DO
GP Sao Paulo
07.11 - 09.11
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Miasta Meksyk
-
Norris wygrał w Meksyku i powrócił na pozycję lidera mistrzostw świata!
-
Słabsze tempo sprawiło, że Mercedes spadł na trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Red Bull złapał zadyszkę, ale i tak finiszował na podium
-
Colapinto: to był dla nas długi i samotny wyścig
-
Leclerc z 50. podium w karierze w F1, a Ferrari z awansem w klasyfikacji generalnej
-
Norris powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata po 189 dniach przerwy
-
Kontakt ze startu doprowadził do usterki ogranicznika prędkości w bolidzie Sainza
-
Trudny wyścig Racing Bulls
-
Alonso po raz 4. z rzędu nie ukończył wyścigu w Meksyku
-
Usterka silnika wyeliminowała Hulkenberga
-
Bearman został bohaterem wyścigu, a Haas przeskoczył Saubera w mistrzostwach świata

Ostatnia aktywność
02.07.2010 13:26
0
@2 Tak, poobijał się. Myślę, że to też są jakieś obrażenia.
Przejdź do wpisu Pit stop Webbera przed brytyjskim parlamentem
01.07.2010 00:55
0
@20 Dobre to jest. Powinno być podobnie z KERSem. Np. liczba użyć = 2 x liczba okrążeń, każde użycie 3 - 5 s. Tak, żeby ułatwić dobremu kierowcy przebijanie się z końca stawki np. w razie usterki. Ale później musiałby radzić sobie bez KERSu, podczas kiedy inni z czołówki mieliby jeszcze zapas. Mogliby też zwiększyć moc, bo zdaje mnie się, że w poprzednim sezonie było to 40 KM. Nawet w Scirocco Cup mają do dyspozycji 50 KM, podczas gdy moc "podstawowa" jest przeszło 3 razy niższa. Lampka to super opcja.
Przejdź do wpisu Willis: 105 procent zamiast 107 procent
30.06.2010 14:30
0
@14 Zgadzam się! Poza tym silniki kręcą teraz 18 tys. Jeśli przy zmianie pojemności obroty zostaną na tym samym lub podobnym poziomie, to będzie można niezłe turbo wsadzić. Na elastyczności i tak im przecież za bardzo nie zależy, bo (nie licząc bardzo wolnych zakrętów pokonywanych na 1, czasem 2) cały czas kręcą co najmniej 15 tys. obr. Myślę, że z wielgachnym turbo mogą spokojnie zrobić drugie tyle KM, co z pojemności, czyli może się okazać, że silniki będą mocniejsze niż teraz. Tylko nie wiem, co ze spalaniem??? No ale to tylko moje gdybanie...
Przejdź do wpisu Ekologiczna F1