HRT nie chce odpowiadać na słowa krytyki
Słowa Berniego Ecclestone'a dotyczące pozbycia się „kalekich” nowych zespołów, które przynoszą wstyd Formule 1, doczekały się odpowiedzi ze strony najpoważniejszego ich adresata, czyli zespołu Hispania Racing Team.„Nie mamy nic do dodania” - mówił Saiz dla hiszpańskiej agencji EFE. „Pracujemy i już myślimy o przyszłym roku o czym świadczy dwuletnie porozumienie zawarte z Williamsem. W przeciągu kilku najbliższych tygodni wydamy kolejne oświadczenia”.
Jednym z nich może być potwierdzenie porozumienia z Toyotą, zgodnie z którym zespół nabyłby „ekspertów, wyposażenie i zaplecze” zlokalizowanego w Kolonii zespołu w celu stworzenia bolidu opartego o konstrukcję TF110. Według innych źródeł, takie porozumienie jest jednak jedynie tworem bujnej wyobraźni jej autorów.
Większe szanse na potwierdzenie zdaje się mieć informacja o kontrakcie Pedro de la Rosy, który już miesiąc temu zapewniał o kontakcie z właścicielem ekipy – Jose Ramonem Carabante. Według hiszpańskiego El Confidencial, były kierowca zespołu Petera Saubera po opuszczeniu ekipy z Hinwil może liczyć na większe niż wcześniej wsparcie sponsorów, co czyni z 39-latka najlepszą opcję dla borykającego się z problemami finansowymi HRT.
komentarze
1. atomic
i dobrze, nie karmić ........
2. cyk
Tylko taka jest prawda że HRT przynosi wstyd całej F1. Do Lotusa czy Virgin zastrzeżen mieć nie można jak na ich pierwszy sezon jednak gdy porównuje jeszcze tu HRT płakać mi się chce
3. Ataru
2. cyk, ale popatrz logicznie, po co oni maja wkladac pieniadze w cos, co bedzie do wyrzucenia. Przejada ten sezon, a wszystkie mozliwe dostapne srodki (ktorych wcale tak niewiele to nie ma, bo Carabante do ubogich to nie nalezy z pewnoscia ;-) ) wpakuje w przyszly sezon, gdy naprawde dogadaja sie z Toyota. Jesli beda miec nie tylko ich bolid, ale i ich zaplecze - na pewno maja duzo wieksze szanse niz Virgin, czy "Lotus", bo nie wiadomo jak toto sie bedzie w przyszlosci nazywac, na walke ze starymi zespolami. Poczekajmy wiec z wyrokami.
4. konradosf1
dajmy szanse HRT. Mimo że faktycznie jest to zespół tragedia może czegoś śie nauczyli w tym sezonie. Zobaczymy co z tego wyjdzie
5. pjc
Widzicie do czego prowadzi sklejanie zespołu w pośpiechu i w dodatku bez testów.
Ważne,że obecnie coś robią w kierunku ustabilizowania swojej sytuacji.
Moim zdaniem jakby nic nie robili to już byłoby po nich.
Moim zdaniem Virgin jest za nimi jeżeli chodzi o przygotowania do następnego sezonu.
6. mariusz199734
De la Rosa w HRT?!
Jeszcze tam brakuje Alonso i będzie Hiszpański team ^^
7. pjc
@mariusz199734 to by się porobiło:)
Jeszcze jakby Alonso przeszedł po zdobyciu mistrzostwa to jeździliby z nr 1 i 2 !
:)
Ech, mało realny scenariusz.
8. łejn
Dla mnie to śmiechu warte, że mają JEDEN pakiet aero na wszystkie tory. Takie zespoły raczej nie powinny jeździć w F1. Zobaczymy jak będą się rozwijać w następnym sezonie. Jak będzie tak samo, lub bardzo podobnie, to powinni sobie dać spokój. Takie moje zdanie. Jeśli rzeczywiście wyjdzie im z Toyotą, może być ciekawie.
9. michal669
@up
O nie, na szybkie tory mają inny pakiet, a na wolniejsze też inny =] Co nie zmienia faktu, że coś tu jest nie tak.
10. BLOO
po co maja ładowac miliony w tak nierozwojową konstrukcję . Poważnie myślą o nastepnym sezonie i staraja się gromadzić środki miedzy innymi sprzedając miejsca w ich bolidzie temu kto da więcej . W przyszłym roku skleca jakiś możliwy bolid, zatrudnia De La Rosę i jakiegoś innego przeciętniaka i nie powinno być już wstydu . Organizacja w zespole nei wydaje się być jakaś mega kiepska. Jak to mawiają "z gówna bata nie ukręcisz" i panowie z HRT chyba o tym wiedzą
11. masabitumiczna
bardzo dobrze, że nie rozwijali tej konstrukcji, do której chyba nawet nie mieli danych technicznych... byłoby to wyrzucanie pieniędzy w błoto, swoją drogą Branson powinien dofinansować swój zespół bo jego idea prowadzenia zespołu F1 za 30-40 mln euro kompletnie się nie sprawdza
12. roko
@11 masabitumiczna - Ale dlaczegp Branson miałby więcej kasy dokładać?.
Wedle Mnie to jedyny gość w F1 który sie autentycznie bawi tym cyrkiem.
To przecież jeden z największych celebrytów na świecie i9 to znanym już od ćwierć wieku.
W ub. roku dokładał kasę do zespołu Brawna ale do CUDZEGO zespołu !!! zapewne mniejsze pieniądze ale zawsze. Spodobało Mu się a że jest dobrym biznesmenem i wie jak urabiać Kogo trzeba (Berniego) tak więc i znalazł się w F1. teraz już nie jest celebrytą a członkiem "tego gangu" :)).
Ja o Bransonie powiedziałbym tak, że to nowy człowiek w F1 ale w starym dobrym stylu.
13. atomic
12@dokładnie tak jak napisałeś .
14. adamusb
hmmm, w klasyfikacji konstruktorów HRT jest oczko wyżej niż Virgin :D
Niestety nie zmienia to faktu, że chyba są jednak słabsi od Virgin i mają mniejsze możliwości finansowe
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz