komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2014-02-24 10:45:44
    • *.172.248.23

    Ciekawi mnie czy to Renault zrobiło tak słabe jednostki czy po prostu zespoły nie wykorzystują jeszcze pełnej mocy w obawie przed przegrzaniem.
    I jeszcze to spalanie... silniki Mercedesa wyglądają na najmocniejsze ale ciekawe przez ile okrążeń w wyścigu będą mogły korzystać z tej przewagi

  • 2. kempa007
    • 2014-02-24 12:03:15
    • *.180.227.42

    Ekipy póki co nie korzystają z pełnej mocy, Renault ma spore problemy z oprogramowaniem ERS. Zegar tyka...

  • 3. kempa007
    • 2014-02-24 12:03:44
    • *.180.227.42

    oczywiście jeżeli chodzi o te, ktore jeżdżą na silnikach od Francuzów

  • 4. ekwador15
    • 2014-02-24 14:03:26
    • *.adsl.inetia.pl

    sliwa007 - lepiej mieć mocniejszego Mercedesa niż słabe i awaryjne Renault. Zdobywasz pierwsze pole startowe, uciekasz po starcie na 10 sekund i kontrolujesz wyścig. Tym czasem auto z silnikiem Renault po słabych kwalifikacjach będą musiały się przebijać do przodu i tracić czas. Renault zrobiło dokładnie taki silnik do F1 jakie ma w swoich drogowych samochodach. Awaryjne, drogie w naprawie :P A Mercedes w swojej historii miał silnik m.in. do popularnej "Beczki", który mógł zrobić przebieg 1 milion km bez awarii.

  • 5. devious
    • 2014-02-24 14:12:41
    • *.adsl.inetia.pl

    Gdzie są teraz wszyscy "znawcy" głoszący " "koniec F1", specjaliści od "silników jak w kosiarce", "bolidów ze sprzętem AGD zamiast silnika", "żałosnej F1 wolniejszej od GP2" itd. itp.

    Czy nadal FIA i FOTA to "idioci" bo zamienili "boskie", 10-letnie V8 2,4l na "beznadziejne" V6 1,6 turbo czy już zmieniliście zdanie, drogie lemingi (i nie chodzi mi o kontekst polityczny tej nazwy ale owczy pęd do "łykania" i powtarzania bzdur wypisywanych na forach)?

    Dobre pół roku temu już pisałem, że tak będzie - najpierw jęki i stękanie, że wszystko jest złe i do dupy i "stare było lepsze", że zmiany są idiotyczne bo po co i na co - a potem nagle wszyscy zobaczą, że silniki turbo są mocniejsze i lepsze od 2,4 V8 a wyścigi ciekawsze (wysoki moment obr. i niski docisk tylnej osi spowoduje więcej błędów kierowców czyli więcej emocji oraz więcej walki na torze) i już będzie "spoko".

    Identycznie było przy zmianach w 2009 - na początku był po prostu skowyt jakie zmiany są złe, bolidy brzydkie itd. a potem wszyscy się przyzwyczaili...

    F1 musi ewoluować, F1 potrzebuje nowych silników i zmian w regulaminach, małe silniki turbo czyli powrót do lat 80-tych to była jedyna droga - i wszystko wskazuje na to, że będzie to jedna z najlepszych decyzji w ostatnich latach.


    PS
    Żeby nie było - tez mi się wiele rzeczy w kierunku zmian w F1 nie podoba - ale po prostu szlag mnei trafia jak jakieś głąby piszą o "końcu F1" i że mają większe silniki w swoich seryjnych autach...

  • 6. housepl
    • 2014-02-24 15:16:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    AHAHAHA Się uśmiałem dobry dobry żarcik

  • 7. PanKonrad
    • 2014-02-24 16:25:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Za duże prędkości; FIA już szykuje zmiany. W przyszłym zmniejszą dolot do turbiny i w ten sposób spowolnią samochody do maksymalnie 310km/h. .
    @ devious
    Masz rację nie będę narzekać, bo nie będę mieli co. Wiadomo, że F1 w żadnej Polskiej telewizji nie będzie.

  • 8. Jahar
    • 2014-02-24 16:31:55
    • *.opera-mini.net

    Ciekawe jaka będzie mina niektórych ludzi jak w Red Bullu Vettel pokaże parę razy palucha przy pomocy tej beznadziejnej firmy według niektórych, która dostarcza im silniki.

  • 9. Nietoperz3
    • 2014-02-24 16:43:09
    • Blokada
    • *.ip.euro.net.pl

    będą rekordy okrążeń na torach tak jak Barrichello GP Kanady 2004

  • 10. kempa007
    • 2014-02-24 18:40:41
    • *.180.227.42

    A ja sie zastanawiam czy wszystkie ekipy odpowiednio dobiorą przełożenia na cały sezon i jak to będzie w ogóle możliwe na jednym takim zestawie. Ale chyba duży moment silników na to pozwala.

  • 11. Skoczek130
    • 2014-02-24 22:43:36
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Renault być może nawiążę do prędkości z czasów V8-mek... ;)

  • 12. klark
    • 2014-02-25 10:48:00
    • *.ip.netia.com.pl

    Ewkador15 co to za porównanie do aut cywilnych, chyba to nie to forum. Jeśli chodzi o fakty to Renault jest wielokrotnym mistrzem świata w F1 ( dostawca silników). A zapewne jeszcze się ździwisz i zamilkniesz gdy pokażą znów na co ich stać, mam na myśli Red bulla i Lotusa. Jeszcze sie sezon nie zaczął wiec nie ma co oceniać który będzie lepszy.

  • 13. krzysiek000
    • 2014-02-25 14:00:18
    • *.244.188.39

    5. devious
    Tak to już jest, że ludzie gotowi są narzekać przy każdej możliwej zmianie.

  • 14. poncki
    • 2014-02-25 21:31:06
    • *.bb.sky.com

    5. devious, ale dosrałeś, ludzie z forum pouciekaja :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo