DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
30.06.2013 17:58
0
Berni zamiast poprawiać atrakcyjność i dbać o to by kierowcy wyciskali z maszyn ile to możliwe dba aby kierowcy balansowali między odpowiednio dogrzanymi oponami i hamulcami, a zbyt dużym zużyciem paliwa i zbyt szybkim zużywaniem opon .....
Przejdź do wpisu Hamilton: obecna sytuacja jest niedopuszczalna
07.02.2011 22:04
0
ja bym nawet kibicował MP4 , no ale jakoś nie trawie Hamiltona i nie wiem dlaczego
Przejdź do wpisu Ferrari broni "konwencjonalnego" F150
07.09.2010 11:02
0
@Gosu to by było chyba najbardziej sprawiedliwe
Przejdź do wpisu Massa i Alonso już jutro odpowiedzą przed WMSC
06.09.2010 23:38
0
witek zostanie w Reni ze względu na : 1. Podobne gabaryty do KUB a) ustawienia się różnią delikatnie b) samochody są identyczne (nie ma różnicy w ilości pły balastowych itd) to co powyżej ułatwia rozijanie roberta dlatego też pkt. 2 2. Pomaga w testach Robertowi 3. Potrafi pojechać dobrze 4. Z wyścigu na wyścig jeździ coraz lepiej (przypomnijcie sobie jak jeździł Vetel zastępując Kubice w BMW ) witek poleci bo: 1. Jeździ nie równo 2. Nie radzi sobie w kwalfikacjach 3. Zdobywa mało pkt dla zespołu zróbcie sobie teraz sami oceńcie co jest ważniejsze dla zespołu gdzie pozycje KUB można porównać do pozycji HAM w MCL czy SHUM jak jeździł Ferrari a teraz ALO w Ferrari, miłego rozważania
Przejdź do wpisu Pietrow: Moim celem są punkty
06.09.2010 15:26
0
oby witek oby :P
Przejdź do wpisu Pietrow: Moim celem są punkty
30.06.2010 12:24
0
odblokować rozwój mocy a zablokować spalanie i sprawa rozwiązana, każdy dostanie tyle samo paliwa na wyścig, a od zespołów będzie zależało ile z tego paliwa wycisną, taka zamiana ról nie wyciskanie maksa z bolidu a wyciskanie maksa z paliwa
Przejdź do wpisu Ekologiczna F1
13.06.2010 17:40
0
zgadzam się z moim poprzednikiem, tylko nie wiem czy x2 zniweluje strate punktów hazardzistów gdyż Ci drudzy mają niemal 90% szansy na trafienie w 80% wyścigów
Przejdź do wpisu Webber ukarany za wymianę skrzyni biegów
12.06.2010 23:27
0
kto oprócz czerwonych byków iKUB zrobił Q3 na twardszej mieszance?
Przejdź do wpisu Webber: Wykonaliśmy świetną robotę
07.06.2010 19:31
0
a ja na temat kanału F , renault mówi że skupiają się na rozbudowie z wyścigu na wyścig i pracują pełną parą, gdyby przeznaczyć część środków i sił na rozwój kanału F stracili by rozpęd w poprawi innych części jak już zauważono f-duct nie przyda się w przyszłym roku, a rozwój tegorocznego bolidu ma rokować w przyszłym roku, bo jak da się wyczytać z wywiadów ten team mało co pracuje nad przyszłorocznym R31, więc to co wymyślą w R30 zaadoptują w R31.
Przejdź do wpisu Kubica: sądzę, że bolid będzie mocny w Kanadzie
07.06.2010 19:29
0
a ja na temat kanału F muszę się zgodzić z przedmówcami którzy zwracali uwagę że jest nie potrzebny 20. theadzik masz całkowitą racje, renault mówi że skupiają się na rozbudowie z wyścigu na wyścig i pracują pełną parą, gdyby przeznaczyć część środków i sił na rozwój kanału F stracili by rozpęd w poprawi innych części jak już zauważono f-duct nie przyda się w przyszłym roku, a rozwój tegorocznego bolidu ma rokować w przyszłym roku, bo jak da się wyczytać z wywiadów ten team mało co pracuje nad przyszłorocznym R31, więc to co wymyślą w R30 zaadoptują w R31.
Przejdź do wpisu Allison: Renault poprawia się krok po kroku
28.03.2010 14:01
0
oj z tym za tydzień bym nie przesadzał
Przejdź do wpisu Domenicali: Massa szybko zdrowieje
28.03.2010 13:53
0
5. jacek1939 zgadzam się z Tobą, jest to kierowca którego nie lubię najbardziej, nie wiem dlaczego ale tak jest
Przejdź do wpisu Sędziowie upomnieli Webbera
28.03.2010 12:37
0
i o to chodzi, powoli do przodu ale by wszyscy grali do jednej bramki nie krytykowali porażek a każdemu będzie żyło się świetnie
Przejdź do wpisu Dumne Renault szykuje kolejne poprawki R30
28.03.2010 12:30
0
razem a alo to moga i w renault wygrywać jeżeli chodzi o ciekawość wyścigu to gdyby nie mokry tor nie wiele by się działo, idelany tor jazdy (suchy) i ten nie idealny (mokry) sprawiał że się tyle działo na torze
Przejdź do wpisu Kierowcy Renault po GP Australii
28.03.2010 12:25
0
brak mi jeszcze wypowiedzi zarządu zespołu
Przejdź do wpisu Kierowcy Renault po GP Australii
21.03.2010 21:02
0
39. ris masz zdecydowaną racje i to trzeba mówić bo o tym trzeba mówić :P
Przejdź do wpisu Stoddart: Tankowanie powinno wrócić
21.03.2010 18:08
0
31. kilku dostawców może w przyszłym roku 29. masz racje też jestem za uwolnieniem ograniczeń, jak dobrze pamiętam to alfy miały zamątowane coś na wzór odkuzacza, ale zostało to zakazane dlatego że wszyscy co jechali za nimi mieli pozapychane filtry i nie dojeżdżali do mety, ale pomysł się pokazał, to była odpowiedź alfy na dyfuzory Lotusa, pomyślcie ile w tamtych czasach zostało opracowanych rozwiązań stosowanych do dziś i to właśnie dlatego że mieli możliwości szukania rozwiązań w każdym elemencie, teraz zakaz rozwoju silników i znaczne ograniczenia w rozwoju areo sprawiają że nie ma zbyt wielu możliwości rozwoju. F1 to królowa sportów motorowych, w której nad rozwojem "motoru" ma się najmniejsze pole działania, odblokują budżety znajdą się sponsorzy bo oni wyczują że im więcej pieniędzy zainwestują tym częściej będzie widać ich logo a co za tym idzie będą bardziej rozpoznawalni, i o to chodzi w marketingu, przy ograniczeniach pieniężnych nie ma takiej możliwości przez co bogatsi sponsorzy się wycofują
Przejdź do wpisu Stoddart: Tankowanie powinno wrócić
21.03.2010 13:42
0
ma chłop racje od dawna mówię znajomym itd. że powinni znieść zakazy w formule gdyż to tyko zwalnia rozwój technologiczny nie tylko w F1 ale w całej motoryzacji, co mają wprowadzić zmiany regulaminowe do seryjnych samochodów, skoro nad spalaniem silnika nie można w F1 pracować nad KERS wycofali bo nie dawał efektów jak by był obowiązkowy i nie było by ograniczenia co do czasu na jaki mozna go uzyc to i samochody hybrydowe były by bardziej wydajne a tak to kicha bez sensu to F1 teraz, ciekawsze są już GP2 bo tam jest tak samo a przynajmniej kierowcą nie szkoda samochodów
Przejdź do wpisu Stoddart: Tankowanie powinno wrócić
19.02.2010 17:14
0
BMW wczoraj pisało że mało jeżdżą bo nie mają co sprawdzać na mokrym torze to teraz na suchym z powodu wyjazdu też dużo nie po testowali
Przejdź do wpisu Webber najszybszy na suchym torze w Jerez
04.08.2009 12:21
0
no to sie kolo ustawił :D lekki dodatek do emerytury, "bo na leki nie starcza" haha, nie no tak szczerze to w tym sporcie sie tak zarabia
Przejdź do wpisu Milion Euro za wyścig dla Schumachera
04.04.2009 15:58
0
@kamil7671 tylko że spalanie bolidów jest podawane w KG a nie litrach jeśli wiesz ile waży jeden litr paliwa to ok przeliczaj sobie, tylko zasadnicze pytanie po co, skoro ilość paliwa jest podawana w KG i zużycie w KG
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 15:55
0
@bastianko, samochód już z KERS i kierowcą wazy 605 KG dlatego iż ten system montowany jest kosztem płyt balastowych
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 15:52
0
mic co Ci dadzą litry? ważniejsze są kilogramy
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 15:47
0
kubek nie najlzejszy
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 13:36
0
mnie się wydaje że w tym roku Robert jest oficjalnym liderem
Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej
04.04.2009 13:33
0
baudin zgadzam się z Tobą, mnie się wydaje że BMW jest ustawiony pod większy docisk tzn. postawili na to że będzie padał deszcz, wtedy bolid mocniej trzymający się toru będzie w lepszej pozycji
Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej
04.04.2009 13:31
0
"biorąc pod uwagę naszą strategie" ktoś wie co kombinują ??
Przejdź do wpisu BMW po sesji kwalifikacyjnej
28.03.2009 14:31
0
ja mam pytanie czy ta waga uwzględnia wage kierowcy?? bo jeśli nie to KUB nie jest taki pusty
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 12:38
0
wspaniale by było gdyby Robek był 1 a BGP były za nim, ale uciesze się nawet jak będzie KUB na 3 miejscu
Przejdź do wpisu Brawn GP po kwalifikacjach
28.03.2009 11:04
0
niech Brawn zostanie Brawn
Przejdź do wpisu Branson chce zmienić nazwę zespołu Brawn GP?