chyba... że znowu zadziałało szpiegostwo - jeden wymyślił a dwóch następnych skopiowało pomysł.
Przejdź do wpisu Alonso: dyfuzory mogą przesądzić o losie mistrzostw
23.03.2009 14:49
0
Nie bardzo rozumiem... Wynika z tego, że FIA już na pewno i definitywnie wycofała się z tego chorego pomysłu w tym sezonie?
Przejdź do wpisu Ecclestone: nowy system od 2010 roku
31.10.2008 13:38
0
Można gdzieś w necie zobaczyć transmisję live z treningu?
Przejdź do wpisu Rampf: Kluczowy będzie środkowy sektor
22.07.2008 21:39
0
KERS to trudny temat ale przyszłościowy, Zespoły są tym zainteresowane bo widzą możliwość zastosowania tego typu rozwiązań w przyszłości w seryjnych samochodach. Zresztą było tak w przeszłości z wieloma rozwiązaniami. Więc mimo trudności trzeba zagryźć zęby i działać.
Przejdź do wpisu Mechanik porażony prądem, BMW przerywa testy
22.07.2008 13:48
0
Wszystko to prawda - jechał fenomenalnie, ale ma także najlepszy bolid, poza tym jest wyraźnie forowany - w ub. roku przez sędziów, w tym przez Denisa więc mało kto go lubi. Dodatkowo jest nadęty jakby już był ze trzy razy mistrzem - gdyby go nakłuć igłą to chyba by wystrzelił jak balonik....
Przejdź do wpisu Lauda: Hamilton jeździ w stylu Senny
07.07.2008 07:54
0
No - z tymi pochwałami dla załogi w boksie to bym nie przesadzał. Poza tym - jeśli chodzi o strategię to nie wiem czy wybór opon pełnodeszczowych nie byłby lepszy... Wystarczy zobaczyć co robił Rubens.
Przejdź do wpisu BMW Sauber zdobywa kolejne podium w tym sezonie
13.05.2008 23:03
0
Sytuacja Nicka nie jest łatwa... trzeba człowieka zrozumieć. Pamiętajmy też, że niemieckie media też oczekują sukcesu i bądźmy szczerzy - woleliby żeby autorem sukcesu był Nick a nie Robert
Przejdź do wpisu Heidfeld: przewaga Kubicy jest irytująca
13.05.2008 23:00
0
Sytuacja Nicka nie jest miła. Niemieckie media żądają sukcesów... a to nie jest łatwe. Robert jest mocny więc też mu nie ułatwia tego zadania. Sytuacja z poprzedniego sezonu raczej nie zjednała Nickowi sympatii nie tylko w Polsce, ale myślę że to już mu wyjaśnił dr Theissen...
Przejdź do wpisu Heidfeld: przewaga Kubicy jest irytująca
10.05.2008 15:15
0
Andrzej Opolski - no właśnie to jest takie coś nieuchwytne - niby nic a jednak do siebie zniechęca ... Pewnie rację ma orinocoPL. To tak jak z miłością - ale w odwrotną stronę :-)
Przejdź do wpisu Dobra postawa McLarena
09.05.2008 22:08
0
Kurka?! Co Hamilton ma w sobie takiego, że prawie nikt go nie lubi? Ja zresztą też nie....
Przejdź do wpisu Dobra postawa McLarena