Junior523iSE
Ostatnia aktywność
avatar
Junior523iSE

02.02.2011 09:49

0

Uklad chlodzenia przedewszystkim jest bardziej skomplikowany i w zasadzie nikt nie wiem jak ten wydech jest ulozaony pod tzw: blachami, bedzie bardzo trudny do skopiowania i istnieje duze ryzyko utraty niezawodnosci moim zdaniem ale expertem to ja nie jestem :D

avatar
Junior523iSE

02.02.2011 09:16

0

Wczoraj sie troszke zmartwilem ze Pietrov przejechal tylko 28 kolek, ale wsumie kazdemu sie zdarzaja drobne problemy, mam nadzieje ze sie nie powturzy. Z drugiej strony bawi mnie to ze zekomo Marcedes i Mc juz pracuja nad nowym wydechem, skoro wczoraj byli szysi i wsumie nikt nie wie jakie to przynosi efekty nawet Lotus Renault. Pozdrawim wszystkich logicznych fanow F1

avatar
Junior523iSE

19.11.2010 09:34

0

hehe nie ma to jak pomoc prawna, wszystko da sie zalatwic, ale fakt jest faktem ze powinien zostac na emeryturce i czerpac korzysci z tego co wypracowal w Ferrari, a jego wielki powrut okazal sie wielka poraszka!!!

Przejdź do wpisu

avatar
Junior523iSE

28.08.2010 19:39

0

Ojejku te wakacje jednak sa za dlugie. Dzieci do szkly juz nie dlugo wiec mam nadzieje ze juz niedlugo bede czytal normalne posty. Co do kwalifikacji, szkoda ze nie wyjechal powalczyl by moze o P1, A o Pietrowie, no trudno stalo sie kazdemu moze sie zdarzyc :( ALE NA WYJAZDOWYM?!?!?!?!?!

avatar
Junior523iSE

28.07.2010 12:42

0

Milo widziec ze do sportu chca przystapic nowe ekipy ale osobiscie uwazam ze trzeci bolid to poraszka skazana na porazke, z perspektywy sportu i rozwoju jak by nie bylo to utrzymanie 3 kierowcy bedzie kosztowalo, a jak by mieli po jednym bolidzie to by nie bylo tegorocznego GP niemiec:D takie jest moje zdanie.

Przejdź do wpisu Dwa zespoły na wylocie?

avatar
Junior523iSE

19.07.2010 12:29

0

Ta galeria to jedna wielka kpina nie wiem kto robil wam te zdjecia ale zmiencie fotografa, i jest robert w bolidzie na torze, jaja sobie robicie z czytelnikow tego serwisu???

avatar
Junior523iSE

03.07.2010 11:37

0

Kolego wyczysc sobie ekran zdjecie jest zrobione przy pocy jednego z najdrozszych obiektywow (Fisheye) i moim zdaniem jest super.

Przejdź do wpisu Piquet w Campos Meta?

avatar
Junior523iSE

28.06.2010 15:39

0

Panowie Firce India kupia istniejacy zespul wiec mieli duzo wiecej danych i tak dalej, a nowe zespoly buduja wszystko od zera, a jeszcze jedna zecz mi sie przypomniala odnosnie wypadku RedBulla Webera, "RedBull doda ci skrzydel" Pozdro

avatar
Junior523iSE

28.06.2010 13:32

0

Musze przyznac ze wypadek wygladal bardzo niebezpiecznie lecz kwestia kto go spowodowal ? w tym wypadku Heiki nie byl dublowany i mugl spokojnie bronic pozycji, w takim razie podejde do tego jak w normalnym ruchu drogowym, nie zachowal odpowedniej ostroznosci nie bede nic mowil na temat odleglosci bo to nie ma nic do gadania!!! A to jakie byly odczucia Marka czy on chce go przepuscic bez walki czy tez bedzie walczyl o pozycje to jest bez sensu bo go nie dublowal i powinien wiedziec ze musi walczyc o pozycje!!!

avatar
Junior523iSE

25.06.2010 08:39

0

FIA musiala wyjsc z tej sytuacji z twarza wiec co innego moga zrobic jak nie ukarac tego pseudo zespolu, mam w pracy podobna kierowniczke zmianowa "to wszycy i wszystko na okolo jest beeee, ja jestem zaj..." takie podejscie przedstawia FIA, tak czy owak slusznie ukarali US F1 bo zagrywki z ich strony byly nie fer. Ale szczeze powiedziawszy gdyby nic juz nie robili tez byl by spokuj bo juz zapomnialem o tej aferze. Pozdr

avatar
Junior523iSE

10.06.2010 09:54

0

Jak fajnie ja mam urlop od 17 :D juz mi sie podoba, pomimo ze na tor mam jakies 300km to i tak bede bo nie mialem zadnych planow na urlop. jesli jest ktos z dolnego slaska to moge zabrac po drodze.

avatar
Junior523iSE

11.04.2010 08:44

0

Piekny gest ze strony Roberta i zespolu szkoda tylko ze Pietrov sie nie dolaczyl, Choc nie bylem zwolennikiem PiS i tej prezydentury, uwazam ze to wielka tragedia dla rodzin zmarlych, i wielka tragedia na sklale narodowa, szok jak to jest mozliwe zeby tyle wladz lecialo jednym samolotem. Najszczersze Kondolencje

avatar
Junior523iSE

03.04.2010 09:21

0

Wiecie co jak tak czytam te komentarze to mi sie juz nie che. Ludzie kazdy ma prawo do kibicowania komu mu sie zywnie podoba OK nasz rodzynek w F1 jak dla mnie super, i sam go popieram, ale wyscigi sa wyscigami i musza byc emocjonujace, Kubica pokazal juz nie raz ze jest jednym z czolowych kierowcow jednak nie najlepszym tu wsumie nie mozna wskazac najlepszego. Pozatym moim zdaniem czy wprowadza KERS czy nie zobaczymy co by sie dzialo, moim zdaniem najlepsze sa mokre wyscigi wiec dlaczego by nie polewac toru woda przed kazdym wyscigiem :D (Zart) Pozdro wszystkim i wesolych swiat!!!

avatar
Junior523iSE

20.02.2010 09:41

0

Dla wszystkich uzupelniajacych czasy i te glupie komentarze DAJCIE SOBIE NA LUZ!!! Jak ktos chce zobaczyc czasy to sa aktualne na autosporcie i wielu innych a te wasze komentowanie to jest zasmiecanie formula1.pl pogadajcie lepiej o tym co sie wydarzylo a nie robicie za pseudo komentatorow!!! Pozdrowienia dla wszystkich co mnie rozumieja.

avatar
Junior523iSE

10.02.2010 11:36

0

Nie bijcoe mnie aler to sa tylko moje domysly Jak wszyscy wiedza nos Renoult jest bardzo podobny do zeszlorocznego i troche sie ztym zgadzam, jakis czas temu pojawil sie artykul na kilka dni przed pierwszymi testami ze Renoult nie przeszlo testow zderzeniowych nosa. Cos mi sie wydaje ze narazie zastapili zeszlorocznym a jak dopracuja nowy to go wprowadza do bolidu.

avatar
Junior523iSE

02.02.2010 08:41

0

jejku az nie moge tego czytac wszystkiego, ale sie zmuszam powoli. Po Pierwsze to do co po niektorych glabow TESTY!!! sa po to aby TESTOWAC!!! Jak powiedziano w jednym z wywiadow wczoraj sprawdzali HAMULCE!!! a jak to sie sprawdza HAMUJAC!!! co oznacza mniejsza predkosc co za tym idzie slabsze czas :D Radzil bym niktorym idzcie do kuchni zaparzcie sobie waleriane albo cos takiego co wam cisnienie zbije, a puzniej zmiencie sport bo na temat F! nic nie WIECIE !!! Chlopaki macie racje trzeba utrzymac poziom tego portalu. Kempa007 tak trzymaj jak bys potrzebowal pomocy to ja pracuje w domu przed kompem caly czas wiec mam troche czasu wolnego. Pozdrowienia dla wszystkich co sie ze mna zgadzaja a reszta no coz nie jestem rosul zeby mnie lubic!!!

avatar
Junior523iSE

29.01.2010 01:27

0

Znalazlem i podaje dalj nowy williams na silverstone http://img171.imag eshack.us/img171/9922/wi lliams.jpg sami powiedzcie co o tym sadzicie :)

Przejdź do wpisu Galeria: Ferrari F10

avatar
Junior523iSE

09.12.2009 00:22

0

No raczej chyba niechetnie ktos by chcial go zatrudnic puzniej zwlaszcza po ostatnich artykulach na jego temat. Do F1 raczej mu sie drzwi zamykaja

avatar
Junior523iSE

07.12.2009 10:37

0

Wiesz co w tym jest? Za tym wszystkim ida ogromne pieniadze i investycje. W tym wszystkim chodzi tylko o pieniadze, a co sprzedazy zespolu to powinno to wplynac na kontrakt Roberta, Chyba ze jego manager nie zadbal o to ale wydaje mi sie ze mial na tyle silna pozycje w tych negocjacjach ze mugl zadac wiele. Jeli tak to mam nadzieje ze zobaczymy go z gwiazda w reku.

avatar
Junior523iSE

25.11.2009 10:12

0

Nie ukrywam ze KOB byl by jakas opcja, tyle lepszza ze jesli wiezyc plotkom to by przyciagnol ze soba strategicznych sponsorow, ale wtedy to ja niewidze 3 miejsca w generalce. KOB zapowiada sie calkiem dobrze po tych 2 wyscigach, lecz musi jeszcze troche pokazac musi udowodnic tak naprawde ile jest wart. Ja bym jeszcze poczekal. Pozatym plotki w F1 to porzadek dzienny a oni pracuja dlugo nad pewnymi decyzjami, i wiekszosc juz jest ustalona tylko zwlekaja i mowia nie jasno tylko aby wzbudzic zainteresowanie wokolo. Takie moje zdanie.

avatar
Junior523iSE

19.11.2009 14:54

0

Problem jest jeden nikt nie opisze nowinek technicznych bo nikt ich nie zna do puki sezon sie nie zacznie, bo zadna ekip nie ujawni tego co robi :D

avatar
Junior523iSE

09.11.2009 10:10

0

No jeszcze troche i bedziemy mogli poogladac co oni tam namodzili :)

avatar
Junior523iSE

03.11.2009 11:47

0

Wszyscy chyba wiedza ze to nie jest jedynie sport ale wielka miedzynarodowa organizacja ktora ma zarabiac pieniadze, wkoncu z czegos musza placic chocby kierowca te wilo milionowe chonoraria.

avatar
Junior523iSE

31.10.2009 17:58

0

jak mnie wrrrr wkurza ludzie nie wszyscy maja Polskie znaki. Odczepcie sie. A Robert 5 zakonczy

avatar
Junior523iSE

31.10.2009 16:18

0

No i bedzie wesoly wyscig, warto bedzie ogladac walke pomiedzy kierowcami Ferrari raczej nie widze szansy na podium :D

avatar
Junior523iSE

31.10.2009 12:44

0

Treningi zadza sie swoimi prawami, czasowka bedzie interesujaca.

avatar
Junior523iSE

29.10.2009 21:00

0

4. Punksnotdead Przyznaje ze ortografia nie jes moja najmocniejsza strona, ale ja zyje w Anglii i jesli chcesz to moge ci napisac bezblednie tyle ze po Angielsku :)

avatar
Junior523iSE

29.10.2009 17:28

0

Zal mi tego goscia, jego wypowiedz brzmi jak samousprawiedliwianie. Wielka szansa dla niego i dlugoletnia wspulpraca z Ferrari. Prosze cie kto by chcial przejsc z kierowcy wyscigowego na testowego, jakos mi sie nie wydaje aby kto kolwiek mugl by byc zadowolony.

avatar
Junior523iSE

29.10.2009 11:03

0

Widze ze nasz kolega Bernie jest sceptycznie nastawiony do wyscigow w Europie. Pozatym cos za wiele zada za organizacje wyscigow GP.

Przejdź do wpisu Todt chce GP we Francji

avatar
Junior523iSE

28.10.2009 23:16

0

99. wafel Powiedz mi prosze wszech wiedzacy, czy spalanie tez beda wyliczac w kg? nie wiem czy zaowazyles ze na pisalem tak na chlopski rozum. Pozatym proponuje zwarzyc 2 litry paliwa.

avatar
Junior523iSE

28.10.2009 11:39

0

Oj widze ze ludzie maja duza roznice zdan! ludzi sobie kibicuja z takich badz owakich przyczyn i nie mam zamiaru tego negowac bo szkoda moich nerwow i czasu, tak wiec waga bolidow zwieksza sie do 625kg, ruznica bedzie znaczaca i to zobacza wszystkie niedowiarki w przyszlym sezonie. Ale nie zauwazylem tutaj komentarza odnosnie zmian regulaminowych. Wiec od przyszlego sezonu nie bedzie mozliwe tankowanie podczas wyscigu, Wiec bolidy korzystajace z jednosek Renoult maja juz znaczaca przewage, niech ogulnie spala 10L paliwa mniej podczas wyscigu, to ze tak powiem na chlopski rozum to jest 10kg mniej przy starcie co ma sie znaczaca do osiagow. Pozaym F1 niejednokrotnie udowodnila ze jest sportem nieprzewidywalnym, dlatego trzeba zacisnac wargi, i poczekac do 2010 na efekty prac zespolow. A wszycy ci co mowia ze taki a taki kierowca F1 jest ... niech zacisna zwieracze i siada do wyscigu z takim kierowca. Chcial bym widziec takie widowisko, bylo by smiesznie :D

avatar
Junior523iSE

22.10.2009 15:37

0

Dlatego bawi mnie czytanie tego artykulu, ja nie twierdze ze ten gosc bedzie do niczego w F1 tylko ze bedzie sporo zamieszania jak trafi do F1, Fakt nie znajda szybszego na lewych zakretach :D

Przejdź do wpisu USF1 zainteresowane Buschem

avatar
Junior523iSE

22.10.2009 12:00

0

Jestem ciekaw jak by sie taki kierowca z NASCAR sprawdzil w bolidzie F1 na torze Monaco. tam jak i wszedzie indziej na torach F1 jest wiecej zakretow jak 2 i to w lewo przepieknie wyprofilowanych :) jakos nie widze zeby taki kandydat byl najlepszym pomyslem.

Przejdź do wpisu USF1 zainteresowane Buschem

avatar
Junior523iSE

21.10.2009 10:32

0

Jest takie stare przyslowie ''Jesli nie wiesz o co chodzi? to chodzi o pieniadze'' Jak wszyscy wiedza zespul Franka Williamsa cierpi z powodu kasy, Nawet nasz Robert odrzucil propozycje jaczdy dla tego zespolu, i podal jasny powod, Nie pewna sytuacja silnikowa i nie pewny budrzet na przyszly sezon. Wiec musze sie zgodzic z wiekszoscia to gadanie to jest polityczne odwracanie uwagi od prawdziwego powodu, Fakt ze prz 28 bolidach na torze podczas kwalifikacji byl by tlok, wiec zmiany musialy by byc wprowadzone. Jesli chodzi o odejscie BMW to zecz jasna oni wykladaja kase ale musza widziec wyniki a teraz wydaje mi sie ze zaluja tej decyzji, chwala im za to ze nie pozucili zespolu posrodku sezonu to by ich bardziej zabolalo. Pozatym Bernii sam powiedzial ze napewno jeden z nowych zespolow sie nie pojawi na starcie w 2010 i wymienil za najbardziej prawdopodobnym USF1 jako ze jusz im brakuje kasy. Wiec Sauber Ferrari pojawi sie na starcie w przyszlym sezonie napewno ale bedzie na szarym koncu niestety.

avatar
Junior523iSE

20.10.2009 14:52

0

Kara jest sluszna i nikt tego nie powinien zmieniac fakt jest taki ze kazdy powinien dostac po rowno a mlody Piqet powinien dostac co najmniej 5 lat zakazu, a pomyslodawcy przed sadem powinni zostac zostac ukarani jeszcze bardziej, poniewaz nieumyslne badz umyslne uszkodzenie ciala innej osoby jest karane, fakt ze nikomu nic sie nie stalo ale napewno brali to pod uwage.

avatar
Junior523iSE

20.10.2009 14:42

0

3. nomadwcm Zgadzam sie z toba bezwglednie, jestem Fanem Roberta i tez mnie to denerwuje, ale problem jest pogrzebany gdzie indziej, moim zdaniem to sa ludzie ktorzy sami nic nie osiagneli tylko szukaja sukcesow posrod rodakow zeby podniesc wlasne morale, a nie prawdziwymi kibicami F1.

Przejdź do wpisu Mistrz chwali mistrza

avatar
Junior523iSE

26.09.2009 22:07

0

Ja to widze inaczej BMW jako firma ma prosta zasade, jak wszystko idzie fajnie to OK wykladaja kase i dzialaja. A jesli cos idzie nie tak, nie zdobywa zadnych punktow to staraja sie ukrecic leb sprawie, i dokladnie to wlasnie prubowali zrobic z tym zespolem poprostu go wykonczyc. Ale jesli fktycznie ktos ma odpasc to chetnie bym zobaczyl ten nowy zespul Sauber-Ferari, Nazwa mi podpowiada ze Ferari by ich w silniki zaopatrywalo ale nie jestem pewny ktos ma jakies pojecie?

avatar
Junior523iSE

26.09.2009 20:05

0

Ja nie chce nic mowic ale zespul Renoult ma wiele szczescia w tym sezonie, Najpierw nieszczesne kolo i kara wykluczenia na 2 wyscigi i zawieszona bo wszystkie zespoly sie za nimi wstawily, Puzniej juz nawet nie bede sie wdawal w szczeguly bo wszyscy wiedza o co chodzi, i teraz znowu kozysta na nieszczesnym wypadku, To jest normalnie paranoja, Wiem jedno na miejscu Roberta jak bym myslal o spokojnym sezonie i o walce o mistrzostwo to bym sie trzymal daleko od tego zespolu.

avatar
Junior523iSE

04.08.2009 10:29

0

Kara jest adekwatna do tego co sie dzialo ostatnio i nie godzi ona w kierowcow bezposrednio (jako ze Alonso nie odpowiadal za zalozenie kola) To zespul wypuscil go na tor wiedzac o zagrozeniu, i kara jest wymiezona przeciwko zespolowi i caly zespul musi poniesc konsekwencje. Tak jak napisal ZbyBo takie kolo wazy prawi 11kg, a sprezyna ktora udezyla Masse wazyla niecaly KG, i skutki byly dramatyczne tym bardziej ze nie dawniej jak tydzien wczesniej bylo podobne wydazenie w F2 i kierowca zginol. Wiec jesli FIA sie ugnie pod naciskiem, To znaczy ze cos tu nie gra.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu