komentarze
  • 1. gobl
    • 2010-06-20 23:24:33
    • Blokada
    • *.zana.trustnet.pl

    To on był odpowiedzialny za mp-24, która była ku...ą i niczym więcej

  • 2. Bartik
    • 2010-06-20 23:27:48
    • *.mysmart.ie

    Ale tez to on byl odpowiedzialny za mp-23 ktory byl mistrzowskim bolidem.

  • 3. ekimmu
    • 2010-06-20 23:35:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    typowe dla ferrari - oni wszystkich wykupują

  • 4. michal669
    • 2010-06-20 23:42:21
    • *.play-internet.pl

    Już Ferrari zrozumiało, że nie zbudują mistrzowskiego bolidu bez pomocy z zewnątrz.

  • 5. Kojag
    • 2010-06-20 23:52:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1, Jeśli 5 miejsc na podium, w tym 2 wygrane wyścigi, 4 PP i trzecie miejsce wśród konstruktorów, uważasz, za "kupę", to ja bym chciał, żeby Robert mógł kiedyś jeździć taką "kupą".

  • 6. Daniels
    • 2010-06-21 00:13:25
    • *.chello.pl

    kojag dobrze powiedziane :))))

  • 7. Senna_olk
    • 2010-06-21 02:53:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. Bartik
    Mylisz się, Fry konstruował bolid na lata nieparzyste.

  • 8. Gwyn_Bleidd
    • 2010-06-21 05:44:46
    • *.217.146.194.generacja.pl

    Ferrari zdaje sobie sprawę ze swojej najwiekszej slabosci- nie sa w stanie tak efektywnie i szybko rozwijac bolidu jak robia to niektóre inne zespoly, wsród ktorych prym wiedzie mclaren... mp-24, owszem kupa, ale jak go rozwineli w trakcie sezonu(!)- szczyt geniuszu: z kupy zrobic obiad i to jeszcze smaczny (4 PP) oraz pożywny (podium konstruktorów) ;p. Ferrari najlepiej buduje; mclaren z kolei- rozwija. Transfer Symonds'a transferem roku, bo najprawdopodobniej zmieniający równowagę sil między czerwonymi a srebrnymi. ;] ^-^ ps: Ja się cieszę. ps2: jak symonds nie w rozwoju to zatrudnią Kubice. Przypuszczam, ze taki tez mieli dylemat w tym sezonie- kierowca Kubica czy inżynier Symonds. Decyzji (caly czas ewentualnej) się nie dziwię, bo kierowca przede wszystkim ma jeździć, a inżynier budować :D

  • 9. Kojag
    • 2010-06-21 08:26:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8. Na początku nie było źle. Lewis regularnie punktował, kryzys przyszedł później, kiedy wrócili do Europy musiało minąć kilka wyścigów, od GP Niemiec znów zaczęli być mocni. I jak się okazało bardzo dobrze zrobili, że nie montowali na każdy wyścig nochych, niesprawdzonych części byle tylko się poprawić, na siłe, żeby nie wyglądało tak strasznie, jak wyglądało. Zamontowali dużo dopracowanych elementów, między innymi podwójny dyfuzor i zaczęli walczyć.

  • 10. fabian
    • 2010-06-21 08:26:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. Senna_olk - i w misiącach, które mają w nazwie literę "M" w dodatku o pełni księżyca!

  • 11. Kojag
    • 2010-06-21 08:30:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    PS./ Ferrari wreszcie zrozumiało co jest teraz podstawą sukcesu w F1 i to, że za sukcesami Schumiego, wcale nie stały jego ogromne umiejętności (nie neguję tego, że Schumi jest dobrym kierowcą, bo nim jest), a geniusz konstruktorski Rossa Brawna.

  • 12. arek2k
    • 2010-06-21 09:18:31
    • *.sprint.com.pl

    @11.Kojag - a to Ross Brawn jest konstruktorem ??

  • 13. Kojag
    • 2010-06-21 10:00:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dyrektorem technicznym, który był za bolid odpowiedzialny...

  • 14. Daimon_Frey
    • 2010-06-21 10:55:02
    • *.opera-mini.net

    Smieszne. W innym artykule komentarze ze ferrari ma inwestować w inżynierów a nie w kierowcow. A co dzis? Podkupili! Trzeba bylo sprowadzić nieodkryte talenty z polski. Kubika ma dużą rodzinę..

  • 15. piotrek74
    • 2010-06-21 10:57:04
    • *.51.59.2

    Nie długo przekonamy się czy przeniesienie jednego rybika spowoduje dużą zmianę w pracy obydwu maszyn .
    czyżby Alonso maczał w tym palce ?

  • 16. piotrek74
    • 2010-06-21 10:58:03
    • *.51.59.2

    miało być ..trybika...

  • 17. Polak477
    • 2010-06-21 13:02:44
    • *.pppoe.covernet.pl

    3. Typowy malkontent. Ferrari jest słabe nie rozwija się i tylko legenda o nim jest!!! Nawet Renault je wyprzedziło!!! Ferrari wprowadza nowy wydech taki jak w RBR. Ferrari jest słabe tylko kopiować potrafi!!! Nic się nie rozwija!!! Nawet Renault wyprzedziło Ferrari. Ferrari być może kupuje specjalistę. Ferrari jest słabe to tylko legenda!!! Tylko kupować potrafią!! Nic więcej Renault jest dużo lepsze!!!
    Tak widzę te Wasze narzekania, co by Ferrari nie zrobiło narzekają. A zdanie to zmieniają co 5 minut. To samo jest przecież jak się pojawiają plotki o Kubicy w Ferrari. Normalnie jak zmanipulowane chorągiewki się zachowujecie.

  • 18. Ataru
    • 2010-06-21 14:18:39
    • *.chello.pl

    17. Polak477 - tak, Renault walczy o Q3 i punkty, Ferrari o P1 i zwyciestwa w wyscigach, a takze o WCC, ale rzeczywiscie - Renault jest lepsze. Szkoda, ze nie na torze, a tylko w Twoich oczach, ale kto wie, moze kiedys... :)

  • 19. Polak477
    • 2010-06-21 14:28:12
    • *.pppoe.covernet.pl

    18. A czy ja napisałem, że dla mnie? Napisałem to przecież o tych co cały czas krytykują Ferrari, ja tam nie kibicuje Renault :).

  • 20. Ataru
    • 2010-06-21 14:40:34
    • *.chello.pl

    19. Polak477, e, widocznie za glupi bylem by wyczuc ironie, to nie Twoj problem, a moj, ze nie zalapalem ;-) A ja tam zreszta kibicuje tak pszczolkom, jak i Fernando.

  • 21. jar188
    • 2010-06-21 16:39:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10. fabian, Nie ironizuj jak nie wiesz bo robisz z siebie głupka, @Senna_olk, dobrze napisał,od 2005 Pat Fry był na zmianę głównym inżynierem/projektantem z Timem Gossem i to on byl odpowiedzialny za MP-24 jak również nadzorował projekt MP-26.

  • 22. Kojag
    • 2010-06-21 18:58:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14. Wspominałem o tym w którymś z poprzednich artów...

  • 23. karlito
    • 2010-06-21 20:05:01
    • *.238.240.132

    Zmieniają się jak w "modzie na sukces" ale w tym roku to nie wiem czy ten transfer coś da. Chyba że zatrudnili go do konstrukcji na 2011r. Czyżby szykowali dla Alonso wunder waffe :) ?

  • 24. Senna_olk
    • 2010-06-21 20:16:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. fabian

    "gadaj z dupą, to cię osra"

  • 25. dzdzownica
    • 2010-06-21 23:14:01
    • *.110.201.120

    nieważne od czego się zacznie dyskusja bo i tak skończy się na Renault :)

    24. ps: święte słowa

  • 26. arek2k
    • 2010-06-22 12:39:41
    • *.sprint.com.pl

    @13. Kojag - a i owszem dyrektorem technicznym, ale z "konstruowaniem" bolidu ma niewiele wspolnego, dlatego tak sie zastanawialem jaki tam u niego geniusz konstruktorski.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo