Gorąco zrobiło się w obozie Red Bulla po tym, jak Max Verstappen nie przepuścił Sergio Pereza pod koniec GP Sao Paulo. Wszyscy zainteresowani prowadzą ożywione dyskusje w tej sprawie i tłumaczą się ze swojego postępowania w mediach.
Max Verstappen zabrał całą uwagę medialną Mercedesowi swoim zachowaniem z końcówki zmagań na torze Interlagos. Mając bowiem zapewniony tytuł wśród kierowców i nie walcząc już o wyższą pozycję w wyścigu, nie dostosował się do polecenia zespołowego, jakim było przepuszczenie Sergio Pereza. Meksykanin ciągle rywalizuje bowiem o 2. miejsce w zestawieniu zawodników.
Po "mocnych" komunikatach radiowych z obu stron prasa oczywiście natychmiast podchwyciła całą sytuację. Miała być ona pokłosiem wydarzeń z kwalifikacji w Monako, kiedy kierowca z Guadalajary miał celowo rozbić swoją maszynę, by Holender nie wywalczył pole position. Na tę chwilę nie wiadomo, czy faktycznie ta sytuacja kierowała Verstappenem. Jednakże podkreśla on, że miał "swoje powody", dla których tak postąpił:
"Chciałem najpierw porozmawiać z ekipą, zanim tutaj przyszedłem. Powiedziałem, o co chodzi i podałem swoje powody. Nie powiem teraz, jakie one są. Teraz to jednak zrozumieli i już wcześniej im to wyjaśniałem. Nie było to nic nowego ani dla mnie, ani dla nich", mówił aktualny mistrz świata dla Sky Sports.
"Ważne dla zespołu jest po prostu to, że w końcu wspólnie usiedliśmy i wyłożyliśmy wszystko na stół. I dzięki temu idziemy naprzód. Jedziemy teraz do Abu Zabi i chcemy wygrać, a jeśli będę mógł pomóc Checo, zrobię to. Z tego powodu tak ważne było to spotkanie."
Dopytywany o to, czy rzeczywiście wpływ na to miały wydarzenia z Monako, Holender odpowiedział:
"Nie muszę mówić, gdzie to się stało."
Perez natomiast jasno zakomunikował, że nie wie, o jakie powody może chodzić Verstappenowi:
"Nie mam pojęcia. Może powinniście się go o to zapytać. Naprawdę nie ma tutaj nic do powiedzenia - tym bardziej po tym wszystkim, co dla niego zrobiłem. Prawdę powiedziawszy, to trochę rozczarowujące. Nie wiem, jakie mógł mieć powody. Jestem tym zaskoczony, bo te swoje dwa tytuły, zdobył dzięki mnie", zdradził Meksykanin dla telewizji FOX Sports.
A co na to wszystko szefostwo Red Bulla? Bardziej odważny w swojej wypowiedzi był Christian Horner, który stwierdził, że Verstappen nie może być ważniejszy niż cały team:
"Nie. Działamy i ścigamy się jako zespół. Nasz cel jest taki, aby Checo zajął 2. miejsce w mistrzostwach. Wcześniej nie osiągnęliśmy bowiem tego jako team. Max również jest w to zaangażowany i zrobimy wszystko, by po to sięgnąć w Abu Zabi. Walka ta toczy się między Checo a Charlesem [Leclerciem] i jeżeli Max może jakoś pomóc, to tak postąpi", powiedział boss Red Bulla dla Sky Sports.
"Nie zamierzam też wchodzić w to, o czym kierowcy rozmawiali za zamkniętymi drzwiami. Porozmawiali o tym, uścisnęli sobie ręce i jesteśmy całkowicie skupieni na kolejnej rundzie. Rozmawialiśmy też o tym wewnątrz zespołu i wszystko jest teraz bardzo jasne."
"Checo ma tyle samo punktów, co Charles, ale Ferrari też nie zamieniło swoich samochodów. Jedziemy więc do Abu Zabi i jako zespół zrobimy wszystko, aby Sergio zajął tę 2. lokatę, a Max w pełni mu pomoże."
Helmut Marko niemal powtórzył słowa Hornera:
"W Abu Zabi Max zrobi wszystko, co możliwe, żeby Checo uplasował się na 2. miejscu w klasyfikacji kierowców. Wszystko zostało już wyjaśnione wewnętrznie. Cel na teraz to Abu Zabi", oznajmił krótko konsultant austriackiej stajni dla niemieckiego Sky.
14.11.2022 12:12
0
@29 używam argumentów dla ludzi którzy rozumieją świat i umieją patrzyć na niego obiektywnie. Nie znasz relacji między nimi. Nie na darmo mówi się o Monako może Sergio sobie na to zasłużył. Nie znam motywacji Maxa. Ale widzę wy wszyscy znacie jak byście nim byli.
14.11.2022 13:29
0
Checo trochę przesadza, w 2021 Max bez pomocy Pereza raczej by nie miał tytułu ale w tym roku to i tak by mial
14.11.2022 14:19
0
Z kolei Perez dysponując naprawdę dobrym autem przy słabej dyspozycji Ferrari i Mercedesa od wakacji teraz potrzebuje pomocy. Gdyby był naprawdę dobry był by vice już dawno bez Maxa pomocy.
14.11.2022 14:21
0
@huberusss Boże, ale Ty bredzisz kocopoły, w dodatku spamujesz jednym i tym samym gównem kilku komentarzach z rzędu. Może sobie Perez zasłużył, a może nie i co wtedy? Piszesz tak jakbyś był w stu procentach pewny że coś jednak jest na rzeczy. Gdybyś tak strasznie rozumiał F1 (jak o tym wspominasz), to wiedziałbyś że żaden zawodnik nie jest ważniejszy niż zespół, nawet mistrz świata. To że jest kierowcą nr 1 i dwukrotnym mistrzem, wcale nie zwalnia go z obowiązku wykonywania poleceń przez przełożonych. W dodatku przez takie zachowania wizerunkowo traci sam kierowca, ale i zespół...co w przyszłości może okazać się problemem. Dlaczego? Jeżeli w zespole ma się niesfornego kierowcę, który ciągle budzi kontrowersje, nie daje przykładu jako mistrz świata, to wizerunkowo traci na tym również zespół, a co za tym idzie mogą wystąpić problemy np z pozykaniem sponsorów gdyż ci mają jakieś określone warunki. To jest jeden z przykładów. Czy Max stracił wizerunkowo z powodu wczorajszej sytuacji? Oczywiście że tak, świadczą o tym reakcje kibiców F1, nawet tutaj kibice Maxa potępiają takie zachowanie. Kierowca w F1 walczy o osiągnięcia indywidualne, ale i o osiągnięcia zespołowe. Max zdobył tytuł kierowców, Red Bull zdobył tytuł konstruktorów. Dla Red Bulla jako zespołu osiągnięciem również będzie zdobycie 2 miejsca w klasyfikacji kierowców. Powiedz mi na co Verstappenowi te dodatkowe 2pkt? Nie walczył o zwycięstwo, nie walczył o podium. Wytłumacz mi logicznie co te zdobyte 2 pkt więcej zmieniają w sytuacji Maxa? Ja uważam że nic, a dla Pereza jak i całego zespołu, te 2pkt mogą okazać się kluczowe i może się okazać że tych 2pkt będzie brakować na koniec sezonu do drugiego miejsca. Nikt nie oczekiwał że Max dogonie Leclerca i go wywali z wyścigu. To tylko twoje wyssane z palca bzdury. Zespół wydał wyraźne polecenie do Maxa, a ten napluł jak i na to polecenie, tak i na Pereza dzięki któremu zdobył tytuł w 2021. ,,Nie proście mnie o takie rzeczy, mówiłem Wam,, Też tak powiedz do swojego przełożonego w pracy, ciekawe jak zareaguje. Podam Ci prosty przykład z tego samego wyścigu który podkreśla to że mimo iż kierowca nr 1 jest tym nr 1 w zespole, to wcale nie oznacza że ma większe prawa czy przywileje. Ferrari. Leclerc (nr. 1) miejsce czwarte, prosi zespół o zamianę pozycji z Sainzem (nr. 2) który jechał na miejscu trzecim. Sainz o nic nie walczy, Leclerc walczy o drugie miejsce na koniec sezonu. Mogliby zamienić kierowców i by mieli i podium i punkty dla Leclerca. Nie zrobili tego bo uważali że to za duże ryzyko, ale przecież mogli. W RB tego ryzyka nie było, ale jest wywalone w kosmos ego Maxa Verstappena. Tak strasznie rozumiesz świat i f1 xDD. Z łaski swojej...skończ pieprzyć głupoty.
14.11.2022 14:39
0
@39. Przeciez Byki maja WDC 2022 i WCC 2022. :D Co na te tytuly zapracowalo jak nie PRACA ZESPOLOWA?
14.11.2022 14:40
0
PER dobry rzemieślnik w stylu BOT, według mnie LEC jednak w tym sezonie spisywał się lepiej dużo lepiej niż Checko
14.11.2022 14:41
0
@36Sebolinho ukradł mi prawie wszystko co chciałem napisać w odpowiedzi na Twój komentarz. Żeby nie powtarzać wszystkiego to dodam tylko, że Ty masz na razie jakieś domysły jeszcze nie potwierdzone przez nikogo, a większość obserwatorów opiera się na faktach. Fakty są takie, że Verstappen dostał polecenie i olał zespół oraz partnera. Partnera, który chyba kilka razy już go przepuszczał od czasu, gdy jeżdżą razem w jednym zespole? ,,Checo is a legend. Checo to najlepszy partner zespołowy'' @31 Masz jakieś urojenia i kolejny raz to potwierdzasz. Wymyślasz jakieś głupoty. Czy ktoś napisał, że Max miał wyeliminować Leclerca? :-D Nie pij już więcej tych tanich win lepiej... No i sam się walnąłeś w kolano. To team orders dla narcyza z Holandii by Ci przeszkadzało. No a to wcześniejsze, gdy Checo puścił Maxa bez walki, żeby ten gonił za czołówką było już dla Ciebie okej:-D Ale Ty jesteś podobny do tego Maxa.
14.11.2022 14:42
0
@40 Nie wytłumaczysz bo oni tylko widzą jak PER przepuszczał MAX ale to VER miał lepsze tempo bo PER nie jechał za nim tylko zazwyczaj zaczynał tracić i to Max przebijał się dalej w stawce zdobywając kolejne pozycję i dowożąc większe punkty do jednego i drugiego mistrzostwa, PER miał lepsze występny ale sezon przeciętny
14.11.2022 14:47
0
@42. Zadalem Ci tylko pytanie, a Ty juz lecisz z bajtem jak Xandi. :D
14.11.2022 14:48
0
@Krukkk Ja pisze bzdury, Czy ktoś mówił że Max miał się dwoić i troić dla Sergio ? Nie, on miał tylko przepuścić swojego kolegę któremu bardzo dużo zawdzięcza, być może nawet swój pierwszy tytuł. Tylko tyle i aż tyle. Nikt nie prosił go o nic więcej. Max nic na tym nie zyskał a jego kolega być może bardzo wiele, ba nie tylko kolega ale też cały zespół. Ja ufam ludziom i nie chciałbym aby jakiś mój kolega któremu wiele zawdzięczam wyrolował mnie. Najwyraźniej ty to potrafisz robić dlatego wcale cię to nie dziwi i wręcz to popierasz. Zauważ że koledzy którym przybijałeś piątkę i sobie "polewaliscie" po zdobyciu tytułu przez idola jakoś tego nie popierają. Jesteś naprawdę jednym z nielicznych. Czyli to normalne nie jest, szkoda bo miałem inne zdanie o tobie
14.11.2022 15:01
0
@ hubertusss Masz rację, poniosło mnie z tym wyzywaniem. Przepraszam. Relacje relacjami, fakt nie znamy ich. Wiemy natomiast że Perez wiele razy pomógł Verstappenowi i gdy ten miał okazję się odwdzięczyć to go olał. Co ten Max miał w głowie to powinien zostawić dla siebie. Ale powinien pokazać światu że oprócz tego że jest świetnym kierowcą to potrafi być w porządku dla kogoś komu wiele zawdzięcza. Jesteś fanem Ferrari i powinieneś się z tego cieszyć co zaszło, ale nie powinieneś popierać takiego zachowania, choćby dlatego że to nie jest naturalne i kulturalne. Perez faktycznie nie zasługuje na drugie miejsce ale nie to w tym chodzi. Chodzi o człowieczeństwo i ludzkie zachowanie którego Max nie ma
14.11.2022 15:01
0
@44 Jak nie masz nic mądrego do napisania, to może po prostu nie pisz.
14.11.2022 15:02
0
@45 Frytek. To, ze jestem jednym z nielicznych nie oznacza, ze jestem falszywy i nie wiem co pisze. Max swoj pierwszy tutul przede wszystkim zawdziecza sobie a do tego przyczynili sie rowniez Jonathan Wheatley i Michael Masi. Checo musi sam wypracowac sobie tzw. wicemistrza majac tyle samo punktow co Charles. Bedzie ciezko, bo rywalizuje o ten tytul z nr 1 Ferrari. Czemu nikt nie zwroci uwagi na to, ze to dzieki Bykom i bledom Ferrari oraz Mercedesa Perez ma tak wysoka pozycje w tabeli?
14.11.2022 15:07
0
@47. Nie marudz juz.
14.11.2022 16:19
0
Ja pier...lę. Do szkoły nie chodzicie czy co. Ja dopiero kompa wyłączyłem a tu milion komentarzy już. Parę przeczytałem. Hubertuss wiedziałem żeś durak ale żeś głupszy niż durak to nie. Waszemu idolowi proponuję nadać przydomek Verbuc. Pasuje do tego mega chama i prostaka jak ulał. Frytek Per w Abhu Dhabi blokował Hama redukując stratę Verbuca o 13.7 sek. To + to co miał Ham momencie wypadku Lat dało by mu swobodną wymianę kół i żadne zabiegi Mas i Todta nic by dały. Nie mniej umyka to co najważniejsze. Merc traci do RB już tylko 0.3 sek max.
14.11.2022 16:22
0
@13. prawda xddddddddddd beka z chłopa. wygrał ten sezon przez awarie Ferrari.W Belgii wywalił zrywke prosto w auto Charlesa. A poprzedni sezon wygrł przez olbrzymi mózg Masiego.więc no nie chce nikogo urazić ale fani Verstappena: Obudźcie sie!!!! a poza tym to on już w tym ezonie o nic nie walczy więc nie wiem jaki miałproblem żeby przepuścić Checo który walczy o P2.
14.11.2022 16:24
0
@16. Ta ktoś tu chyba nie oglądał połowy wyścigów z poprzedniego sezonu. Perez tyle razy trzymał Lewisa że to szok!!!
14.11.2022 16:26
0
@hubertusss Próba jakiejkolwiek dyskusja z Tobą przypomina kopanie się z koniem... Skoro tak dokładnie znasz te wszystkie niuanse, wewnątrzzespołowe ustalenia, szczegóły kontraktowe, podział ról i zadań itd. itp. w RBR, to wytłumacz mi jedną, zapewne dla Ciebie bardzo prostą rzecz: PO CO W OGÓLE ZESPÓŁ ZWRACAŁ SIĘ DO MAXA Z TĄ PROŚBĄ (a de facto wydał mu polecenie)? Nudziło im się i postanowili sobie tak pożartować w eterze? W dodatku robiąc to w ten sposób, żeby przy okazji skompromitować swój własny zespół i narazić się na hejt? A może to był szyfr i tak naprawdę znaczenie tych słów było całkiem inne? No po co mu zawracali tyłek taką pierdołą, skoro wiedzieli, że on ma inne obowiązki na torze i nie będzie wykonywał tej prośby / polecenia? A może specjalnie chcieli skompromitować Maxa i mu taką świnię podłożyli? ...
14.11.2022 16:26
0
Kilka razy padło że VER zawdzięcza swoje tytuły mistrzowskie PER i trudno mi się z tym zgodzić. Wszyscy pamiętamy jak PER blokował HAM w ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu, ale co to finalnie dało? Nic. Nawet gdyby PER przepuścił HAM to sytuacja byłaby taka sama, a to miało znaczenie to późniejszy wypadek, safety car i decyzje sędziów. W tym sezonie PER kilka razy przepuścił VER i to na pewno pomogło, ale wciąż przewaga jaką miał VER i to o ile punktów więcej zdobył, według mnie raczej sugeruje że VER i tak zdobył by ten tytuł tylko może 1-2 wyścigi później. I nie przypinajcie mi łatki fana Verstapenna, bo nim nie jestem. Uważam jednak że przypisywanie sobie przez Pereza części zasług za te dwa tytuły mistrzowskie jest niesprawiedliwe.
14.11.2022 16:55
0
@39 niestety sam bredzisz i piszesz jak to określasz kacapoły. Nawet nie czytałem tych wywodów bo to nie ma sensu. Max zrobił jak zrobił i guzik go obchodzi wasze zdanie. Nie znacie jego relacji z Perezem i możecie sobie wypisywać co wam się podoba ale to nie znaczy, ze tak jest i tyle.
14.11.2022 16:59
0
@50 wyzywasz od duraków a sam nic mądrego nie napisałeś. Jesteś kolejną osobą która wyzywa od buców a potem własnym tekstem i wyzwiskami pokazujesz, żeś sam buc i prostak. I to własnoręcznie to pokazujesz a bierzesz się za ocenę innych. I to tylko dlatego, że nie masz innych argumentów i nie pasuje ci to do twojej wizji świata.
14.11.2022 17:05
0
@53 ja nie twierdzę że dobrze znam relacje między oboma tymi kierowcami. Ja tylko twierdzę, że coś tam chyba iskrzyło skoro mowa jest o Monako. Tak zespół poprosił czy tam wydał polecenie Maxowi. No i co z tego? Pytanie czy zespół prosił Pereza o rozbicie się w Monako jeśli to prawda, że celowe? Oni wiedzą czy było celowe czy nie bo znają telemetrię. Czy zespołowi to pasowało? Większość tu jedzie po Maxie a może Sergio sobie zasłużył i Max tylko czekał momentu? Nie wiem ale nie leje pomyj na Maxa tylko dlatego, że uwiera mnie jego zeszłoroczny tytuł. Co jest dla wielu tutaj prawdziwym powodem. I pisze to jako kibic Ferrari.
14.11.2022 17:08
0
Poza tym ani Ferrari nie prosiło Carlosa o oddanie punktów Charlsowi potrzebnych w walce z Perezem ani Mercedes nie prosił Russella o oddanie punktów Hamiltonowi który walczy z Sainzm. Perez mając taki samochód powinien się przyłożyć a nie dziadować na koniec sezonu o punkty.
14.11.2022 17:13
0
Więc przestańcie niańczyć Pereza i jęczeć jaki to Max zły. Może miał powody może jest egoistą gdyby Perez wykorzystał ten samochód miał by dzisiaj pomoc Maxa gdzieś ale on nie potrafił bo jest średniakiem którego wy teraz musicie niańczyć bo większość z was boli tytuł Maxa z zeszłego roku. A pisze to ja kibic Ferrari. PS jeśli już wyzywacie od chamów i buców to tylko pokazujecie sami, że nimi jesteście używając takiego języka. Pozdro.
14.11.2022 17:29
0
Verstappen i Perez i ich wspólne dyskusje przed dekoracją. Lider może być tylko jeden :0)
14.11.2022 17:44
0
@Krukkk Gdzie ja wgl napisałem że mistrzostwa zdobyte przez Red Bulla (które wymieniłeś) nie są efektem pracy zespołowej? Człowieku, jak nie rozumiesz o czym jest dyskusja, to się w nią po prostu nie wtrącaj. @huberusss Właśnie takiej odpowiedzi się po Tobie spodziewałem xDD. Najlepiej napisać że ,,nawet nie czytałem dalej tych wywodów,, ale prawda jest taka że to zrobiłeś, zgasiłem Cię argumentami...a teraz żeby nie wyjść na kompletnego cymbała to szukasz bezsensownych wymówek. Nie masz typie żadnych argumentów. Ja przedstawiłem Ci wszystko czarno na białym i dziecko z przedszkola wszystko by zrozumiało. Zastanawiam się tylko po co uparcie obstawiasz przy swoim skoro nie masz racji i jesteś tutaj jednym z dwóch osób którzy uważają inaczej. Nie wiem, próbujesz być fajny bo jesteś inny? Na płaszczyźnie umysłowej na pewno. Zachowanie Maxa jest potępiane nawet przez zagorzałych fanów jego osoby, i nie tylko w Polsce, ale i na świecie, a Ty bronisz gościa bo zachował się jak burak i dołożył 2pkt więcej do swojego dorobku w tym sezonie, które i tak niczego nie zmienią. Jeśli to jest troll, to gratuluję wytrwałości, ale również i głupoty. Faktycznie, Tobie się już nie da pomóc xD.
14.11.2022 18:03
0
@61 Sebolinho. Napisales jasno i wyraznie: "Kierowca w F1 walczy o osiągnięcia indywidualne, ale i o osiągnięcia zespołowe. Max zdobył tytuł kierowców, Red Bull zdobył tytuł konstruktorów. Dla Red Bulla jako zespołu osiągnięciem również będzie zdobycie 2 miejsca w klasyfikacji kierowców." Z calym szacunkeim, ale to juz jest Twoje dorabianie ideologii. Jezeli Checo zakonczy sezon na trzecim miejscu w klasyfikacji kierowcow to bedzie koniec swiata, albo koniec Bykow? Watpie, zeby ktorykolwiek potencjalny sponsor powiedzial Bykom: Sorry, Perez nie ukonczyl sezonu jako wicemistrz i z tego powodu nie dolaczamy do Was. :D
14.11.2022 18:27
0
@62 Krukkk Tak napisałem, ale nadal nie widzę tutaj zdania w którym stwierdziłbym że te zdobyte tytuły nie były efektem pracy zespołowej, co ewidentnie podważyłeś ''Przeciez Byki maja WDC 2022 i WCC 2022. :D Co na te tytuly zapracowalo jak nie PRACA ZESPOLOWA?'' Niby jakie dorabianie ideologii? Gdyby Red Bullowi nie zależało na drugim miejscu w klasyfikacji kierowców, to by Maxowi wgl nie zawracali dupy nieprawdaż? Red Bull jeszcze nigdy nie miał dubletu w klasyfikacji kierowców na koniec sezonu, więc logiczne jest to że chcieliby to osiągnąć i na tym im zależy jak i samemu Perezowi, tak i Red Bullowi jako całemu zespołowi. Tylko Maxio ma to w głębokim poważaniu, co zresztą wczoraj pokazał. Swoją ideologię to dorobiłeś w dalszej swojej części wypowiedzi na temat Checo i zakończeniu na trzecim miejscu. Jak już wyżej wspomniałem....jeśli nie rozumiesz o czym jest dyskusja, to się w nią nie wtrącaj. Prócz swojej głupoty, nie wprowadzasz nic konstruktywnego do dyskusji. I to już nie pierwszy raz, dlatego dyskusja z Tobą totalnie mija się z celem. Tak z innej beczki, kiedyś co krok powtarzałeś że ,,kolejny wrzucony do ignorowanych,, też ponoć trafiłem na tę Twoją listę xDD, aż dziw że widzisz moje wpisy, a może po prostu u siebie widziałeś tylko swoje komentarze i postanowiłeś odblokować kilku użytkowników xDDDD. Bez odbioru, narka.
14.11.2022 18:31
0
@61 po co mam czytać coś co nie jest poparte żadnymi faktami a co tobie się wydaje? A co do tej pomocy patrz siebie. Bo widać nie umiesz dyskutować z kulturą tylko więcej piszesz o mnie jak o Maxie. Ale przy braku argumentów u ciebie to normalne. Chcesz wcisnąć swoją wizję świata jak ktoś nie przyjmuje tego to zabierasz się za jego osobę. Pomóż lepiej sobie.
14.11.2022 18:52
0
komu klej? serio komu? mam 3 tubki.
14.11.2022 19:05
0
@Kruk ale ty mówisz za kocopoły, każda szkoda wizerunkowa każdej firmy ma swoje przełożenie na jej finanse, primo. Secundo, szkoda wizerunkowa której wynikiem będzie nie osiągnięcie jakiegoś celu, a to może stać się faktem, czyli brak dubletu kierowców, podniesie finansowy pułap konsekwencji. @hubertusss, ile Ty masz lat? Obydwaj zastanówcie się dlaczego późniejsze komentarze czy to Hornera, czy to Marko, brzmią że maxi buc pomoże w ostatnim wyścigu zdobyć drugie miejsce w WDC Perezowi.
14.11.2022 19:51
0
@63 Sebolinho. To po co upierasz sie z tym wicemistrzem dla Checo? Bykom potrzebne jest wicemistrzostwo Pereza jak Xandiemu dostep do internetu. Max nie ma tej sytuacji w glebokim powazaniu, tylko Perez nie byl w stanie pokazac lepszego tempa wyscigowego. Nigdy nikomu nie napisalem, ze laduje na liscie ignorowanych. Pisalem: "Ciebie trzeba ignorowac", ale to odnosilo sie do danego komentarza danej osoby.
14.11.2022 19:56
0
@hubertusss O Maxie napisałem wyżej, trzeba było czytać uważnie! Brak argumentów u mnie? To trzeba umieć czytać ze zrozumieniem i czytać cały tekst, wtedy te argumenty byś znalazł....i wydaje mi się że je nawet znalazłeś, ale tak jak wspomniałem wyżej, żeby nie wyjść na cymbała to szukasz tylko wymówek. Nie wciskam żadnej swojej wizji świata, tylko opieram wszystko na prawdziwych faktach, to Ty próbujesz na siłę zakrzywiać rzeczywistość i przy okazji zarazić tym innych. Nie uważam żebym nie zachował kultury w dyskusji z Tobą. Określenie ,,cymbał,, tak Cię uraziło? Mógłbym zamienić to określenie na wiele innych i wulgarnych, ale właśnie ze względu na zachowanie kultury i odpowiedniego poziomu tego nie zrobiłem. Ale jak widać Ciebie to zabolało, trafiłem w punkt prawda? Jak to mówią...prawda w oczy kole. Kompromitujesz się tylko.
14.11.2022 20:00
0
Max that was not right
14.11.2022 20:03
0
@Krukkk "To po co upierasz sie z tym wicemistrzem dla Checo? Bykom potrzebne jest wicemistrzostwo Pereza" Gdyby nie było im potrzebne to by nie zawracali Maxowi dupy prosząc go o zamianie pozycji z Checo. Widać że jesteś następnym który nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Wyjaśniłem Ci w poprzednim komentarzu dlaczego RB chce tego drugiego miejsca. "Bykom potrzebne jest wicemistrzostwo Pereza" Może Twoim zdaniem tak jest, jak widać RB ma inne podejście w tej sprawie. To jest właśnie dorabianie swojej ideologii przyjacielu xDDD.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się