komentarze
  • 6. RoyalFlesh F1
    • 2011-02-02 09:42:26
    • *.205.238.142

    Spokojnie może ten nowy system nie jest taki prosty do skopiowania. A jak już to LRGP jest pierwsze i będzie do przodu z rozwojem.

  • 7. mistrz15
    • 2011-02-02 09:45:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten system jest ciężko skopiować bo trzeba cały tył przeprojektować, ułożenie silnika, kers, itp

  • 8. lc1
    • 2011-02-02 09:49:28
    • *.79.77.168.atman.pl

    Przyznali się do wydechu, aby odwrócić uwagę od innych ważniejszych ulepszeń

  • 9. Junior523iSE
    • 2011-02-02 09:49:38
    • *.219.120.253

    Uklad chlodzenia przedewszystkim jest bardziej skomplikowany i w zasadzie nikt nie wiem jak ten wydech jest ulozaony pod tzw: blachami, bedzie bardzo trudny do skopiowania i istnieje duze ryzyko utraty niezawodnosci moim zdaniem ale expertem to ja nie jestem :D

  • 10. Blaz
    • 2011-02-02 09:58:05
    • *.117.208.196

    Uważam ,że to nie takie proste skopiowanie tego rozwiązania. Stawiam że oprócz Mclarena i Renault następny zespół wprowadzi coś takiego w lato.

  • 11. Peti_bis
    • 2011-02-02 10:01:24
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Po pierwsze musi ten układ dać przewagę nad konkurencją - a potem być może wezmą się za kopiowanie.

  • 12. saint77
    • 2011-02-02 10:02:49
    • *.mercus.com.pl

    Nawet jeśli podrobią to szybko - co jednak jak zauważą tu większość nie jest zadaniem prostym - to Renault będzie w tym szczególne doprzodu.
    Oni będą mieli skopiowane rozwiązanie na 1 GP a Renault jego rozwinięcie:)

  • 13. saint77
    • 2011-02-02 10:05:56
    • *.mercus.com.pl

    Pisali gdzieś, że taki układ to po pierwsze większa waga - bo dłuższy wydech, a po drugie można zanotować nieznaczny - ale mimo wszystko jednak spadek wydajności mocy silnika. Więc chyba nie wystarczy wydłużyć "rury" i wstawić "kolanka":)?

  • 14. fotoman
    • 2011-02-02 10:06:26
    • *.172.178.146

    Newey'owi nóżki zmiękły ? :DD

  • 15. kokon510
    • 2011-02-02 10:06:42
    • Blokada
    • *.przasnysz.mm.pl

    ważne jest żeby to się dobrze spisywało

  • 16. kacperboss
    • 2011-02-02 10:08:51
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Oby ten wydech dawał jakąś przewagę nad konkurencją, i żeby się nie okazało, że przewagę daje, ale poprzez jego zastosowanie przegrzewa się silnik itd. Rozwiązanie można łatwiej skopiować niż zeszłoroczny kanał F, dlatego, że nie trzeba zmieniać nic w monokoku, więc mam nadzieję, że zespół Roberta ma jeszcze innego asa w rękawie, którego tak prędko nie odkryje.

  • 17. radish
    • 2011-02-02 10:09:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Panowie, Renault nie jest tak naiwne i bezmyślne jak nam sie wydaje, gdyby nie chcieli zeby konkurencja sie dowiedziala i probowala to skopiowac, probowaliby to ukryc w kazdy mozliwy sposob a nie informowac wszystkich dookola, wrecz tlumaczac jak to wszystko wyglada od srodka, wiec spokojnie Ci ludzie wiedzą co robią :)

  • 18. Sonic80
    • 2011-02-02 10:09:59
    • *.adsl.inetia.pl

    @9 Junior523iSE Może właśnie chodzi o problemy z temperaturą.

    James Allison w innym temacie:
    "Potwierdziliśmy, że nasz bolid jeździ bez problemów w zakresie projektowanych przez nas temperatur granicznych..."

  • 19. seba030189
    • 2011-02-02 10:22:26
    • *.199.19.2

    Robert 1 czas;)

  • 20. lipens
    • 2011-02-02 10:27:06
    • *.146.127.251.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Już drugi, poza tym do wczorajszego czasu Vettela sporo mu brak :( Ale może się rozkęci :)

  • 21. RoyalFlesh F1
    • 2011-02-02 10:27:44
    • *.205.238.142

    Co by nie było jet ciekawie

  • 22. rogas144
    • 2011-02-02 10:30:01
    • *.tktelekom.pl

    Właśnie.. takie głupie to Renault nie jest. W tamtym roku jak nie chcieli pokazać tylnego dyfuzora, to go cały czas zasłaniali. Być może mają jeszcze jednego asa w rękawie, a wydech to tylko po to aby skupić media i konkurencje tylko na tym. OBY! ;d widzę Robert zaczął testować ostro. Skupiają się na przepływie strumieni powietrza i na ustawieniach aerodynamiki. Dużo "farby" zielonej na bolidzie :)

  • 23. FAster92
    • 2011-02-02 10:31:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli R31 ma poprostu "dmuchany dyfuzor" ?!
    19. Już nie ...

  • 24. rogas144
    • 2011-02-02 10:35:34
    • *.tktelekom.pl

    a poza tym to podwozie musi być zatwierdzone przed rozpoczęciem się sezonu, tak więc muszą się streszczać----- pamiętacie w tamtym roku kanał F? też zaczęli szybko kopiować, a nie wszystkim to wyszło tak jak powinno.

  • 25. dams
    • 2011-02-02 10:37:58
    • *.dynamic.chello.pl

    Panowie, ktoś wie czemu Robson jeździ bolidem z nr.10 (Pietrova) ?

  • 26. FanWebbera
    • 2011-02-02 10:56:47
    • *.146.177.132.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Proszę podpowiedzcie gdzie można oglądać testy ? podajcie linka

  • 27. Hubi10
    • 2011-02-02 11:02:11
    • *.timplus.net

    A gdzie można zobaczyć jakąś relacje z tych testów? Jest to gdzieś w necie? Najlepiej relacja video online.

  • 28. kubica1:)
    • 2011-02-02 11:04:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    video to nie wiem ale na www.autosport.com masz ciagle uaktualniane to
    i wyniki :D pozdro

  • 29. racingfan
    • 2011-02-02 11:45:41
    • *.xdsl.centertel.pl

    Renault ma rewolucyjnie poprowadzony wydech
    poprowadzili wydech w taki sposób, że jego ujście znajduje się pod kokpitem, w sekcjach bocznych bolidu i przy wlotach powietrza.
    Takie poprowadzeniu wydechu sprawi, że spaliny skierowane na dyfuzor zwiększą docisk bolidu.

  • 30. noke54
    • 2011-02-02 12:14:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem czym tu się martwić, jak ten wydech będzie dawał korzyści, to chyba jasne, że reszta stawki go skopiuje. Tak samo było z podwójnym dyfuzorem, kanałem F i być może właśnie z osławionym już wydechem. Trzeba pamiętać tylko, że zamontowanie takiego układu zajmie trochę czasu i pieniędzy, a poza tym kopia to tylko kopia. Lepsza czy gorsza, rzadko kiedy dorówna oryginałowi :)

  • 31. witam
    • 2011-02-02 12:33:37
    • Blokada
    • *.unitymediagroup.de

    16. Nie masz pojecia o czym piszesz. Naucz sie po angielsku albo czytaj ze zrozumieniem...

  • 32. fanVETTELA
    • 2011-02-02 13:41:25
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    za szybko pokazali asa. juz ich nie ma w czolowce

  • 33. dams
    • 2011-02-02 13:49:21
    • *.dynamic.chello.pl

    32. Hehe, właśnie to jest ciekawe że za szybko, miejmy nadzieje że coś ciekawszego jeszcze mają. Pamiętacie Mclarena na początku zeszłego sezonu jak czaili z kanałem f ? a teraz niby Renia pokazała tak po prostu taki hit ? Coś tu nie gra.

  • 34. fan od dawna
    • 2011-02-02 13:58:05
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    fanko juz wczoraj ci pisałem. za to twój redbll nic nie pokazął ich bolid nie jest ciekawy ani nic, a ze testy wygrywa jak narazie to nic nie swiadczy. pokazali to dla zmyłki

  • 35. el_diablo
    • 2011-02-02 14:26:11
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Podobno McL wcale niema tego systemu ani podwójnej podłogi

  • 36. chmurnik
    • 2011-02-02 14:55:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @32 fanVETTELA

    a kogo obchodza wyniki z testow O_O , nikt nie wie na ile zatankowane sa bolidy , czy kierowca cisnie bolid na maxa etc, to sa testy by sprawdzic czy wszystkie nowe rzeczy dzialaja jak nalezy , zebrac informacje o oponach itp. a nie wykrecic najlepszy czas i gowno z tego miec


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo