komentarze
  • 1. whobert
    • 2012-11-16 07:43:04
    • *.204.98.161.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A Newey pracuję szybciej

  • 2. czmiel_t
    • 2012-11-16 07:59:19
    • *.ip.netia.com.pl

    Coś mi tu nie pasuje. Najpierw wyjaśniali, że nos jest tak skonstruowany żeby nie było większych uszkodzeń przy lekkich dotknięciach a teraz znów, że były tam montowane kamery :] A dla mnie to działa tak, że przy wyższych prędkościach delikatnie zmienia się aerodynamika i RBR na tym zyskuje. Coś tu nadal śmierdzi.

  • 3. silvestre1
    • 2012-11-16 10:03:03
    • *.204.17.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Przepisy dotyczace konstrukcji bolidow powinny byc jednolite i niezmienne w trakcie sezonu. Wszelkie ulepszenia powinny byc konsultowane z FIA przed wyscigiem a ewentualne rozwiazania nieregulaminowe wdrazane badz nie w nastepnym sezonie. Moze wtedy nie bedzie dominacji najbogatszych i zaczna sie wyscigi. Takie tam moje przemyslenia...

  • 4. kempa007
    • 2012-11-16 11:37:46
    • *.dynamic.chello.pl

    2. czmiel_t to mowili dzienniakrze AUto Motor und Sport a nie FIA

  • 5. mwhakowscy
    • 2012-11-16 19:06:57
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    A mnie się marzy całkowita dowolność i brak wszelkich zakazów, nakazów i ograniczeń w projektowaniu i konstrukcji bolidów, silników i ogumienia. Jedyną zasadą byłby napęd na koła. No cóż, pomarzyć można.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo