komentarze
  • 4. rusekf1 fun
    • 2013-12-02 14:19:01
    • *.153.237.54

    Świetne podsumowanie sezonu, prawdziwe i rzeczowe, bez pompowania i z uwagą na to co najważniejsze

  • 5. Michael Schumi
    • 2013-12-02 15:52:49
    • *.ip.euro.net.pl

    "Nico Rosberg z problemami, ale udanie odparł ataki rywali"
    Może o czymś nie wiem, ale jakie to były problemy? Z tego co wiem wygrał 3 treningi, kwalifikacje i wyścig, w którym mimo wielu neutralizacji ciągle prowadził.

  • 6. kempa007
    • 2013-12-02 16:38:17
    • *.180.227.42

    5. Michael Schumi takimi, ze gdyby nie tor, to by zostal wyprzedzony ;-)

  • 7. Marsun
    • 2013-12-02 17:03:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Druga część tego podsumowania będzie wyglądała tak:
    "Po zmianie konstrukcji opon nikt nie był w stanie pokonać RBR, tym samym Pirelli i FIA oddało mistrzostwo Vettelowi. Koniec."

  • 8. wro40i4
    • 2013-12-02 17:25:17
    • *.cable.smsnet.pl

    @Marsun - DOKŁADNIE.. A powinno jeszcze zostać napisane "po wyśmienitym spektaklu, jaki pirelli celowo zafundowało na Silverstone, FIA zapewne dla bezpieczeństwa zdecydowała się na zmianę opon..."

  • 9. Zirdiel
    • 2013-12-02 17:43:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7 No, no.. Proponuje od Włoch do Abu Dhabi nic nie pisać, bo nudno ;]

  • 10. Orlo
    • 2013-12-02 17:56:07
    • *.dynamic.chello.pl

    @wro40i4
    Dokładnie. Jakoś nie chce mi się wierzyć w przypadkowość eksplodujących opon na Silverstone... To wszystko układa się w zbyt dogodną dla niektórych całość, by nie było z góry ukartowane. Skoro bez zgody wszystkich zespołów nie można było zmienić opon, to czemu by nie posłużyć się względami bezpieczeństwa.

  • 11. Dass
    • 2013-12-02 18:07:07
    • *.devices.net.pl

    @6 kempa007 Przecież on po każdej neutralizacji odjeżdżał od Vettela, więc też nie rozumiem o jakich problemach piszesz.

  • 12. Michael Schumi
    • 2013-12-02 20:41:23
    • *.ip.euro.net.pl

    @11 Zgadzam się. Mocniej musiał się bronić Vettel w 2011 r. Przed kraksą Algersuariego Alonso i Button wywierali na nim presję i byli dosyć blisko. W tym roku Rosberg nie był tak naciskany.

  • 13. Skoczek130
    • 2013-12-02 21:03:34
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Bzdura - Pirelli nie sabotowałoby się same. Przecież eksplozje w UK były antyreklamą! Część zespołów po prostu przełożyła opony i doprowadziły do tego, iż ta najbardziej obciążona pękała. To był główny powód problemów - największym problemem był stalowy oplet. Okazało się, że to działa destrukcyjnie na opony. W drugiej połowie wszystko już grało (wyjątek Perez, który sam był winien tej eksplozji). Na nieszczęście dla innych ekip RBR zdominowało rywalizację, choć zmiana opon nie miała tu kluczowego znaczenia... ;)

  • 14. Orlo
    • 2013-12-02 21:18:54
    • *.dynamic.chello.pl

    @Skoczek
    Naprawdę w to wierzysz? Skoro to przełożenie opon spowodowało te eksplozje, to po co zmieniać opony, wystarczyłoby zakazać ich zamieniania...

  • 15. Marsun
    • 2013-12-02 21:23:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @13. Jeśli inne zespoły miały bolidy przygotowane pod konkretne opony, to nie zmienią auta od tak, żeby działały z innymi. Wiadomo było że opony z kevlarem były twardsze i zupełnie inaczej się rozgrzewały. Nie tylko forma RBR skoczyła w górę. Jak w drugiej połowie sezonu podniósł się Sauber? Jak BARDZO FI poleciało w tył, gdzie na początku sezonu cały czas w punktach, a później walka o ochłapy i często wylot w Q1/Q2? Eksplozje były prawie na pewno winą złego używania opon przez zespoły, ale jak kombinowali to sami byli sobie winni. A jednak FIA i reszta posrani ze strachu stwierdzili że opony trzeba przywrócić, tym samym oddając tytuł RBR.

  • 16. Root
    • 2013-12-02 22:38:32
    • *.dynamic.mm.pl

    Dzięki za pierwszą część podsumowania. Tak faktycznie było. :)

  • 17. Hamcio20
    • 2013-12-03 06:05:13
    • *.opera-mini.net

    1 część sezonu była ogulnie ciekawa ;) miło się oglądalo

  • 18. KowalAMG
    • 2013-12-03 08:39:31
    • *.ip.netia.com.pl

    Skoczk vetelowcu myślałem ze jestes bardziej rozwinięty a nie tylko naiwny . Jeździsz reno 19 i cieszysz sie ze silniki tej marki wygrywają :) nie miałbym nic przeciwko gdy walka była wyrównana a nie 1000...% manipulacja zeby beybe fetel powygyrywalo bo kretyni myślą ze zwiększa atrakcyjność rekordami zamiast RYWALIZACJA , oliwa sprawiedliwa skończy jak SENNA ktory był królem F1 . Tylko banda kretynow uwierzy w to ze rbr miało równe bolidy z reszta stawka ściągam sie to WIEM ile zeczy wpływa od opon po moc silnika aerodynamikę i zawieszenie wykorzystując poszczególne systemy!!! a nie LAJIKI CO TYLKO CZYTAJĄ POSTY I SA ZAŚLEPIENI KŁAMSTWEM .

  • 19. Orlo
    • 2013-12-03 08:42:05
    • *.dynamic.chello.pl

    OgUlnie? Zeczy? Trudnych słów używacie chłopaki, co one oznaczają?

  • 20. PanPikuś
    • 2013-12-03 20:39:41
    • *.dynamic.chello.pl

    @19 Orlo. Łączę się z Tobą w" bulu i nadzieji" na lepsze czasy :)

    Co do artykułu to bardzo przyjemnie się wraca wspomnieniami do tamtych weekendów i dreszczyku emocji, który był do przerwy wakacyjnej.

    Swoją drogą czy byłaby możliwość wprowadzenia pewnej nowinki na portalu ? ( poza edycją komentarzy :) ) Chodzi o linki do stron na których oferowany jest stream do treningów/ kwalifikacji/ wyścigu. Przydałoby się to zwłaszcza w razie niepowodzenia negocjacji pewnej stacji telewizyjnej z przedstawicielami Berniego :)

  • 21. Skoczek130
    • 2013-12-03 21:27:00
    • Blokada
    • *.244.151.126

    @Orlo - i właśnie tego zakazano. ;) Tylko, że FIA poszła dalej i postanowiła zarządzić zmianę, dla zażegnania problemu.

  • 22. Skoczek130
    • 2013-12-03 21:28:41
    • Blokada
    • *.244.151.126

    @Marsun - nie napisałeś nic, z czym miałbym się nie zgodzić. Uważam dokładnie tak samo. Więc nie wiem, czy był to wyrzut, czy potwierdzenie moich myśli. Mogłeś po prostu napisać "zgadzam się". :)

  • 23. Skoczek130
    • 2013-12-03 21:29:28
    • Blokada
    • *.244.151.126

    @KowalAMG - mój ojciec kiedyś miał 19-stkę. Ja jeżdżę Polówką. :)

  • 24. Skoczek130
    • 2013-12-03 21:31:57
    • Blokada
    • *.244.151.126

    Czy ja uważam, że RBR nie miał najlepszego bolid fanie Mercedesa?? ;) Przecież nigdy tego nie podważyłem. Bolid to podstawa sukcesu, tym bardziej takiego kalibru. Jestem naiwny... może, ale FIA podjęła decyzję po GP UK z myślą o bezpieczeństwie. W przeciwnym razie Ferrari i Lotus zrobiłyby burdę. A nie zrobiły tego, bo się zgodziły na zmianę. ;) Dla twojej wiadomość, twoi faworyci także na tym zyskali... ;)

  • 25. Skoczek130
    • 2013-12-03 21:34:03
    • Blokada
    • *.244.151.126

    P.S. Ok... FIA miała argument w postaci "bezpieczeństwa"... w każdym razie gdyby nie "cyrki" w GP UK, nie wprowadziliby zmian. Za dużo zespołów się sprzeciwiło, a liczyć się ze zdaniem Ferrari musi każdy... nawet FIA. ;)

  • 26. kempa007
    • 2013-12-04 08:55:34
    • *.180.227.42

    20. PanPikuś jak nie bedzie relacji, to pewnie cos tam wrzucimy, ale to caly czas jest nielegalne :)

  • 27. KowalAMG
    • 2013-12-04 16:53:16
    • *.dynamic.mm.pl

    Polowka jeździ moja mama ta najnowsza super bezawaryjne i mało pali także szacun :) ja mam 3 merce C , E Sport wersja limitowana i Actros nie narzekam na te auta ani razu mnie nie zawiodły ale to nie forum przechwalanek POPROSTU CHCEMY w F1 rywalizacji ! Tak nawiasem nie uważam ze mercedes jest najlepszy na świecie ale ma najszerzej rozłożona game w poszczególnych segmentach , od osobowych, busy , dostawczaki, autobusy, jeppe, van ,specjalistyczne , ciężarowe.. Po ich historie bo "kiedyś" był najlepszy :/ . A co do tego sezonu to najbardziej podobała mi sie roszada miejsc FERRARI I MB AMG i ładnie walczyły ze sobą jak do nie dawna FERRARI z MCLARENEM gdy nie było tyle skomercjonalizowanych zespołów.

  • 28. TaZu
    • 2013-12-06 23:16:54
    • *.dynamic.chello.pl

    fotka udostępniona przez Marka Webbera z gali Formula 2013
    http://img823.im ageshack.us/im g823/3452/clqn.jp g

    daje do myślenia :)

  • 29. Phenom
    • 2013-12-06 23:22:28
    • *.wroclaw.mm.pl

    Zdecydowanie fajnie napisane podsumowanie :P Ale żeby cz.2 napisać aby było coś ciekawego to będzie ciężko napisać :P
    27. Masz Actrosa ? Co ty ciężarówką jeździsz na codzień ? :D

  • 30. Skoczek130
    • 2013-12-06 23:41:00
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @KowalAMG - wzajemnie. :) Co do Merca - nie widzę ich w dalekiej przeszłości w F1. Po prostu na dłuższą metę nie będzie im się to opłacać. Najbliższe lata będą w tym względzie kluczowe. Jeżeli poniosą porażkę, wówczas odejdą, jak BMW, szybciej, niż się spodziewamy. ;)

  • 31. Dumel
    • 2013-12-07 01:08:12
    • *.dynamic.chello.pl

    Robert osobistością roku :)

  • 32. rybka k
    • 2013-12-08 22:33:25
    • *.34.11.vie.surfer.at

    milo sobie przypomnac sezon.troszke za dlugo trzeba czekac na nowy

  • 33. KowalAMG
    • 2013-12-09 00:39:05
    • *.182.184.132.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Na co dzień nie ale w firmie sobie jeździ ten actrosik . A co do przyszłości merca w F1 to przyszły sezon zadecyduje czy sie utrzymają czy odpadną jak BMW tu sie zgodzę . BMW odeszło z F1 i robią teraz dobre fury z tego co wiem a MB ściąga z klientów awaryjoscia tych samochodów na serwisach jak tak dalej pójdzie to stracą rzesze klientów . A latach 70 MB rozpadłby sie totalna bezawaryjnoscia a teraz mu to grozi nadmierna awaryjoscia musza jakoś to wypośrodkować jako koncern. Powinni trochę poszaleć i wpuścić na rynek MB gran turismo czy tez concept style coupe :)

  • 34. jarodnb85
    • 2013-12-09 23:21:16
    • *.toya.net.pl

    33. KowalAMG za duzo Gran Turismo...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo