komentarze
  • 1. kuba18f1fan
    • 2010-08-24 13:18:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No i bardzo dobrze :) w zeszłym sezonie przez taki manewr Kimi zyskał kilka pozyzcji. Uważam że powinien wtedy dostać kare przejazdu przez boksy. Dzięki temu ze wyjechal po za tor mial wieksza predkosc i wyprzedzil Roberta :/

  • 2. Kimi Rajdkoniem
    • 2010-08-24 13:59:14
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Szkoda, bo można było wyprzedzać na pierwszym zakręcie tuż po starcie i przedzierać się z końca aż na początek stawki. Teraz będzie krótki rozbieg i wszyscy grzecznie w kolejce przez La Sorce na prostą i do Eau Rouge...

  • 3. Voight
    • 2010-08-24 14:20:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @1. kuba18f1fan ale niby za co miał dostać?

  • 4. Arpiotrek
    • 2010-08-24 14:36:49
    • *.171.165.112

    Wątpie w to że grzecznie wszyscy przejadą przez 1 zakręt,,,, każdego będzie kusić zyskanie pozycji i dlatego będzie ciekawie :D Sądzę że bez kolizji się nie obejdzie na początku wyścigu...

  • 5. fan massy
    • 2010-08-24 14:44:33
    • *.146.101.44.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    z La Source ten pomysł mi sie podoba

  • 6. polert
    • 2010-08-24 14:51:20
    • *.olsztyn.mm.pl

    no pierwsze kólko bedzie emocjonujące ; D juz sie nie moge doczekac

  • 7. tomaszf1
    • 2010-08-24 16:24:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bez sensu, to wszystko zmierza w złym kierunku, trawa na 1 zakręcie jest ,,procesjogenna" - takie mam odczucia

  • 8. Ataru
    • 2010-08-24 16:30:05
    • *.chello.pl

    Ciekawe jak to wyglada w praktyce, jak zepsuli pierwszy sektor to posypia sie gromy zewszad, wiec mam nadzieje, ze nie zatrudnili do tych poprawek jakiegos Niemca...

  • 9. noke54
    • 2010-08-24 16:31:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. tomaszf1 - jestem tego samego zdania. Ten szeroki wyjazd na 1 zakręcie zawsze dodawał uroku wyścigom w Spa (zawsze ktoś pojechał za szeroko, ktoś inny to wykorzystał i wcisnął się po zewnętrznej - np Robert rok temu), a teraz każdy musi się pilnować, więc chyba nie ma co liczyć na widowiskowy start.

  • 10. Wiater
    • 2010-08-24 17:06:25
    • *.chello.pl

    @7,9 - nie moge się zgodzić. Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, bo gdy nie byłotrawy wyjeżdzali szeroko a potem wciskali się w tłum bolidów, a jeśli byli poza wyznaczonym torem to powinni wszystkich przepuścić. Po drugie jeśli ktoś jest słaby w kwalifikacjach, to nie powinien mieć szansy wystrzelenia jak z procy poza tor i dotatkowo zyskania pozycji. Procesje w F1 były od kiedy ją oglądam (1996) - miałem wtedy 6 lat i dostałem oficjalną gre Formula1 na PS1 - jeździłem z regóły D. Hillem z Wiliamsa albo Schumacherem z Benetona ;) i to właśnie skłoniło mnie to do oglądania wyścigów ;) To były czasy ;D

  • 11. Uuk
    • 2010-08-24 18:23:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oj ktoś skosi tą trawę :P

  • 12. Kerk
    • 2010-08-24 20:19:02
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @10 Wiater
    1996 - Schumacher rozpoczął karierę z Ferrari, no chyba ze mówisz o grze F1 1995 :P
    Generalnie co do tematu.... cały urok La Source diabli wzięli :/
    A jak jeszcze raz ktoś mi powie, że wyjeżdżając na zabrudzoną, zakurzoną strefę wyjazdową ktokolwiek ZYSKUJE, to idę czytać Onet, tam przynajmniej spodziewam się takich "mądrości" :P
    Tak apropo, dzięki tej trawce wcale się nie zdziwię jeśli w tym roku (o ile będzie deszcz) będzie powtórka startu z 1998 :D (kto zna/sprawdzi zrozumie ;) )

  • 13. faV
    • 2010-08-24 20:42:41
    • *.sta.asta-net.com.pl

    ciekawe kto wymyśla te zmiany... bo jak jeszcze 2,3 lata temu w f1 mogło się coś ciekawego wydarzyć na torze i po za nim to teraz jest coraz bardziej przewidywanie i nudno...a to zapewne nie ostatnie zmiany która wprowadza większą nudę i przewidywalność

  • 14. bartekf29
    • 2010-08-25 00:46:55
    • *.chello.pl

    @Kerk
    Tamten start dostarczył więcej emocji niż kilka wyścigów razem wziętych :D
    Dla tych co nie wiedzą o co chodzi polecam wpisać na youtubie : f1 - tragedy. pierwszy link ;p

  • 15. tomaszf1
    • 2010-08-25 08:46:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. Wiater zgadza się, procesje były ale moim zdaniem trzeba robić wszystko by to zmienić, by kibic nie zasypiał, by były mijanki, by były dramaty i niespodzianki ( przypomnij sobie sezon 2005). Jestem za tym by można było wyjechać na Spa w 1 zakręcie i wciskać się w tłum!!! Nikt mnie nie przekona. To był jeden z atutów tego toru. Dobry start i inteligencja w tym zakręcie mogła dać bardzo duży zysk lub bardzo dużą stratę. Ten zakręt powodował dreszcze u kibiców a sądzę , że teraz już tego nie będzie. Obym się mylił.

  • 16. tomaszf1
    • 2010-08-25 08:50:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla przypomnienia - sezon 2005 - zakaz zmiany opon, tankowanie możliwe. Efekt? - każdy wyścig rozgrzewał na starcie, na trasie i tuż przed metą. Każdy.

  • 17. Budyn_F1
    • 2010-08-25 20:33:12
    • *.chello.pl

    Moze teraz pomysla ze jednak nie warto wpadac na trawke.

  • 18. wredny_pokurcz
    • 2010-08-26 13:08:36
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @12 Kerk
    Miałem tę grę na PC i Hill jeździł w niej z numerem 0. Znaczy chodziło o sezon 1994.Znaczy Schumacher był w Benettonie. Z tym że wg mnie gra wyszła w 1996 roku - może wtedy nie aktualizowali treści/składów przed każdym sezonem :)

  • 19. McLfan
    • 2010-08-27 00:36:13
    • *.p.lodz.pl

    8. Ataru, mam wrażenie, że T1 naprawili. A i tak nie trawa, a ściana tam być powinna. Natomiast szkoda, że wyasfaltowano Les Combes. Jak najmniej asfaltu na poboczach, a jak najwięcej żwiru, to Miszczowie pokroju Vettela szybko odpadną...

  • 20. kempa007
    • 2010-08-27 10:29:25
    • *.chello.pl

    smieszne FIA podala cos innego, a na torze na La Source nie ma zmian :/

  • 21. McLfan
    • 2010-08-27 11:44:39
    • *.opera-mini.net

    I bardzo dobrze! Asfalt poza torem, to zło.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo