norx
Ostatnia aktywność
avatar
norx

30.06.2013 17:58

0

Berni zamiast poprawiać atrakcyjność i dbać o to by kierowcy wyciskali z maszyn ile to możliwe dba aby kierowcy balansowali między odpowiednio dogrzanymi oponami i hamulcami, a zbyt dużym zużyciem paliwa i zbyt szybkim zużywaniem opon .....

avatar
norx

07.02.2011 22:04

0

ja bym nawet kibicował MP4 , no ale jakoś nie trawie Hamiltona i nie wiem dlaczego

avatar
norx

07.09.2010 11:02

0

@Gosu to by było chyba najbardziej sprawiedliwe

avatar
norx

06.09.2010 23:38

0

witek zostanie w Reni ze względu na : 1. Podobne gabaryty do KUB a) ustawienia się różnią delikatnie b) samochody są identyczne (nie ma różnicy w ilości pły balastowych itd) to co powyżej ułatwia rozijanie roberta dlatego też pkt. 2 2. Pomaga w testach Robertowi 3. Potrafi pojechać dobrze 4. Z wyścigu na wyścig jeździ coraz lepiej (przypomnijcie sobie jak jeździł Vetel zastępując Kubice w BMW ) witek poleci bo: 1. Jeździ nie równo 2. Nie radzi sobie w kwalfikacjach 3. Zdobywa mało pkt dla zespołu zróbcie sobie teraz sami oceńcie co jest ważniejsze dla zespołu gdzie pozycje KUB można porównać do pozycji HAM w MCL czy SHUM jak jeździł Ferrari a teraz ALO w Ferrari, miłego rozważania

Przejdź do wpisu Pietrow: Moim celem są punkty

avatar
norx

06.09.2010 15:26

0

oby witek oby :P

Przejdź do wpisu Pietrow: Moim celem są punkty

avatar
norx

30.06.2010 12:24

0

odblokować rozwój mocy a zablokować spalanie i sprawa rozwiązana, każdy dostanie tyle samo paliwa na wyścig, a od zespołów będzie zależało ile z tego paliwa wycisną, taka zamiana ról nie wyciskanie maksa z bolidu a wyciskanie maksa z paliwa

Przejdź do wpisu Ekologiczna F1

avatar
norx

13.06.2010 17:40

0

zgadzam się z moim poprzednikiem, tylko nie wiem czy x2 zniweluje strate punktów hazardzistów gdyż Ci drudzy mają niemal 90% szansy na trafienie w 80% wyścigów

avatar
norx

12.06.2010 23:27

0

kto oprócz czerwonych byków iKUB zrobił Q3 na twardszej mieszance?

avatar
norx

07.06.2010 19:31

0

a ja na temat kanału F , renault mówi że skupiają się na rozbudowie z wyścigu na wyścig i pracują pełną parą, gdyby przeznaczyć część środków i sił na rozwój kanału F stracili by rozpęd w poprawi innych części jak już zauważono f-duct nie przyda się w przyszłym roku, a rozwój tegorocznego bolidu ma rokować w przyszłym roku, bo jak da się wyczytać z wywiadów ten team mało co pracuje nad przyszłorocznym R31, więc to co wymyślą w R30 zaadoptują w R31.

avatar
norx

07.06.2010 19:29

0

a ja na temat kanału F muszę się zgodzić z przedmówcami którzy zwracali uwagę że jest nie potrzebny 20. theadzik masz całkowitą racje, renault mówi że skupiają się na rozbudowie z wyścigu na wyścig i pracują pełną parą, gdyby przeznaczyć część środków i sił na rozwój kanału F stracili by rozpęd w poprawi innych części jak już zauważono f-duct nie przyda się w przyszłym roku, a rozwój tegorocznego bolidu ma rokować w przyszłym roku, bo jak da się wyczytać z wywiadów ten team mało co pracuje nad przyszłorocznym R31, więc to co wymyślą w R30 zaadoptują w R31.

avatar
norx

28.03.2010 14:01

0

oj z tym za tydzień bym nie przesadzał

avatar
norx

28.03.2010 13:53

0

5. jacek1939 zgadzam się z Tobą, jest to kierowca którego nie lubię najbardziej, nie wiem dlaczego ale tak jest

Przejdź do wpisu Sędziowie upomnieli Webbera

avatar
norx

28.03.2010 12:37

0

i o to chodzi, powoli do przodu ale by wszyscy grali do jednej bramki nie krytykowali porażek a każdemu będzie żyło się świetnie

avatar
norx

28.03.2010 12:30

0

razem a alo to moga i w renault wygrywać jeżeli chodzi o ciekawość wyścigu to gdyby nie mokry tor nie wiele by się działo, idelany tor jazdy (suchy) i ten nie idealny (mokry) sprawiał że się tyle działo na torze

avatar
norx

28.03.2010 12:25

0

brak mi jeszcze wypowiedzi zarządu zespołu

avatar
norx

21.03.2010 21:02

0

39. ris masz zdecydowaną racje i to trzeba mówić bo o tym trzeba mówić :P

avatar
norx

21.03.2010 18:08

0

31. kilku dostawców może w przyszłym roku 29. masz racje też jestem za uwolnieniem ograniczeń, jak dobrze pamiętam to alfy miały zamątowane coś na wzór odkuzacza, ale zostało to zakazane dlatego że wszyscy co jechali za nimi mieli pozapychane filtry i nie dojeżdżali do mety, ale pomysł się pokazał, to była odpowiedź alfy na dyfuzory Lotusa, pomyślcie ile w tamtych czasach zostało opracowanych rozwiązań stosowanych do dziś i to właśnie dlatego że mieli możliwości szukania rozwiązań w każdym elemencie, teraz zakaz rozwoju silników i znaczne ograniczenia w rozwoju areo sprawiają że nie ma zbyt wielu możliwości rozwoju. F1 to królowa sportów motorowych, w której nad rozwojem "motoru" ma się najmniejsze pole działania, odblokują budżety znajdą się sponsorzy bo oni wyczują że im więcej pieniędzy zainwestują tym częściej będzie widać ich logo a co za tym idzie będą bardziej rozpoznawalni, i o to chodzi w marketingu, przy ograniczeniach pieniężnych nie ma takiej możliwości przez co bogatsi sponsorzy się wycofują

avatar
norx

21.03.2010 13:42

0

ma chłop racje od dawna mówię znajomym itd. że powinni znieść zakazy w formule gdyż to tyko zwalnia rozwój technologiczny nie tylko w F1 ale w całej motoryzacji, co mają wprowadzić zmiany regulaminowe do seryjnych samochodów, skoro nad spalaniem silnika nie można w F1 pracować nad KERS wycofali bo nie dawał efektów jak by był obowiązkowy i nie było by ograniczenia co do czasu na jaki mozna go uzyc to i samochody hybrydowe były by bardziej wydajne a tak to kicha bez sensu to F1 teraz, ciekawsze są już GP2 bo tam jest tak samo a przynajmniej kierowcą nie szkoda samochodów

avatar
norx

19.02.2010 17:14

0

BMW wczoraj pisało że mało jeżdżą bo nie mają co sprawdzać na mokrym torze to teraz na suchym z powodu wyjazdu też dużo nie po testowali

avatar
norx

04.08.2009 12:21

0

no to sie kolo ustawił :D lekki dodatek do emerytury, "bo na leki nie starcza" haha, nie no tak szczerze to w tym sporcie sie tak zarabia

avatar
norx

04.04.2009 15:58

0

@kamil7671 tylko że spalanie bolidów jest podawane w KG a nie litrach jeśli wiesz ile waży jeden litr paliwa to ok przeliczaj sobie, tylko zasadnicze pytanie po co, skoro ilość paliwa jest podawana w KG i zużycie w KG

avatar
norx

04.04.2009 15:55

0

@bastianko, samochód już z KERS i kierowcą wazy 605 KG dlatego iż ten system montowany jest kosztem płyt balastowych

avatar
norx

04.04.2009 15:52

0

mic co Ci dadzą litry? ważniejsze są kilogramy

avatar
norx

04.04.2009 15:47

0

kubek nie najlzejszy

avatar
norx

04.04.2009 13:36

0

mnie się wydaje że w tym roku Robert jest oficjalnym liderem

Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej

avatar
norx

04.04.2009 13:33

0

baudin zgadzam się z Tobą, mnie się wydaje że BMW jest ustawiony pod większy docisk tzn. postawili na to że będzie padał deszcz, wtedy bolid mocniej trzymający się toru będzie w lepszej pozycji

Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej

avatar
norx

04.04.2009 13:31

0

"biorąc pod uwagę naszą strategie" ktoś wie co kombinują ??

Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej

avatar
norx

28.03.2009 14:31

0

ja mam pytanie czy ta waga uwzględnia wage kierowcy?? bo jeśli nie to KUB nie jest taki pusty

avatar
norx

28.03.2009 12:38

0

wspaniale by było gdyby Robek był 1 a BGP były za nim, ale uciesze się nawet jak będzie KUB na 3 miejscu

Przejdź do wpisu Brawn GP po kwalifikacjach

avatar
norx

28.03.2009 11:04

0

niech Brawn zostanie Brawn

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu