komentarze
  • 1. Buczyk
    • 2013-11-29 09:57:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Takie rozwiązanie (połączenie się zespołów) w mojej ocenie ma same plusy. Przede wszystkim sensowny budżet nowopowstałego zespołu, a po drugie zmniejszenie liczby zawalidróg. W tym przypadku mniej (kierowców) znaczy więcej.

  • 2. Hamcio20
    • 2013-11-29 10:03:18
    • *.opera-mini.net

    @1 kiedy te zespoły się połączą będzie musialo odejść 2 kierowców

  • 3. Reaglag2
    • 2013-11-29 10:29:10
    • *.lo2.opole.pl

    @Kempa, dodasz możliwość edytowania komentarzy? nie trzeba by było prostować wypowiedzi i błędów ortograficznych w następnych komentarzach...

  • 4. JK660
    • 2013-11-29 11:42:58
    • *.229.rev.vline.pl

    youtube.com/ watch?v=od3H6Jxisfk

    Ciekawostka.
    Najprawdopodobniej w budzie LaFerrari testowane jest nowe V6T które ma być wykorzystane w bolidzie '14.

  • 5. Skoczek130
    • 2013-11-29 11:44:56
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Chodzą plotki, że Sauber może połączyć siły z Marussią - raczej nieprędko poznamy prawdę... ;) Oznaczałoby to jednak zmniejszenie stawki do dziesięciu zespołów. ;)

  • 6. pjc
    • 2013-11-29 12:06:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pamiętam jedno z takich połączeń. Twór nazywał się Pacific-Lotus. Nie przetrwał długo.

  • 7. RyżyWuj
    • 2013-11-29 14:23:08
    • *.static.korbank.pl

    Połączenie ma tylko jeden plus: sponsorzy i budżety dwóch zespołów są w jednym. Wszystko inne to minusy: zwolnienie kierowców, pracowników, menedżerów itd.

  • 8. Jacko
    • 2013-11-29 15:23:49
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie ma tak łatwo i pięknie, że nowy budżet będzie sumą dwóch poprzednich. Po pierwsze, jest dwa razy mniej miejsca na reklamę i to nie tylko na samochodach, ale też na kombinezonach kierowców i obsługi. Po drugie, często sponsorami są konkurujące ze sobą firmy, więc nie będą chciały, a czasami i mogły, spotkać się w jednym teamie. Mogą mieć też całkiem inne kierunki swojej ekspansji i całkiem różne rynki zbytu. Po trzecie, zazwyczaj jakąś rolę odgrywa też polityka, ambicje oraz uprzedzenia narodowe i tym podobne. Np. w tym wypadku nie wszyscy będą chcieli robić interesy z Rosjanami i odwrotnie. Zapewne skończy się to tak, że nie wzrośnie ani budżet, ani forma sportowa.

  • 9. Jacko
    • 2013-11-29 15:29:45
    • *.dynamic.chello.pl

    I jeszcze jedno: wszelkie umowy są zazwyczaj tak podpisywane, że przy zmianach właścicielskich, połączeniach czy bardzo dużych przekształceniach, automatycznie przestają obowiązywać, więc taka fuzja może oznaczać po prostu poszukiwanie sponsorów od nowa.

  • 10. Jahar
    • 2013-11-29 18:53:25
    • *.opera-mini.net

    @Jacko. Pozatym Sauber jako silniejszy zespół automatycznie traci na reputacji gdy łączy się z z takim tworem jak Marussia

  • 11. mwhakowscy
    • 2013-11-29 21:11:30
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @3. Reaglag2 Popieram. Swego czasu też już zgłaszałem taki postulat. W kwestii tematu postu skłaniam się ku zdaniu @8.Jacko. Budżet, wyniki i osiągnięcia nie będą wprost proporcjonalne do wkładów obu zespołów.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo