komentarze
  • 12. david9
    • 2013-03-17 11:07:04
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W porównaniu do zeszłego sezonu jest pewien postęp głównie w łagodniejszym obchodzeniu się z oponami. Jednak to chyba nie jest jeszcze poziom pozwalający Hamiltonowi na walkę o podium. Kwalifikacje bardzo dobre ale podobnie jak w zeszłym roku tempo wyścigowe kuleje.

  • 13. andrewhum
    • 2013-03-17 11:16:44
    • *.static.korbank.pl

    @11 Z takimi oponami niestety to bardziej podobne jest do grania w Totolotka niz do strategii z prawdziwego zdarzenia

  • 14. Greek
    • 2013-03-17 11:20:14
    • *.dynamic.chello.pl

    Na minus dla Lewisa dzisiaj kretyńskie zachowanie podczas walki z ALO, gdyby Fernando nie ogarnął co się święci - byłaby kolizja. Lubię styl jazdy HAM, ale takich numerów nie powinno być - i nie mówię tu o opóźnieniu hamowania, tylko o utracie kontroli nad bolidem w trakcie tego manewru, była potężna podsterowność.

  • 15. rokosowski
    • 2013-03-17 11:24:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @13 A niby dlaczego? Twardsza opona była dzisiaj bardzo stabilna i zużywała się w stałym tempie.

  • 16. andrewhum
    • 2013-03-17 11:36:35
    • *.static.korbank.pl

    @15 w stalym ale chyba w nadspodziewanie szybkim, czasami mialem wrazenie ze to raczej miekka mieszanka niz twarda

  • 17. rokosowski
    • 2013-03-17 11:51:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @16 Szybko, ale zgodnie z przewidywaniami Pirelli

  • 18. andrewhum
    • 2013-03-17 12:11:49
    • *.static.korbank.pl

    @17 widocznie nie do konca skoro nawet Red Bull nie poradzil sobie z zarzadzaniem oponami :)

  • 19. rokosowski
    • 2013-03-17 12:13:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @18 Red Bull był po prostu za wolny

  • 20. andrewhum
    • 2013-03-17 12:22:14
    • *.static.korbank.pl

    @19 nie wydaje mi sie, dobrze bylo widac ze Vettel od razu po pit stopach jechal szybko (nawet jak sami mowia zbyt agressywnie) lecz po kilku okrazeniach tracil tempo

  • 21. MercedesGPfan
    • 2013-03-17 12:51:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Mercedes ma dobre podstawy do teo aby pracować dalej nad rozwojem maszyny! Na pewno jest znacznie lepiej niż było rok temu! Lewis jechał bardzo ładnie i sądzę, że mogą w tym sezonie jeszcze namieszać. Nico mial po prostu pecha, bo gdyby nie to była szansa punktami wyprzedzić Red Bulla a to byłoby coś. :D

  • 22. logel999
    • 2013-03-17 13:15:04
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    @14 Czyli Lewis miał go przepuścić bo Fernando to król ...

  • 23. logel999
    • 2013-03-17 13:17:25
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    O tytuł będzie walczyło 5 kierowców .. Lewis , Kimi , Sebastian , Felipe i Fernando . Szkoda , że w połowie nie zaczęło padać jak Fernando i Sebastian i Massa mieli po 2 pit stopy , a Lewis 1 . To mogło by się zakończyć tak , że Lewis 2 ,a Kimi 1 i tak dalej ...

  • 24. belzebub
    • 2013-03-17 14:00:50
    • *.147.13.46.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Na razie ciężko wyrokować, gdzie tak naprawdę jest Merc, w Malezji będzie o wiele cieplej, jeśli opony będą zużywać się szybciej niż tutaj, walka o pierwsze miejsca może być trudna, chyba że popracują jakoś nad strategią. Tempo kwalifikacyjne mają niezłe, jeśli poprawią jakoś wyścigowe, mogą zaryzykować jeden pit-stop więcej, albo będą musieli popracować nad mniejszą degradacją gum. Widać to było dziś po Lotusie i Ferrari, bolidy obu teamów mają na dzień dzisiejszy bardzo szybkie bolidy, przy łagodniejszym zużyciu ogumienia. Wydaje się, że tegoroczne ogumienie jest jest jeszcze bardziej nieprzewidywalne, przynajmniej jeśli chodzi jak na razie o super miękką mieszankę, której trwałość jest nieporozumieniem. Widać to było, chociażby na przykładzie FI Sutila.

  • 25. Avalon
    • 2013-03-17 16:58:33
    • *.181.86.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ale wszyscy tu pieprza od rzeczy. RB najszybszy, Ferrari najszybsze, merc rewelacja.... przepraszam ale co wam daje podstawy do takich twierdzen? Jaki pojazd mial najlepsze okrążenie? Kto wygral i to tylko na 2 pit stopy? Dodam tylko ze najlepszy czas został zrobiony na znacznie starszych oponach niz u najbliższej konkurencji. . Dla mnie jest jasne ze na zachwyty zasluzyl sobie Lotus a nie rb Ferrari czy mercedes. To ze eliminacje byly ruletka to jedno. Wazniejszy jest wyścig

  • 26. Skoczek130
    • 2013-03-17 17:40:40
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kwalifikacje to ich mocny punkt. W wyścigu wprawdzie nie degradują tak opon, jak w zeszłym sezonie, ale jednak nie mają zbytnich szans z rywalami przed nimi. To może być na prawdę solidny sezon z kilkoma niespodziankami. Oby tych awarii było mniej, choć pewnie niejedna się przydarzy. To problem, który Mercedes ma niemal od początku.

  • 27. Skoczek130
    • 2013-03-17 17:41:20
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @logel999 - trzymam kciuki za Felipe. :)

  • 28. Skoczek130
    • 2013-03-17 17:43:56
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do obrony pozycji - Lewis marnował tylko tym czas. Przez to zbliżyli się do niego wszyscy kierowcy z tyłu, nie tylko Alonso. Sądziłem, że już nie ma szans na utrzymanie się na torze. Ale jakoś udało mu się utrzymać linię. Alonso zachował trzeźwy umysł.

  • 29. Rudolf50
    • 2013-03-17 18:17:47
    • *.emouse.pl

    @25
    Masz racje
    Wszyscy mają takie same opony a sztuką jest stworzenie dobrego bolidu. Czyli nie awaryjnego, szybkiego i nie zrzerającego opony. Lotosowi się to udało, innym w mniejszym stopniu ale to że źle przygotowali bolidy to wina opon. Może też wina toru że wolniej jadą ? Bo jak by był prosty bez zakrętów to by w ogóle dobrze szło

  • 30. bartexar
    • 2013-03-17 18:58:23
    • *.adsl.inetia.pl

    Czemu od razu skreślacie McLaren'a? Mogę się o wiele założyć, że jeszcze zrobią na Was wrażenie. Szczególnie, jeżeli mają tam kogoś takiego jak Button.

  • 31. Greek
    • 2013-03-17 19:10:38
    • *.dynamic.chello.pl

    @22. logel999
    Nikt nikogo nie musiał przepuszczać, bo Ferdek już był z przodu o co najmniej długość bolidu ;) A ten bezmyślnie wchodzi blokując koła bez żadnej kontroli. O tak to można: http ://ww w.youtube.com/watch?v= OFBQ39K13I0
    Ale jak się nie umie to trzeba uważać.

  • 32. Senna_olk
    • 2013-03-17 19:29:58
    • *.adsl.inetia.pl

    31. Greek

    ht tp://ww w.youtube.com/wat ch?v=vmXFd7Z8Hb8
    Żartujesz sobie?

  • 33. logel999
    • 2013-03-17 20:17:26
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    Bo Lewis.nie oddaje i walczy o pozocyje ...Fernando to nie krol ..,

  • 34. logel999
    • 2013-03-17 20:18:17
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    Sory za bledy ale na fonie szybko pisze :p

  • 35. Greek
    • 2013-03-17 21:14:50
    • *.dynamic.chello.pl

    No na filmiku jest dokładnie tak jak piszę: w 0:6/0:7 Lewis jest z tyłu. Zresztą obejrzyj sobie to z onboardu Alonso i zobacz jak musiał nagle zmienić tor jazdy.
    @33
    Ty w ogóle czytasz ze zrozumieniem? Napisałem: "Lubię styl jazdy HAM". Uważam że należy jeździć agresywnie i korzystać z przepisów na maxa, ale trzeba jednocześnie chłodno myśleć bo można zawalić wyścig sobie i drugiemu kierowcy.

  • 36. logel999
    • 2013-03-17 22:39:50
    • Blokada
    • *.tktelekom.pl

    Mi chodzi o to , ze warto ryzykowac .

  • 37. andrewhum
    • 2013-03-17 22:48:13
    • *.static.korbank.pl

    @31 co za bzdury wypisujes - byl z przodu z tylu z boku pod spodem - hamilton sie scigal - tam niema czasu na replay - nie chcial odpuscic i za to szacunek inaczej do rajdow tam liczy sie tylko czas

  • 38. GrzeSzNY
    • 2013-03-18 01:59:53
    • *.nyc.res.rr.com

    Ja z kolei chcialem zauwazyc doardzo dobra postawe ROSberga. Calkiem dobrze sie prezentuje w parze z HAMiltone. Ciekawie mogl wygladac wyscig w jego wykonaniu gdyby nie awaria. Proponuje wam ogladac SKY transmisje bo mowia tam konkrety a nie tworza historie i paplaja 3 po 3 jak w polskiej TV.

  • 39. FAster92
    • 2013-03-18 12:48:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    35. Greek Zgadzam się z tobą wszystko było super, świetnie się to oglądało ale Hamilton mógł przy takim ostrym hamowaniu zakończyć wyścig wraz z Alonso (mogło dojść do kolizji), nie mówiąc o tym, że Alonso był czujny w tej sytuacji i na szczęście nic się nie stało. Po za tym Alonso przy tym manewrze był dużo przed Lewisem - na filmiku widać, że tylne prawe koło Alonso jest na tym samym poziomie co Hamiltona, a z togo co pamiętam w tym przypadku Lewis powinien zostawić przynajmniej jedną szerokość bolidu.

  • 40. Greek
    • 2013-03-18 17:13:31
    • *.dynamic.chello.pl

    @36
    Po co ryzykować jak Hamilton nic na tym nie zyskał, a tylko stracił.

  • 41. Skoczek130
    • 2013-03-19 00:01:58
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Greek - o tym samym napisalem. Ale Hamilton to Hamilton - chorobliwie ambitny... ;)

  • 42. Kojo
    • 2013-03-20 04:16:24
    • *.nplay.net.pl

    Co do tego manewru, to mi się on bardzo podobał, bo to są wyścigi,a one się charakteryzują tym, ze się walczy do końca nie i nie odpuszcza.Hamilton bronił swojej pozycji i nie chciał jej oddać i to mi się podoba, bo pokazuje, ze jest prawdziwym kierowcą, który walczy i nie boi się zaatakować, czy agresywnie się bronić, a nie jeździć zachowawczo jak panienka i niektórzy kierowcy bez jaj. Nie przepadałem za nim, ale po sezonie 2009 nabrał pokory i przy Buttonie dorósł, lecz zawsze podobał mi się styl jego jazdy, może trochę szalony, ale takie są wyścigi i trzeba cisnąć, tak jak to było kiedyś, kierowcy nie kalkulowali tylko się ścigali i z wielką przyjemnością się to oglądało.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo