Kampania promocyjna jednego z producentów diamentów zakończyła się spektakularną aferą podczas GP Monaco. Szlachetny kamień, wart 200 tysięcy dolarów, który był przyklejony do bolidu Christiana Kliena zaginął podczas zwożenia Jaguara do garaży, po kraksie na zakręcie Mirabeau.
Oprócz drogocennej ozdoby bolidy Jaguara reklamowały wchodzący już niebawem do kin nowy film z Georgem Clooneyem w roli głównej – „Ocean’s twelve”. Fabuła filmu opiera się właśnie na diamentowej aferze, więc być może specjaliści od reklamy postanowili dodać trochę pikanterii do ekscytującego życia Formuły 1.Niemniej jednak oficjalne oświadczenie zespołu Jaguara brzmiało tak: „Być może nie odnotowaliśmy najlepszego wyniku na torze w ten weekend, ale na pewno zostawiliśmy swój ślad w Monaco, dodając blasku. Ktoś tutaj odejdzie z więcej niż zwykłą pamiątką z wyścigu.”
„Nie oczekujemy, że odzyskamy go z powrotem, ale byliśmy na to przygotowani. W przeciwnym razie w ogóle byśmy tego nie zrobili” dodał rzecznik prasowy Jagaura – Nav Sidhu.
08.04.2007 11:56
0
mlody debiutand
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się