komentarze
  • 1. Grzesio22
    • 2011-11-12 19:55:47
    • *.opera-mini.net

    Ciekawe czy to pomoże

  • 2. bossf1
    • 2011-11-12 19:58:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Grzesiu, jeżeli chcesz zabłyszczeć posyp się brokatem a nie wszystko komentujesz

  • 3. jack22
    • 2011-11-12 20:11:37
    • *.icpnet.pl

    bossF1, ciekawe czy to pomoże;)

  • 4. hubertus
    • 2011-11-12 20:37:28
    • *.in-net.pl

    chciałbym DRSu między zakrętami a nie tylko na prostej - było by niebezpiecznie ale tam siedzą ludzie nie cyborgi wiec podejmują decyzję - jeśli była by słuszna i udąło pokonać zakręt to nadrabiają - jeśli jednak by się nie udawało to pułapka zabierała by najgorzej oceniających przyczepność - było by ciekawiej ale jak sądze nie było by bardzeij niebezpiecznie

  • 5. narya
    • 2011-11-12 20:56:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. to forum jest po to aby komentować. Jeśli ktoś chce pisać pod każdym newsem to jego sprawa.

  • 6. Zirdiel
    • 2011-11-12 21:04:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4
    Ty chyba nie wiesz o czym mówisz. W F1 wszystko jest robione, żeby było jak najbardziej bezpiecznie. Przykładem jest GP Korei podczas, którego stosowano sygnalizację osób, które wyjeżdżały z Pit-Stopów. Czy widziałeś, żeby którykolwiek z kierowców miał otwarte tylne skrzydło w zakręcie? ^^ Aktywacja DRS powoduje spadek przyczepności co za tym idzie - używanie go w zakrętach powodowałoby automatyczny koniec wyścigu.

  • 7. Grzesio22
    • 2011-11-12 21:15:50
    • *.opera-mini.net

    Bossf1 jak tobie jest potrzebny brokat to juz nie mój problem . I takie pytanie co w tym sezonie osiagnołeś ze sie za bossa podajesz

  • 8. GaRRnek
    • 2011-11-12 21:43:18
    • *.gigainternet.pl

    Dzieci do spania :)

  • 9. Święty
    • 2011-11-12 21:44:18
    • *.netico.pl

    Jeżeli ktoś nie potrafi wyprzedzić innego bolidu korzystając z DRS to znaczy to po prostu, że nie jest na tyle szybki aby go wyprzedzić. Mam wrażenie, że kierowcy o tym powoli zapominają i chcieliby wygrywać wyścigi tylko dlatego, że ich bolid jest szybszy na prostej.

  • 10. matito
    • 2011-11-12 21:57:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Moim zdaniem wyścig będzie ciekawszy...a ciekawość może zostać podwyższona jak Lewis będzie jechał obok Felipe-wtedy emocje gwarantowane

  • 11. Zirdiel
    • 2011-11-12 22:13:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @8
    No to pa :D :D :D

  • 12. Haziaj
    • 2011-11-12 22:28:52
    • *.77.0.126

    Święty, a pamiętasz Monze i Hamilton vs. Schumacher ? Hamilton z DRSem był na odcięciu i nie mógł dopaść Schumachera, który nie używał ruchomego skrzydła. Dużo zależy od tego jak masz ustawione przełożenia w skrzyni biegów oraz jak bardzo chcesz ryzykować. Nie sztuką jest wyprzedzić kogoś na końcu prostej opóźniając hamowanie. Sztuka jest opóźnić hamowanie na limicie i jeszcze taką linię jazdy wybrać aby wyjść z zakrętu przed przeciwnikiem. Także jutro może być ciekawie. Tor jest mocno nagumowany ale w nocy może nanieść pyłu i piachu. Z kolei w połowie wyścigu mocno spadną temperatury i zacznie się loteria przy oponach "twardszych" jednak kto trafi ze zmiana przy odpowiedniej temperaturze pojedzie dużo okrążeń z racji niższej temperatury, która oszczędza mieszankę. Czeka nas sporo emocji ;-)

  • 13. hubertus
    • 2011-11-12 22:42:54
    • *.in-net.pl

    @6 nie zrozumiałeś mnie - nie chodzi o to iż oni mają jeździć w zakrętach z DRS bez docisku - chodzi mi oto aby mieli wybór - mogę wejść zakręt z DRS i wypaść ale mogę też wejść z zakręt z zamkniętym DRS i mogę go włączyć wcześniej lub później i w ten sposób zaryzykować że wypadnę lub nie - zyskam lub stracę -oczywiście strefa z zakrętem powinna być bezpieczna (pułapka żwirowa lub bardzo szerokie pobocze) tak aby można było w miarę bezpiecznie o ile to możliwe wylecieć z toru

  • 14. belzebub
    • 2011-11-12 23:36:30
    • *.182.87.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @13. To może od razu wyprzedzanie umożliwić wyprzedzanie poboczem, hubertus piszesz bzdury, tak się składa, że po wprowadzeniu DRS-u większość kierowców stwierdziła, że zbyt późne wyłączenie/lub wczesne włączenie jest niebezpieczne. A co do pułapki żwirowej to chyba nie jest najlepszy materiał, bo jak się bolid zakopie, to na amen, dobrze kombinujesz, ale idąc Twoim tokiem myślenia, jednak w praktyce byłaby to wolna amerykanka.

  • 15. hubertus
    • 2011-11-13 09:05:27
    • *.in-net.pl

    @14 no ale jaka atrakcyjna - wyleci czy nie -trafi innego czy się zakopie - przecież każdy z nich chce dojechać bo są za to punkty które przekładają się na kasę, pytanie czy ktoś zaryzykuje i zyska czy straci po wyjściu z zakrętu

  • 16. hubertus
    • 2011-11-13 09:07:38
    • *.in-net.pl

    @14 przecież i tak zamkną DRS na czas zakrętu - chodzi o to aby mogli mieć możliwość skorzystania z niego jeszcze przez chwilę po zakręcie i mogli skorzystać z jego dobrodziejstw lub stracić jeśli popełnią błąd

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo