komentarze
  • 45. Marti
    • 2010-05-16 17:06:18
    • *.160.167.2

    38. FAster92 - proponuję zaczekać na oficjalkę w tej sprawie i nie wylewać swoich żalów przed czasem :)

  • 46. Renault F1 Team
    • 2010-05-16 17:08:56
    • *.adsl.inetia.pl

    23. czerwony__-dokładnie-o to chodzi, złamał regulamin i jeśli Schumi nie dostanie kary, to F1 schodzi na psy...

  • 47. Leeloo
    • 2010-05-16 17:09:15
    • *.254.195.118

    hej Marti :). Dla mnie manewr MSC nie do końca OK. Podobno cicha umowa pomiędzy zespołami jest taka że jak konczą wyścig za SC to już się nie wyprzedza

  • 48. FAster92
    • 2010-05-16 17:10:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    45. Marti Każdy chce bronić swojego faworytan na każdy możliwy sposób;-)
    Więc czekajmy!!

  • 49. Leeloo
    • 2010-05-16 17:10:43
    • *.254.195.118

    a ogólnie to można podejmować reakcje w chwili zjazdu SC do boksu i nie ważne gdzie jesteś na torze

  • 50. michal3100
    • 2010-05-16 17:11:46
    • *.19.rev.vline.pl

    39. Marti Jeśli tak to wszystko odbyło się zgodnie z przepisami, a Michael popisał się znajomością przepisów. Pokazuje to kierowcom, że do końca trzeba być czujnym i skoncentrowanym.
    Jednak myślę, że najlepiej poczekać na oficjalny werdykt sędziów.

  • 51. FAster92
    • 2010-05-16 17:14:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    F1 2010 Monaco: Alonso vs Schumacher last lap można obejrzeć

  • 52. Marti
    • 2010-05-16 17:16:26
    • *.160.167.2

    47. Leeloo - hej Leeloo :) co kogo obchodzą ciche umowy? :) Tak jak pisze @ 42. modafi, zespoły nie ukończyły wyścigu za SC.
    Ja z kolei słyszałam, że pomiędzy zespołami jest cicha umowa zgodnie z którą samochody na gridzie zawsze muszą się prosto ustawić, co dziś nie miało miejsca ;)

    48. FAster92 - więc czekajmy a dopiero potem osądzajmy, ok?

  • 53. szerter
    • 2010-05-16 17:16:27
    • *.com-promis.3s.pl

    39. Marti - kilka metrów przed linią S/M to lekka przesada - pierwsza linia SC w Monako jest tam, gdzie linia ograniczająca zjazd do PL przechodzi z linii przerywanej w ciągłą.

    Tą linię MSC przekroczył za FA i na tych monitorkach z boku sygnalizowana była zielona flaga. Jednak bardziej przypisywałbym zasługę Brawnowi niż samemu kierowcy.

  • 54. inwidualny
    • 2010-05-16 17:18:04
    • *.cdma.centertel.pl

    41. FAster92 nom przydała by się powtórka co do milisekund czy przekroczył linię czy nie bo Alonso w GP Barcelony miał fal start o milisekundy i zaraz kara, a żenada to jazda Schumacher co było w GP Barcelony jeździł jak Di Grassi a do tego ma 7 razy mistrza świata a ile z tego zawdzięcza Barrichellowi? Sam nie wiem ale z 3, 4 bo zawsze coś w pit lane a raz było Barrichello był 1 stanął przed meta i go przepuścił. Potem nie miał tyle szczęścia ścigał się z Hakkinenem o mistrza i był ostatni wyścig i Hakkinen wygrywał chyba o 1 czy 2 pkt.W wyścigu Schumacher był 1 zaraz za nim Mika na zakręcie Schumi pilnował wewnętrznej strony a Hakkinen go od zewnętrznej i Mika Hakkinen został mistrzem świata. :)

  • 55. FAster92
    • 2010-05-16 17:20:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    54. mozna na youtube obejrzeć podałam wcześniej nazwę.

  • 56. Marti
    • 2010-05-16 17:21:10
    • *.160.167.2

    50. michal3100 - jeśli postapił zgodnie z przepisami, to należy mu się pochwała i za znajomość przepisów i za spryt. Poczekajmy. Schumi się wypowiedział na ten temat, opisał regułę pierwszej linii safety cara i wg niego wszystko jest w porządku. Powiedział też, że przez radio go poinformowano, iż tor jest już czysty. Rosberg też mówił, że otrzymał podobną informację i jemu też mówiono, że można jeszcze wyprzedzać.

  • 57. FAster92
    • 2010-05-16 17:23:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Regulamin sportowy w punkcie 40.7 stanowi, że „wyprzedzanie (podczas obecności na torze samochodu bezpieczeństwa) jest zabronione do czasu gdy bolidy nie osiągną pierwszej linii samochodu bezpieczeństwa po tym jak samochód bezpieczeństwa powróci do boksów.”

    W punkcie 40.13 ten sam regulamin mówi jednak, że : "Jeżeli wyścig kończy się, gdy na torze jest samochód bezpieczeństwa, ten zjedzie do boksów pod koniec ostatniego okrążenia, a samochody przekraczają linię mety bez wyprzedzania."

    Kto te ustawę wymyślał? Jedno wyklucza drugie!

  • 58. Leeloo
    • 2010-05-16 17:24:55
    • *.254.195.118

    Marti pijesz do ustawienia Roberta na starcie ?? :D

  • 59. rewol
    • 2010-05-16 17:24:55
    • *.siedlce.domtel.com.pl

    Jeżeli ktoś uważa, że Alonso dokonał czegoś nadzwyczajnego w tym wyścigu to muszę się z nim nie zgodzić. Faktem jest, że startując z pit lane a kończąc wyścig na 7 miejscu jest dużym progresem, ale jak to dokonał. Na 1 okrążeniu mieliśmy SC, Alonso zjechał do boksów po nowe opony nie tracąc nic, bo SC cały czas był na torze, potem widzieliśmy raptem jak wyprzedził z problemami di Grassiego, następnie Glocka i Kovalainena, naprawdę mimo, że to Monaco nikt mu korony za to nie da. Następnie inni zaczęli zjeżdżać na pit stopy i w taki cudowny sposób Alonso wbił się na 6 pozycję, którą utracił we frajerski sposób na ostatnich metrach i wątpliwe by Schumiego za to ukarali. Mimo, że nic do Alonso nie mam, niczym w Monaco mnie nie zaskoczył.

  • 60. kempa007
    • 2010-05-16 17:26:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czekamy na info od sedziow :)

  • 61. Marti
    • 2010-05-16 17:28:48
    • *.160.167.2

    53. szerter - no dobra - kilkanaście matrów :). Manewr był legalny, była zielona flaga. Koniec tematu. Dla mnie sprawa jest zakończona. Za spryt i trzeźwość Schumiego otwieram coś bąbelkowego, co było chłodzone na wypadek wygranej Roberta :)

  • 62. Marti
    • 2010-05-16 17:30:02
    • *.160.167.2

    58. Leeloo - pije :)

  • 63. Leeloo
    • 2010-05-16 17:35:23
    • *.254.195.118

    Marti różnica taka że pszczółka nic nie zyskał a lisek chytrusek poleciał jedną pozycję do przodu, ale sama wola ustawień/manewrów nie jest OK :P

  • 64. Marti
    • 2010-05-16 17:42:19
    • *.160.167.2

    63. Leeloo - pszczółka nic nie zyskała, tylko straciła jedną pozycję, a lisek chytrusek jedną nogą był już chyba na bandzie :)
    Wola manerwu naszego dawnego Ferraristy była bardzo OK ;p
    W sprawie woli ustawień nic oficjalnie nie spisano :)

  • 65. marcin20
    • 2010-05-16 17:49:10
    • *.static.sitel.net.pl

    Jestem ciekawy rostrzygnięcia tej sprawy. A propo tego wypadku na sam koniec, to myslałem że Trulli coś zrobił bardzo złego hindusowi. Chandhok miał szczęście w nieszczęsciu. Uffff!!!!!!

  • 66. szerter
    • 2010-05-16 18:02:22
    • *.com-promis.3s.pl

    61. Marti - raczej kilkaset :]

  • 67. palma_xd
    • 2010-05-16 18:02:43
    • *.lcs.net.pl

    Dla mnie to był błąd nie Truliego a Chandoka
    Bo gdy Trulli wchodził po zewnętrznej to Chandok w niego walnął i walczył dalej o pozycje przed ostatnią. Powinien odpuścić i poprostu przegrać z chonorem.

  • 68. palma_xd
    • 2010-05-16 18:06:41
    • *.lcs.net.pl

    sorry zrobiłem błąd Trulli wchodził po wewnętrznej

  • 69. Damiangl
    • 2010-05-16 18:06:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktoś zauważył, że na cyfrowym polsacie, kanał Rai 1 jest blokowany w wyścigowe niedziele od godziny 13?

  • 70. Marti
    • 2010-05-16 18:16:07
    • *.160.167.2

    66. szerter - w każdym bądź razie odległość wystarczająca na wykonanie manewru wyprzedzania krótko przed metą :)

  • 71. ravbmw
    • 2010-05-16 19:29:04
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    Alonso dał dupy i tyle

  • 72. inwidualny
    • 2010-05-16 20:12:23
    • *.cdma.centertel.pl

    Ta dał dupy to chyba wasz debil niby 7-krotny mistrz świata w F1 a przepisów nie zna!!!!!!!ALONSO!!!!!!!

  • 73. zenobi29
    • 2010-05-16 21:42:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mnie ten manewr porządnie wkurzył.
    W ogóle cała sytuacja była bardzo głupia.
    Bo jeżeli SC wyjeżdża na dwa okrążenia przed zakończeniem wyścigu , a następnie zjeżdża tuż przed metą , to jest porąbane do bólu .
    Praktycznie wyścig był już rozstrzygnięty - to po jaką cholerę zjeżdżał 10 sekund przed zakończeniem?!
    W takiej sytuacji powinny obowiązywać już zasady fair play wśród kierowców.
    Zresztą żaden inny kierowca nie szarpał się do atakowania - a jedynie MSC !
    W zasadzie w chwili obecnej pisanie o tym zdarzeniu , to przysłowiowe >>woda po herbacie <<
    I nikt już na takie cwaniactwo nie da się złapać .
    A zresztą nasi sąsiedzi tak już mają - większość przy poszkodowanym zawodniku wykopuje piłkę na aut ( bez względu na wynik ) , a oni z premedytacją wbijają bramkę , wykorzystując uszczerbek zespołu przeciwnika . Nie wiem skąd to u nich jest - ale tak jest :/

  • 74. devious
    • 2010-05-17 02:37:33
    • *.nplay.net.pl

    @73 i cała reszta - ludzie załamka... przecież w regulaminie jest jasno napisane:

    a) (40.7) jak samochód bezpieczeństwa zjeżdża normalnie tzn. w trakcie wyścigu to można się wyprzedzać od linii SC
    b) (40.13 - dalszy podpunkt czyli uzupełnienie poprzedniego) jak samochód bezpieczeństwa jedzie aż do mety to zjeżdża na ostatnim kółku (w domyśle aby to zwycięzca przekroczył linię jako pierwszy a nei za SC) ale NIE MOŻNA SIĘ JUŻ WYPRZEDZAĆ AŻ DO METY czyli te pozostałe kilkaset metrów...

    nic się tutaj nie wyklucza i wszystko jest jasne - CZEGO TUTAJ NIE ROZUMIECIE?

  • 75. pat77
    • 2010-05-17 07:00:02
    • *.121.189.126

    Manewr moim zdaniem byL zajebisty!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo