komentarze
  • 1. chlebekf1
    • 2010-06-21 11:28:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niema to jak zespół który wprowadza szybko poprawki w porównaniu do BMW

  • 2. Wiater
    • 2010-06-21 11:31:17
    • *.lanet.net.pl

    BMW było zbyt konserwatywne. Żal było patrzeć w 2009 :( W 2008 natomiast mieli swietny bolid i równie świetnie zostali z tyłu bo byli głupi ;]

  • 3. Gosu
    • 2010-06-21 12:01:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wydech poprawiający działanie dyfuzora, możliwe że to tam tkwi przewaga RBR. Oby w/w ekipy dość szybko uporali się z wydechem.

  • 4. JeriCho
    • 2010-06-21 12:12:24
    • Blokada
    • *.45.fuz.pl

    Ja się już doczekać Walencji nie mogę. Strasznie interesuję mnie jak spisze się nowe zawieszenie, podłoga i F-duck renault.

  • 5. rafekf1
    • 2010-06-21 12:17:35
    • *.ip.netia.com.pl

    5. @JeriCho .... Ja też się nie mogę doczekać. Nie wiem tylko czy będą mieli kanał F już przyszły weekend. Z pewnością do tej listy dochodzi jeszcze kolejna modyfikacja przedniego skrzydła, która podobno w tunelu spisuje się bardzo dobrze!! ;)

  • 6. 6q47
    • 2010-06-21 12:19:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam, biorąc pod uwagę jaki silnik posiada RBR, to nasuwa się wniosek: kto będzie miał większe szanse na uzyskanie dobrego efektu?

    Jasne, jasne... lecę na wariata, tylko wydaje mi się, że każdy silnik ma inną charakterystykę i teoretycznie będzie łatwiej dostroic całośc właśnie w R30.
    Pozdr.

  • 7. cyk
    • 2010-06-21 12:24:54
    • *.tktelekom.pl

    Co do Renault: Słyszałem o tym f-duct ale w wywiadzie mówili tylko o tej podłodze, zawieszeniu i cos troszke o skrzydle więc moje pytanie brzmi: Czy to pewne że będą testować f-duct w Hiszpani??

    Słyszałem także że liczą że Robert dzięki tym poprawką znajdzie się może na podium co byłoby ogromnym skokiem a poprawki musiałyby dać grubo ponad 0,5 sek,,,,,trzymam kciuki

    Wydech:

    Coś mi się nie wydaje że ten niski wydech daje im aż 0,5 sek ale kto wie. Z cała pewnością kopie tego wydechu nie dadzą zespołom takiego zysku jak RB (przykład f-fuct i Mclarena)

  • 8. Budyn_F1
    • 2010-06-21 12:49:20
    • *.chello.pl

    Te wszystkie nowosci moga dac duzo na starcie.

  • 9. WrOb3l
    • 2010-06-21 13:26:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dużo mówimy opoprawkach w bolinie Reni, ale nie wiadomoczy czy poprawki te przyniosą pożądany efekt i czy dobrze będą się zpisywały w wyścigu, to że jest dobrze w tunelu nie znaczy że będzie dobre w wyścigu i kwalifikacjach. Było już tak kilka razy że Robert korzystał ze starycz skrzydeł bo nowe nic nie poprawiały. Jeżeli kanał F będzie wdrożony w Walencji to założą przednie skrzydło z dużo większym dociskiem i to da im przewagę w zakrętach. Trzymam kciuki za poprawki Robert powodzenia bo Witek i tak nie będzie miał punktów chyba że wasz bolid będzie rewelacyjny to może ze 2 pkt przywiezie.
    Czy Renault robi coś z problemem dogrzewania opon??? - nowa podłoga ma z tym coś wspólnego???

  • 10. GrzesB
    • 2010-06-21 16:25:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak ma - bo nowy zawias ma być jeszcze razem z podwoziem :)

  • 11. karlito
    • 2010-06-21 20:24:47
    • *.238.240.132

    9 WrOb3l. korzystał ze starych skrzydeł bo lepiej się spisywały na danym torze. w Monaco inne , a na Monzie jeszcze inne. To zależy od charakterystyki Toru.

  • 12. Senna_olk
    • 2010-06-22 01:36:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro Whitmarsh mówi, że chcą wycisnąć 0,5 sekundy, to można zacząć obawiać się dominacji McLarena. Pytanie, czy im się powiedzie?

  • 13. cycu32
    • 2010-06-22 05:43:33
    • *.adsl.inetia.pl

    Tylko czy ten wydech Redbulla nie jest aby jedną z przyczyn częstego przegrzewania się silników ?? Warto aby zespoły to sprawdziły. Redbull wyżyłował swój bolid, kosztem niezawodności, boję się że "unikalny" wydech Redbulla jest faktycznie lepszy ale powoduje problemy z silnikiem jakie już nie raz widzieliśmy w tym sezonie.

  • 14. hotshots
    • 2010-06-22 14:20:22
    • *.chello.pl

    A ja nie wiem, czy dopiero wydech+F kanalizacja to nie hit za 2/3 wyścigi !
    Co prawda to spekulacje "zawsze mądrych" kibico-maniaków, ale pomysł
    kierowania/mieszania spalin+struga powietrza z F+umiejscowienie/kształt wydechu+inny kształt podłogi....(Renio zaczeło od podłogi !)
    ma to sens (tylko trochę $ pójdzie w koszta za 2010)

  • 15. grzes12
    • 2010-06-22 18:45:59
    • *.146.160.45.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Proponuje miętę

  • 16. hotshots
    • 2010-06-23 02:01:27
    • *.chello.pl

    15. grzes12
    ja beer!a , ale dopiero w sobotę na Q

  • 17. grzes12
    • 2010-06-23 08:39:15
    • *.147.171.148.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    16 hotshots
    No tak , ten soczek jest dobry na każdą okazję , i nieporównywalnie przyjemniejszy dla podniebienia ;)) Tylko jak Ty wytrzymasz aż do soboty ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo