komentarze
  • 3. matito
    • 2010-06-07 13:37:18
    • *.adsl.inetia.pl

    1. kam39
    Wiesz może i lepiej bez kanału F bo jeszcze coś zepsują i będzie źle, tak jak BMW w 2008 roku już Robert był liderem MŚ a bolid miał najszybszy to zaczęli go poprawiać dotąd że na koniec sezonu był dublowany. Renault i tak świetną ma formę poprawia się co chwilę, ja myślę że Robert jeszcze wygra w tym roku, tak samo jak MSC poprawili bolid tak jak lubi i Mercedes GP jest coraz szybszy

  • 4. kam39
    • 2010-06-07 13:40:06
    • *.lukman.pl

    3. matito
    ale w pierwszym treningu by go mogli spokojnie sprawdzić i zobaczyć czy pomaga im czy nie

  • 5. Andre180
    • 2010-06-07 14:12:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w kanadzie będzie zwycięstwo

  • 6. yaneq
    • 2010-06-07 14:23:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    głupoty piszecie. będzie jak zawsze. kilka zmian w bolidzie i tyle. zapowiadanej wersji B nie będzie. f duct by się przydał, ale sądzę, że to jednak na następny wyścig. szału pewnie nie będzie chociaż liczą na miłą niespodziankę.

  • 7. Horosz
    • 2010-06-07 14:27:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja jestem ciekawy co tam z poprawkami zawieszenia. Na początku sezonu mówili że muszą popracować nad zawieszeniem i że będą poprawki. Ktoś coś wie na ten temat?

  • 8. kamilo
    • 2010-06-07 14:31:56
    • *.adsl.inetia.pl

    dajcie już spokój z tym f-ductem, bo to się zaczyna robić żałosne, on wcale tak dużo nie daje, jak się coniektórym wydaję, oprócz McL rzecz jasna. Jak widać, Renault ma inne priorytety

  • 9. pesymista
    • 2010-06-07 15:19:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A tak na serio to mam cichą nadzieję, że ventylkowi albo kangurkowi pogotują się hamulce i Robert wskoczy do przodu :D gdyż iż na tym torze mocno dostają "w kość".

  • 10. rafam
    • 2010-06-07 15:21:24
    • *.static.xcore.pl

    8. kamilo widzę że jest tu jeden inteligentny. Bardziej powinny cieszyć logicznie powiązane z bolidem elementy niż dolepiony system f-duct. Smiem twiedzić ze Mercedes i Ferrari zostali przegonieni przez Renault za wszelką cene chcieli go mieć. Praw fizyki nikt nie oszuka

  • 11. wafel
    • 2010-06-07 15:31:52
    • *.nitka.net.pl

    10. rafam, To ja i Ty nie należymy do grona inteligentnych? ;)

  • 12. pat77
    • 2010-06-07 15:46:15
    • *.121.189.126

    To Robert poprawia Renault krok za krok. Ferrari narazie ma trend do tyLu a Kubek gwaLci renie do przodu. DokLadnie i to robi Schumi u Mercedesa.

  • 13. Sadu1
    • 2010-06-07 15:55:21
    • *.zone13.bethere.co.uk

    jest duzo lepiej niz zapowiadali w tym sezonie wiec nic tylko trzymac kciuki i przec do przodu :)
    do dziela pszczolko !!!

  • 14. matito
    • 2010-06-07 15:56:16
    • *.adsl.inetia.pl

    4. kam39
    no tak ale ja się po prostu boję żeby nie zepsuli bolidu. Tyle czasu Robert nie miał czym jeździć teraz wreszcie ma

  • 15. karlito
    • 2010-06-07 16:40:05
    • *.adsl.inetia.pl

    Kam39. pewnie uznali że nie ma co się śpieszyć i robić byle co na Kanadę jak R30 sobie dobrze radzi na ulicznych torach. Zaraz będzie Valencja (też uliczny) , a F-Duct przyda się dopiero w Anglii i Niemczech. Relax, zrobią dobry pakiet i w England przywiozą Deutchland Bande za plecami :)

  • 16. sever
    • 2010-06-07 17:33:39
    • *.centertel.pl

    Mam cichą nadzieję że od tego wyścigu zostanie do pokonania już tylko RBR i McL

  • 17. przemoziom99
    • 2010-06-07 18:11:34
    • Blokada
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    12 o co kaman z tą eLką ??

  • 18. 21focus
    • 2010-06-07 18:35:13
    • *.133.205.158

    orientuje się ktoś jak to bedzie z typowaniem? Kwalifikacje są w sobote chyba o 19 a typowanie zawsze jest do 22. w związku z tak poźnym Q nie bedzie więcej czasu na oddanie typów?? Pytam dlatego bo w sobote idę na wesele :((( i nie dam rady wytypować w sobotę. Panie Kempa Bardzo proszę o onfo w tej sprawie.

  • 19. przemoziom99
    • 2010-06-07 18:40:26
    • Blokada
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    18 nie idź na wesele nic nie jest bardziej warte od F1

  • 20. theadzik
    • 2010-06-07 18:41:51
    • *.78.176.99

    @12 tak ciezko sie domyslic ?

    a co do f-duct, wolalbym, aby wcale go nie zakladali... i tak w przyszlym sezonie go nie bedzie wiec po co marnowac srodki na tak nieprzyszlosciowe rozwiazanie, ktore i tak nie bedzie dzialac tak dobrze jak u konkurencji :)

  • 21. theadzik
    • 2010-06-07 18:42:14
    • *.78.176.99

    @17 mialo byc ;p

  • 22. xdomino996
    • 2010-06-07 18:46:12
    • *.182.1.202.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    20. theadzik są tory np spa, monza, sliverstone gdzie bez f-duct nie będą nawet w 10

  • 23. norx
    • 2010-06-07 19:29:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja na temat kanału F muszę się zgodzić z przedmówcami którzy zwracali uwagę że jest nie potrzebny 20. theadzik masz całkowitą racje, renault mówi że skupiają się na rozbudowie z wyścigu na wyścig i pracują pełną parą, gdyby przeznaczyć część środków i sił na rozwój kanału F stracili by rozpęd w poprawi innych części jak już zauważono f-duct nie przyda się w przyszłym roku, a rozwój tegorocznego bolidu ma rokować w przyszłym roku, bo jak da się wyczytać z wywiadów ten team mało co pracuje nad przyszłorocznym R31, więc to co wymyślą w R30 zaadoptują w R31.

  • 24. kam39
    • 2010-06-07 19:43:27
    • *.lukman.pl

    14. matito
    renault to porządny zespół nie zrobili by czegoś takiego teraz bolid cały czas poprawiają i idzie to w dobrą stronę

  • 25. east
    • 2010-06-07 21:23:17
    • *.ingram.com.pl

    F-Duct - Noo Fucking Way!
    PS. Pozdrowienia dla Olka i Saby :/

  • 26. leo_
    • 2010-06-07 21:29:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie no, dobre F na pewno by się przydało. Tylko w Kanadzie , ze względu na niezbyt długie proste, kanał aż tak potrzebny nie jest. Może wprowadzą go później, choć oczywiście gwarancji że dobrze będzie działał, nie ma. Renault ma inne zalety, pasujące na ten tor: Roberta i dobrą mechanikę (hamulce, zawieszenie).

  • 27. matito
    • 2010-06-07 21:39:21
    • *.adsl.inetia.pl

    24. kam39
    mam taką nadzieję :):) pzdr

  • 28. renault-rk
    • 2010-06-08 13:14:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszyscy cały czas o f duct a jeśli renault jest mocne w kanadzie to i bez f ducta dadza radę wystarczy spojrzeć na monako kubica robił co chciał z mcL i resztą

  • 29. Budyn_F1
    • 2010-06-08 17:23:29
    • *.chello.pl

    Maja asa w rekawie napewno cos maja co pomoze im zdobyc duzo punktow.

  • 30. cyk
    • 2010-06-08 17:34:30
    • *.tktelekom.pl

    22. xdomino996 nie pisz głupot.... f-duct to magiczny system ??? Ciekawi mnie ile on może dawać np w Kanadzie- 0,3 sek ??? Pewnie tyle zyska tylko Mcl a wiecej straci wcześniej

  • 31. GUMIŚ
    • 2010-06-08 20:10:39
    • *.138.240.195

    karlito ma racje niema co sie spieszyc zawczesnie a potem tego zalowac
    oni napewno wiedza co robia
    mieli nauczke w zeszlym sezonie
    mowa o RENULT oczywiscie

  • 32. Cahir
    • 2010-06-10 06:34:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl


    22. xdomino996. Na torach torach spa, monza, sliverstone f-duct akurat najmniej się przyda bo tam wszyscy jeżdżą z małym dociskiem

  • 33. Cahir
    • 2010-06-10 06:35:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie wiem czy będzie jeszcze tor na którym w tym sezonie f-duct zdziała więcej niż w Turcji.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo