Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.
ROZUMIEM
komentarze
1. kuczek
łooo ;d robi wrażenie
2. ojejq
czy ktoś wie kiedy jakieś wyniki testów?? Jestem ciekawy jak się wszyscy mniej więcej prezentują na początku;)
3. atomic
kierowca f1: przyrząd służący częstego przyciskania,zmieniania ,kręcenia i ustawiania itd
4. karoll93
1. Alonso Ferrari F150 1:14.718 46 pit
2. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.203 19 pit
3. Hulkenberg Force India VJM-03 1:15.615 + 0.897 29 pit
4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.113 38 pit
5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 1.538 45 pit
6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 1.680 32 pit
7. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 3.542 8 pit
8. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 3.932 22 pit
9. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 3.996 11 pit
10. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.212 9 pit
11. Petrov Lotus Renault GP R31 1:20.633 + 5.915 6 pit
5. sZaRaK
2. ojejq - wejdz w temat Mercedes GP odsłania W02
6. radkowiak
Petrov wogołe nie jeździ zrobił 6 kółek i jakoś cicho trochę mnie to martwii.
7. padre romano
Pietrow jak na razie większość czasu w boksie! Miejmy nadzieję,że po południu będzie bardziej "pracowity"???
8. beltzaboob
@3atomic - trafiłeś w sedno...;))). Jeszcze musi dobrze mówić o zespole...
Swoją drogą ciekawe, czy uda im się w tym roku zejść poniżej 1:12:000.
9. LunarEclipse2
a gdzie prezentacja McLarena ??
10. MARTINWTCC
4 luty dopiero
11. Krokiet
śmiesznie to wygląda na tym filmiku, ciekawe czy w trakcie sezonu pokażą skrzydełka innych bolidów:)
12. jasiek15
9 mclaren ma 4 prezentacje
13. peterkovic
Znając życie to ten spojler nie pomoże w wyprzedzaniu tylko w bronieniu pozycji, tak jak i było z kers
14. RoyalFlesh F1
13. peterkovic tego wolno będzie uywać jak się będzie za jednym z bolidów wiiecej niz 1 sek.
15. f1at
13. Czytałem że to uruchomienie tego skrzydła będzie się odbywać pod kontrolą sędziów i może być użyte tylko do wyprzedzania..
16. karoll93
1 37 HULKENBERG 1:13.938 - - 1:17.978
2 5 ALONSO P 1:14.718 0.780 0.780 1:15.295
3 1 VETTEL P 1:14.921 0.983 0.203 1:16.929
4 16 KOBAYASHI P 1:15.831 1.893 0.910 1:17.131
5 32 PAFFETT P 1:16.256 2.318 0.425 1:20.272
6 25 D'AMBROSIO P 1:16.398 2.460 0.142 1:18.395
7 19 ALGUERSUARI P 1:18.260 4.322 1.862 1:18.276
8 10 PETROV 1:18.481 4.543 0.221
9 22 KARTHIKEYAN P 1:18.650 4.712 0.169 1:19.234
10 11 BARRICHELLO P 1:18.714 4.776 0.064 1:19.063
11 8 ROSBERG P 1:19.930 5.992 1.216
17. karoll93
1. Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 71 pit
2. Alonso Ferrari F150 1:14.718 + 0.780 51 pit
3. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.983 44 pit
4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.893 38 pit
5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 2.318 45 pit
6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 2.460 33 pit
7. Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.486 11 pit
8. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.322 8 pit
9. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.712 22 pit
10. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 4.776 11 pit
11. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.992 9 pit
18. f1at
14. Raczej mniej niż 1 sek..
19. XFX
na czym sledzisz karoll93?
20. FAster92
Akurat o tym jak działa tylnie skrzydło czytałam w F1 Racing, Jak opisuje Pat Symonds. .." płat tylnego skrzydła będzie się odracał wokół najwyższego punktu mocowania. Dzięki temu szczelina pomiędzy główną płaszczyzną i płatem będzie się zmieniać w zakresie pomiędzy 10mm i 50mm. Przy minimalnym rozwarciu będą pracowały wspólnie tworząc docisk, zaś po zwiększeniu odstępu będzą działały bardziej niezależnie zmniejszając docisk i opór". Na filmiku widać jak szybko ten płat się rusza, nie myślałam,że aż tak ! ;) Takie moje pytanie czy można porównać to ruchome skrzydło do tych, które możemy spodkać np. wVeyronie czy SLS-ie ? Czy to na tej samej zasadzie działa? Proszę o sprostowanie .
21. karoll93
http: //www.f1today.nl/li ve-update/20 11/02/01/circ uit-de-la-co munitat-valencian a.html
ht tp://www.at twilliams.com/ test-timing s
22. ziyon
Fajnie pokazane.... ];-)
23. FAster92
19. f1today.nl
24. damianarrow
A dlaczego nie ma wyników lotusa. Oni nie jeżdżą??
25. FAster92
A do, której godz.są treningi ?
26. karoll93
dopiero jutro i w środę
27. peterkovic
W takim razie to zmienia postać rzeczy, może być ciekawe.
28. FAster92
A zpomniałabym Pat napisał jeszcze "przepisy dopuszczać będą regulację tylnego skrzydła w dowolnym momencie podczas treningów i wyścigu. Kierowcy będą mogli zatem używać systemu na karzdej prostej, aby zmniejszyć opór i poprawić czas okrążenia" ;)
29. modafi
Pietrow rozbił bolid?
30. Zgred Zen
28. FAster92 nIewiem co napisał Pat ale,to jest niezgodne z przepisami,Tylnego skrzydła każdy może używać dowoli ttylko podczas treningów i kwalifikacji,natomiast podczas wyścigu decydować o ttym będzie sędzia techniczny ,który da znać zawodnikowi przez zapalenie się lamoki syngnalizacyjnej w kabinie bolidu,jeżeli spełnione będą odpowiednie ku temu warunki.
31. r31
Jakie znacie dobre strony o F1
32. FAster92
31 Właśnie na niej jesteś!
33. FAster92
30. Zgred Zen No wiesz ja tylko napisałam to co było w F1 Racing (grudzień) więc nie wiem czy to są brednie . ALE też jest tutaj troszke pokićkane bo najpierw pisze,że "przepisy dopuszczać będą regulację tylnego skrzydła w dowolnym momencie podczas treningów i wyścigu." ale dalej,że w czasie wyścigu NIE bedą dopuszczalne podczas 2 pierwszych okrążeń wyścigu, jak i tak jak wspomniałeś dozwolone przez sędziów i użyte tylko prz stracie 1 sek . To tyle ! UFFF
34. Zgred Zen
Usunięty
35. FAster92
Po prostu napisłam tylko ten początek ... i dlatego tyle niezgodnośći co do naszych wypowiedzi . A cy mógł byś mi odp. na moje opszednie pyt. "czy można porównać to ruchome skrzydło do tych, które możemy spodkać np. wVeyronie czy SLS-ie ? Czy to na tej samej zasadzie działa?
36. Zgred Zen
33. FAster92 Tak,,ja nie piszę ,że Ty bredzisz,bo często są błędne informacje na stronach,, Mnie nie chodzi ,aby kogoś krttykować ,tylko zwróciłem uwagę na błędny wpis. Mój też był niedokończony ,bo Twoje ostatnie zdanie jest zgodne z regulaminem i uzupełnia zasady FIA.Pozdro.
37. wiktor.f1.r31
Koledzy czy testy się dzisiaj zakończyły? Jak nie to o której druga część jazd?
38. jasiek15
od 14.30 czyli juz trwa dawno
39. wiktor.f1.r31
1. Sebastian Vettel Red Bull Racing RB7 1:13.769 68
2. Nico Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 + 0.169 71
3. Gary Paffett McLaren MP4-25 1:14.292 + 0.523 76
4. Fernando Alonso Ferrari F150 1:14.553 + 0.784 74
5. Kamui Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 2.062 49
6. Jerome D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.003 + 2.234 59
7. Paul di Resta Force India VJM-03 1:16.337 + 2.568 14
8. Rubens Barrichello Williams FW33 1:17.335 + 3.566 35
9. Vitaly Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.655 14
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.491 8
11. Narain Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.881 38
12. Nico Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 6.161 9
Kolejność: pozycja, imię i nazwisko, zespół, czas, strata do pierwszego, okrążenia. Nie wiem czy to już koniec jazdy na dzisiaj i czy to już ostateczna klasyfikacja, więc czy bd dziś jeszcze testy?
40. wiktor.f1.r31
A ile trfają testy? Ile godzin?
41. PrzemoS1993
http://www.f1fanatic. co.uk/2011/02/01/renaults- radical-front- exit-exhausts-pictured/ wydech lotusa reno
42. faV
kolejny stracony rok RK w walce o punkty a nie o mistrzostwo... tragedia przepaść...
43. wiktor.f1.r31
Ludzie spokojnie. Ten wydech jest genialny, a po drugie nie patrzmy na wyniki testów jak Rusek jeździ. Jutro i w środę Robek pokaże na co stać ten samochód. A i nie zapomnijmy, że bd nowe części na Bahrain. Będzie ok
44. wiktor.f1.r31
Czy wytłumaczycie mi ile trwają testy dziennie? Ile rano i ile po południu? i od której do której? Proszę
45. FAster92
I O.K pozdrawiam ;)
46. FAster92
44. Także dołączam się do tej wypowiedz, jeżeli ktoś coś na ten temat wie niech poinformuje .
47. marcin1981
Koniec testów na dzis
48. xdomino996
43. wiktor.f1.r31@ Naprawde czasami nikt sie nie przejmuje ale ilosciami przejecahnych okr juz tak
49. wiktor.f1.r31
Nikt nie wie ile trwają testy czy co?
50. marcin1981
Do 17 juz dzis koniec jutro nasz ROBERCIK
51. wiktor.f1.r31
48. xdomino996 @ wiem no trochę martwi ilość okrążeń, ale może więcej nie potrzebują? Odpowiecie ile trwają testy?
52. wiktor.f1.r31
50. marcin1981 @ Dzięki ale do 17.00, czyli od 9.00 do której? i ile przerwy?
53. marcin1981
Tego niestety nie wiem wiem tylko ze do 17.pzdr
54. pjc
@faV nie załmuj się. Teraz to są testy.
Robert dopiero pokaże na co go stać w trakcie sezonu.
Bądź dobrej myśli i nie siej pesymizmu.
55. pjc
A poza tym nie wiem na jakiej podstawie tak wnioskujesz.
Po testach Vitalija i to w pierwszym dniu. No nie żartuj.
56. franko
Nie rozumiem jak to ma poprawić możliwości wyprzedzania? Skoro wyprzedzający i wyprzedzany użyją ruchomego skrzydła w tym samym momencie to jak to poprawi możliwość wyprzedzania?
57. franko
Może co najwyżej poprawi osiągi bolidu, ale możliwość wyprzedzania? Chyba,że czegoś nie kumam...
58. tueri
A mnie ciekawią Kary, za nie użycie tego cudeńka w niewłaściwym momencie.
Zna ktoś w tej kwestii regulaminy?
59. tueri
Jak się tak zastanawiam, to pewnie na bank częsta możliwość używania tego cudeńka np. w ścisku kolumny wydatnie zmniejszy spalanie względem tego pierwszego prowadzącego. Choć to zależy od stopnia wypełnienia toru strefami pozwalającymi na użycie skrzydełka. Do tej pory agresywne czekanie na błąd z tyłu wiązało się z większym zużyciem wszystkiego (silnik, opony, paliwo) teraz przy odpowiedniej jeździe będzie można wykonać manewr wyprzedzania oszczędniej np. bez podkręcania obrotów. To podkręcanie może być wykorzystywane do uciekania powyżej sekundy, ale jak się nie uda to przegrzany silnik zmusi nas do "oddania" pozycji, albo aktywnego blokowania. Jedno jest pewne, znacznie bardziej cenne dla zespołów będzie posiadania dwu równych kierowców, z których jeden będzie odwalał robotę bufora dla drugiego.
60. tueri
Strategia wymiany opon u słabszych zespołów też może być ciekawie podyktowana, by uchwycić się szybszych wyjeżdżających z wymiany. Wszystko, zależy od tego naprawdę ile może być szybsze kółko z pełnym wykorzystaniem skrzydełka z kompletnie nie wykorzystaniem skrzydełka. Jak więcej niż 1sek to będzie piekielnie ciekawie, gdyż strategia wykorzystania tego może być ważniejsza od strategii wymiany opon.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz