Zespół HRT może mieć poważne problem z zakwalifikowaniem się do niedzielnego wyścigu. Narain Karthikeyan miał dzisiaj problemy z przywyknięciem do ciasnego i krętego toru, a F111 niezbyt dobrze znosi nierówności, jakich na obiekcie w Monako jest mnóstwo. Bezlitośnie przekonał się o tym Vitantonio Liuzzi, który w porannej sesji, wyjeżdżając z tunelu, na mocnym dohamowaniu przed szykaną stracił panowanie nad autem i rozbił się na bandzie.
Narain Karthikeyan„Popołudniowa sesja stwarzała trochę problemów. Uważam, że rano balans bolidu był lepszy a może my po prostu dobrze pojechaliśmy. Miałem pewne problemy z moim fotelem, więc musieliśmy się z tym uporać. Zajęło mi trochę czasu przywyknięcie do toru, więc to nie był najlepszy dzień. Zobaczymy jak nam pójdzie jutro (w sobotę).”
Vitantonio Liuzzi
„To był trudny dzień ponieważ rano miałem wypadek i nie mogłem wystąpić w popołudniowej sesji. Nie mam wiele do powiedzenia, był problem z tyłem bolidu na nierównościach a na jednym z kółek kompletnie straciłem nad nim panowanie, gdy wyjeżdżałem z tunelu. Nie byliśmy w stanie naprawić uszkodzeń na czas drugiego treningu, wiec teraz musimy czekać na sobotę i liczyć na lepszy dzień.”
26.05.2011 19:30
0
No jeśli na serwetce w restaracji projektowany i hobbystycznie rozwijany to jest..... Wunderwaffe
26.05.2011 20:57
0
HRT udowoniło, że w bolidach F1 niekoniecznie musi nawalić KERS, DRS, sekwencyjna skrzynia biegów, czy 700-konny silnik - ale może to być np. fotel:). Ech, cuda:).
26.05.2011 21:15
0
Problemy z siedzeniem:)
26.05.2011 21:28
0
Zaczynam myśleć, że to ich F111 ogólnie rzecz biorąc nie przepada także za asfaltem...
26.05.2011 21:47
0
Pojedynki kierowców w jednym zespole: Liuzzi - Karthikeyan Kwalifikacje 5 - 0 Wyścigi 2 - 2
26.05.2011 23:35
0
"dobrze pojechaliśmy" - aha 7 sekund straty , to według niego dobrze . HRT do widzenia
27.05.2011 10:31
0
Mowi sie, ze w Monako bolid ma mniejsze znaczenie, a bardziej liczy sie kierowca. Oczywiscie mniej liczy sie wydajnosc areodynamiczna, natomiast jesli bolid ma slaba przyczepnosc mechaniczna lub wade konstrukcyjna to bedzie to widoczne wlasnie na tym torze. Nie wydaje mi sie abysmy mieli zatem przyjemnosc ogladac bolidy HRT w niedziele.
27.05.2011 12:58
0
Strasznie mylicie Panowie, pojęcia. Aero nie jest TAK WAŻNE, ale wciąż pozostaje KUR..SK (i).O WAŻNE. Porównajcie pakiety.....tunel przeanalizujcie i ustawienia docisku z lat minionych. Aero jest mało ważne....ale na Monzy. Ile razy można powtarzać to samo....koledzy fani...apeluję o uzupełnienie pewnych danych. Pozdr!
27.05.2011 13:16
0
""Uważam, że rano balans bolidu był lepszy a może my po prostu dobrze pojechaliśmy."" - no jak on tego nie wie, to lepiej niech zostają w garażach
27.05.2011 13:41
0
Liczcie lepiej na cud, bo lepszy dzień nie pomoże aby wystapić w wyścigu.
27.05.2011 13:46
0
@3. pjc - dobre:)))) Pozdrówka!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się