komentarze
  • 1. raksook1
    • 2010-05-27 15:10:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie teraz to beda najszybsiejszy jak i wypali!!!

  • 2. matito
    • 2010-05-27 15:10:52
    • *.adsl.inetia.pl

    no a jak zadziała to się okaże

  • 3. atomic
    • 2010-05-27 15:13:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 : co ty po nocnej zmianie jeszcze sie nie wyspałeś? ja też przetestuje kilka ductów leśnych przed wyścigiem w niedziele

  • 4. 6q47
    • 2010-05-27 15:17:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tylko czemu mają go stosować, na razie będą mu "dawali szansę". Wniosek jest taki: dla bezpieczeństwa osiągów chcą go mieć - zawsze istnieje ryzyko zbliżenia się do ich bolidu przez konkurencyjny bolid (mocne udoskonalenie pakietu). To może być tylko takie zabezpieczenie się w razie potrzeby...
    Pozdr.

  • 5. xdomino996
    • 2010-05-27 15:18:15
    • *.146.11.111.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Wie ktoś może jakie przeróbki szykuje Renault bo czytałem ze zawieszenie aero i ten F-Duct ale sam zespół tego nie mówił?

  • 6. prolim
    • 2010-05-27 16:08:01
    • *.tvk.torun.pl

    Nie ma co, news bardzo, ale to bardzo treściwy... xD Może by zrobić zbiorczego newsa o F-Ductach, bo i FI i RBR i teraz Mercedes się wypowiadali o tym...

  • 7. MontyF!F!
    • 2010-05-27 16:36:02
    • Blokada
    • *.205.76.50

    No i co z tgo że mają te systemy jak one nie beda działać jak ten maclaren. Przykład Mercedesa który system już mial przed Barceloną, a co się dział na prostych to wiemy.

  • 8. Jaro75
    • 2010-05-27 16:45:29
    • *.kalisz.mm.pl

    "7" Dokładnie.Pożyjemy zobaczymy.Przecież maclaren budował bolid z myślą o tym systemie i prawdopodobnie nie rok a może dwa lub trzy lata temu więc to nie jest tak sobie to dokleić.Zresztą tak samo jest ze wszystkim co ma jakiś bolid a chce to skopiować konkurencja.
    Liczę że Robert znowu będzie blisko i Reno odrobi jakieś dziesiąte do czołówki.

  • 9. lechu55
    • 2010-05-27 17:23:16
    • *.181.129.250

    oni i bez tego są najszybsi. Nadzieja jedyna w tym, ze ten system ich...spowolni

  • 10. Ataru
    • 2010-05-27 19:05:50
    • *.chello.pl

    9. lechu55, Horner juz wymysli cos, zeby ten system dzialal u nichdobrze. Nie wiem, zrobi dziure z drugiej strony, czy co tam jeszcze moze... ;-)

  • 11. Junak 500
    • 2010-05-27 19:23:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sorry, że trochę nie na temat, ale na oficjalnej stronie F1 jest napisane że wyścig w Turcji ma rozpocząć się o 15:00, a kwalifikacje o 14:00, więc trochę dziwnie. A tak na temat to jeśli Red Bullowi ten F-duct wypali to będą mocniejsi niż Brawn GP w zeszłym roku.

  • 12. Junak 500
    • 2010-05-27 19:26:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O sorry to był chyba jakiś turecki czas.

  • 13. dams
    • 2010-05-27 19:27:48
    • *.ryb.abpl.pl

    Bo w Turcji jest godzina do przodu ,czyli kwalifikacje o 13 a wyścig o 14.

  • 14. real4256
    • 2010-05-27 19:45:41
    • Blokada
    • *.przyrow2.gre.pl

    Jutrzejsze treningi będą w http://transmisje.net , serdecznie zapraszam !

  • 15. koal007
    • 2010-05-27 21:22:46
    • *.speed-transfer.mm.pl

    @8 Obyś się nie przeliczył. Ja też kibicuję Robertowi ale może być ciężko. Musieli by mieć super pakiet aero i ustawienie na proste, a nie na zakręty. A Robert zawsze powtarza, że lubi mieć docisk, kosztem prędkości na prostej.

  • 16. lechart
    • 2010-05-28 05:31:57
    • *.olsztyn.mm.pl

    Mam nadzieję, że przedobrzą... :)))

  • 17. real4256
    • 2010-05-28 07:58:15
    • Blokada
    • *.przyrow2.gre.pl

    Oglądaj 1 i 2 trening na żywo w http://transmisje.net , serdecznie zapraszamy !

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo