Na krótko przed inauguracyjnym GP Korei w Yeongam redakcja serwisu Formuła 1 – Dziel Pasję na zaproszenie firmy X-Trade Brokers miała możliwość odwiedzić jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i najpiękniejszych obiektów w Wielkiej Brytanii – siedzibę główną zespołu Vodafone McLaren Mercedes w Woking.
Grupa klientów, przedstawicieli mediów oraz szczęśliwców wyłonionych w konkursach organizowanych przez XTB, sponsora zespołu Vodafone McLaren Mercedes w sezonie 2010, miała niepowtarzalną okazję na własne oczy zobaczyć ogromny kawałek historii Formuły 1 oraz z bliska przyjrzeć się pracy zespołu, który nie tylko do końca pracuje nad wersją MP4-25, ale także nad przyszłorocznym modelem MP4-26.Z tego względu zaproszeni goście już na wejściu do budynku zostali poproszeni o oddanie aparatów fotograficznych (telefony zostały w kieszeniach ;-)). Znajdujące się poniżej zdjęcia zostały udostępnione przez zespół McLarena.
Obok imponującej i bardzo wartościowej galerii bolidów F1, w skład których wchodzą mistrzowskie auta Ayrtona Senny (m.in. MP4/4 z 1988 roku) oraz Miki Hakkinena (MP4/13 z 1998 roku) na parterze budynku dumnie stoi czekająca na trzeci tytuł Lewisa Hamiltona pomarańczowa wersja McLaren F1 LM oraz McLaren F1 GTR, który tylko raz, w 1995 roku, wystąpił w długodystansowym wyścigu Le Mans wygrywając go.
Niestety, aby odwiedzić siedzibę McLarena w Woking trzeba zostać do niej najpierw zaproszonym. Wszystkim, którym się udało serdecznie gratulujemy a pozostałym życzymy szczęścia w kolejnych konkursach i nie tylko!
Poniżej przedstawiamy galerię zdjęć z MTC w Woking.
21.10.2010 11:42
0
"...na parterze budynku dumnie stoi czekająca na trzeci tytuł Lewisa Hamiltona pomarańczowa wersja McLaren F1 LM..." O co biega, nie ma drugiego, a już czekają na trzeci. Typowe angielskie snoby.
21.10.2010 11:45
0
nie, Ron Dennis obiecal Hamiltonowi ten samochod, gdy zdobedzie trzeci tytul...
21.10.2010 12:58
0
No tak ...W normalnych krajach , sponsor idzie za kierowcą i jego wspiera .... Rozumiem że być może dla XTB , nie po drodze z Renault .... Ale sorki , to że nie wsparli Roberta to dla mnie świństwo ...;///
21.10.2010 13:35
0
3. Grzesiek 12. F1 to biznes, a Renault nie jest marketingowo mocne po stracie większości sponsorów i po skandalu. McL to gwarancja sukcesu.
21.10.2010 14:29
0
Zdjęcia jak z filmu Sci-Fi :) Odyseja kosmiczna 2222 :] A brak sponsorów za plecami to główny problem Roberta, inaczej to pewnie On a nie Alonso (choć wielki talent) jeździłby i walczył o mistrzostwo gdyby miał bank lub inne duże pieniądze za sobą. No ale widocznie Polacy za ciency w uszach na to a Włosi widocznie jednak nie do końca po włosku go widzą.
21.10.2010 14:34
0
Ładnie to wyglada swietnie.
21.10.2010 14:50
0
Brałam udział w tym konkursie i złość mnie bierze na widok tyego czego nie widziałam na żywo.
21.10.2010 15:45
0
a ja tam byłem xD
21.10.2010 16:20
0
Nawet niezły park maszyn CNC, ale maszyny w Mecachrome (Silniki dla Renault F1Team) CNC są rocznikowo dużo młodasze, po wyglądzie widze ze maszymy CNC w Woking mają około 10 lat, co nie świadczy ze są złe,wręcz przeciwnie to zaawansowane modele, ale pewnie niedługo wymienią na nowe CNC;)
21.10.2010 16:36
0
4 Gosu Racja ;) Tylko że innym firmom mimo że nie zawsze jest im po drodze ... potrafią ( jeśli już się decydują sponsorować F1 ) wesprzeć rodzimego kierowcę ( ziomala ) ;P A tutaj ... Eh ! szkoda słów ;/
21.10.2010 17:19
0
10.Grzesiek 12 - Wiesz, Polska to taki trochę..... dziwny kraj :-)) I najlepiej jakby to Robert coś (kogoś) zasponsorował (przecież jest w tej chwili najlepiej zarabiającym sportowcem w Polsce) he he..... a nie odwrotnie ;-) Ale tak jak piszesz, firma XTB zamiast wspierać swego, to.... poszła na łatwizne :-( Pozdrawiam :-)
21.10.2010 19:05
0
2. kempa007 Ty też tam byleś?
21.10.2010 19:08
0
widać na co/kogo jest ukierunkowane xtb - na bogate rynki zachodnioeuropejskie i mają w głębokim poważaniu Kubice. Renault (w F1) to tak naprawdę beniaminek na tle McLarena. Ot, zimna kalkulacja i twarde prawidła marketingu. Odhumanizowane czasy ten 21 wiek... a szkoda.
21.10.2010 19:24
0
Pięknie ,pięknie... Chciałabym być zaproszona ( co trzeba zrobić ;-) )
21.10.2010 19:30
0
14. wyslij fotke....:)
21.10.2010 20:20
0
12. minettu bylem, bylem :-)
21.10.2010 20:27
0
no to kempa tylko pozazdrościć :) aczkolwiek ja bym wolal wycieczkę do Maranello;)
21.10.2010 21:33
0
Siedziba Mac Larena w Woking to majstersztyk z najwyższej półki nie ma co do tego wątpliwości, ale ja chciałem coś innego zauważyć, otórz byłem w Milton Keynes gdzie znajduje się siedziba Red Bull Technology, ich siedziba wygląda jak hala jakiegoś tesco, wogóle znajduje sie w miejscy gdzie do okoła pełno jakis hurtowni itp. siedziba ta wygląda jak blaszana buda, porównanie tej siedziby do siedziby Mac Larena to byłby jakis żart, a jednak wychodzi na to ze piekna siedziba to nie wszystko, Nevey w blaszanej budzie "tesco" robi cuda. Pozdro;)
21.10.2010 21:37
0
Wychodzi więc na to że sam Nevey jest więcej wart niż cała ta siedziba Mac Larena z zapleczem technicznym;) Oczywiście nic nie ujmując Mac Larenowi!!!!;)
21.10.2010 21:51
0
@ melo - chyba najlepiej byłoby mieć taką siedzibę jak McLaren i kogoś takiego jak Adrian Newey ( ponownie ) razem ;-).
21.10.2010 22:02
0
@ elin - O tak tak racja, myśle że Nevey świetnie czułby się w siedzibie z takimi mozliwościami technicznymi jak Mac L w Woking. To mogłaby być mieszanka nie do przeskoczenia;)
21.10.2010 22:19
0
Po pierwszym ponoć miał dostać tego LM-a? Pierwiosnek i dziewica, ok. Po trzecim bardziej pasowałby jeden z tych pięciu lemansowych GTR-ów. Mistrz po przejściach i historyczny, wręcz kultowy bolid.
21.10.2010 23:06
0
No proszę, Kempa - zagorzały fan Ferrari zaproszony do siedziby McLarena :P ;-) Szczęściarz :)
21.10.2010 23:59
0
Ta siedziba McLarena wygląda z zewnątrz jak jakiś statek UFO,
22.10.2010 00:00
0
ale niezłe UFO, - zapomniałem dodać.
22.10.2010 02:28
0
Warsztat mojego wuja i tak lepszy :) Za wycieczkę tam byłbym w stanie nawet pokibicować Hamiltonowi (co prawda na pół gwizdka i tylko jeden wyścig).
22.10.2010 09:46
0
11 mariusz f1 No tak ... najlepiej byłoby aby to Kubica sam się DALEJ sponsorował i wpłacał do kaski Lopeza zarobione dotąd pieniądze ... ;D A tak na poważnie to obawiam się , że jak tak dalej pójdzie i Kubica nie znajdzie polskiej firmy która by go ( zespół w którym jeździ ) wsparła to o tytuł w tym zepsutym sporcie może być ciężko ...;/ Pozdro ;)
22.10.2010 10:13
0
13 Jacu Zgadza się ;) Tylko że to dla firmy XTB już nie przeszkadza to , aby również robić sobie reklamę także w Polsce , między innymi przez ten portal ... i pośrednio wykorzystywać faktu że Kubica jest kierowcą F1 ... Bo jak dla mnie ten news ma inne podłoże niż tylko sportowe .... Chociaż akurat adminów rozumiem i się wcale im się nie dziwię - bo trzeba z czegoś żyć .... pozdro;)
23.10.2010 08:25
0
przypomnę wszystkim, że XTB wielokrotnie powtarzało, że chciało współpracować i z Kubicą i z Renault ale "nie wyszło". Nie zapominajcie, że renault rządzą FINANSIŚCI z firmy inwestycyjnej z Luxemburga a McLarenem kierują prawdziwi pasjonaci sportu motoryzacyjnego. Jestem w sobie w stanie wyobrazić, że oferta Renault była np na 10 mln a Mclarena na 3 mln i co wtedy Wy byście wybrali ? Tą za 10 mln ? Nie sądzę.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się