Grand Prix Japonii - najszybsze okrążenia
2. Michael Schumacher - okrążenie 32 - 1:32.792
3. Felipe Massa - okrążenie - 37 - 1:33.296
4. Kimi Räikkönen - okrążenie 24 - 1:33.344
5. Jenson Button - okrążenie 35 - 1:33.451
6. Robert Kubica - okrążenie 39 - 1:33.509
7. Giancarlo Fisichella - okrążenie 13 - 1:33.564
8. Ralf Schumacher - okrążenie 2 - 1:33.607
9. Jarno Trulli - okrążenie 2 - 1:33.866
10. Rubens Barrichello - okrążenie 40 - 1:34.071
11. Pedro de la Rosa - okrążenie 22 - 1:34.120
12. Vitantonio Liuzzi - okrążenie 22 - 1:34.131
13. Nick Heidfeld - okrążenie 31 - 1:34.525
14. Scott Speed - okrążenie 37 - 1:34.560
15. Nico Rosberg - okrążenie 33 - 1:34.802
16. David Coulthard - okrążenie 20 - 1:35.052
17. Takuma Sato - okrążenie 26 - 1:35.082
18. Mark Webber - okrążenie 19 - 1:35.092
19. Robert Doornbos - okrążenie 37 - 1:35.099
20. Tiago Monteiro - okrążenie 27 - 1:35.260
21. Sakon Yamamoto - okrążenie 22 - 1:35.594
22. Christijan Albers - okrążenie 19 - 1:36.036
komentarze
1. ropz
Kubica w koncowce jezdzil o wiele szybciej.. dlaczego nie da rady tego zrobic przez caly wyscig? I mam tu na mysli wszystkich kierowcow.. nie sadze by kierowcy dawali non stop z siebie samego maximum mozliwosci.. a to zle
2. godzil1
wg mnie jakby caly czas naciskali to by bylo coś takiego, jak Button w Silverstone 2006. Silniki moglyby tego nie wytrzymac.
3. lania01
Jadąc tyle okrążen z realistycznego punktu widzenia jest to praktycznie niemożliwe wykręcać tak szybkie czasy co okrążenie
4. d1 sebo
Mysle ze Kubica nie jechał na 100% swoich mozliwosci
5. Pawlinho90
Kubica teraz nie jeździ żeby wygrywać on zbiera doświadczenie na kolejny sezon gdzie będzie miał okazje pokazać się na wszystkich wyścigach i wtedy pokaże klase. We włoszech pojechał znakomicie bo chciał pokazać temu krajowi jak go nauczyli jeździć. GP Japoni było po raz ostatni i dobrze bo ten tor jest strasznie wąski i ewentualna wycieczka poza tor kończy się bardzo dużą stratą ponieważ niema asfaltu. Trzymajmy Kciuki za Roberta. Pozdrawiam wszystkich :)
6. Marti
Robert wycisnął dsisiaj 100% możliwości ze swojego bolidu. Więcej się nie dało. W swojej najszybszej rundzie był wolniejszy od Massy zaledwie o dwie dziesiąte. Jego speed był bardzo dobry zważywszy, że przez cały wyścig miał problemy z bolidem.
7. MARJO
auto o wiele slabsze za wierzcholkiem zakretu, to wlasnie Nik H odskakiwal od KUB w czasie wychodzenia z zakretu.Moze tez chodzi o taktyke zespolowa lub niedyspozycje psychiczna spowodowana rywalizacja Nik vs KUB
8. MARJO
A TAK SWOJA DROGA TO VETEL PONOC MA PROBLEMY Z FACHOWWYM PRZEKAZYWANIEM WSZYSTKICH NIUANSOW TECHMICZNYCH ZWIAZANYCH Z JAZDAMI .MALO GADATLIWY A TO JEST ZLA CECHA JEZELI CHODZI O TESTERA CIAGLE GO PONOC WYPYTUJA.
9. MARJO
MALO INFORMACJI OD FACHOWCOW O NOWYM SILNIKU
10. jan5
Szkoda że Kubica nie wyprzedił Heidfelda przecież był od niego szybszy. Gdyby nie ten błąd na zakręcie pod mostem może nawet wyprzedził by Heifelda i gonił Toyote. Pasowało by żeby Robert na Interlagosie zdobył chociaż 1 punkt. Ale najważniejsze że Alonso wygrał.
11. Marti
Też czytałam, że Vettel nie wykonuje tak dobrze swojej pracy jako kierowca testowy w porównaniu z Robertem. Poza tym Vettel ma kontrakt z Red Bullem i raczej nie będzie już po sezonie kierowcą testowym w zespole Kubicy. Podobno BMW zatrudni innego kierowcę, Tima Glock'a (jeździł kiedyś w F1 w Jordanie).
12. ef-one
Myśle że Kubica będzie konkurencyjny od początku nowego sezonu pod warunkiem że go zespół zatrzyma i da posade kierowcy wyścigowego
13. Marti
BMW zatrzyma Kubicę, bez obaw. Robert ma podpisany kontrakt z tym zespołem także na przyszły sezon. Gdy podpisał umowę, to oficjalnie podano tylko, że w tym roku będzie kierowcą testowym. Nie widzę powodu, dlaczego w sezonie 2007 nie miałby pozostać kierowcą wyścigowym tego zespołu.
Jego menedżer, Daniele Morelli już dawno przyznał w wywiadzie, że Robert przez najbliższe lata związany jest z BMW Sauber.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz