Ferrari przetestowało F-duct
Giancarlo Fisichella, rezerwowy kierowca Ferrari, przetestował system F-duct swojego zespołu na torze Vairano.„W zależności od tego jak sprawy będą się miały w dwóch sesjach treningowych w najbliższy piątek, zostanie podjęta decyzja odnośnie stosowania, bądź nie stosowania poprawek w kwalifikacjach i wyścigu” - poinformowano.
Zmiany w pakiecie Ferrari obejmują także zmianę umiejscowienia lusterek, jest to związane z niedawną zmianą przepisów przez FIA.
komentarze
1. Gosu
Ciekawe jak ów system będzie się spisywał u czerwonych. Wydaje mi się, że dalej ciężko będzie dorównać McL na prostych.
2. PiotrasLc
O co chodzi z tymi lusterkami od GP Hiszpani ??
3. marekko
Lusterka mają być mocowane do ścian kokpitu, a nie na zewnętrznych elementach aerodynamicznych, bo tam bardzo drgają i nic w nich nie widac
4. Witek6935
2. Muszą być zamocowane na "sztywno" do monokoku bolidu, a nie do części aerodynamicznej. Są zespoły, które miały już zamontowane poprawnie... Np. Renault. Chodzi o to, żeby lusterka nie wpadały w wibracje na nierównościach... Przez to kierowcy mieli gorszy podgląd na to, co się dzieje za nimi.
5. xdomino996
Coś czuje ze w Barcelonie przez te lusterka Bedzie dominował mclaren bo Red Bull i Ferrari troche przez nie stracie i moze Kubicy uda sie wyprzedzieć w kwalifikacjach Masse albo Webbera
6. xdomino996
straci
7. re-reikorp
Jak przetestował jak testować nie można?
8. konradj@
Wątpię aby te lusterka miały jakiś wpływ na osiągi, a nawet jeśli to tak minimalny, że nie do odczucia.
9. xdomino996
8. konradj@ no wiesz ale Force India było przez nie troche gorsze
10. cycu32
A tak zmieniając temat to wiecie czy Renault w Hiszpanii będzie miało już to nowe paliwo do samochodu ?? Czy tylko sam pakiet aero ??
11. konradj@
re-reikorp rzeczywiście dziwna sprawa z tymi testami.
12. cycu32
Co do lusterek nie będzie różnicy gdyż żaden zespół nie opiera swoich obliczeń aero o lusterka i równie dobrze mogło by ich nie być i bolid był by taki sam. Ale znając F1 to w Hiszpanii na pewno zobaczymy jakiś ciekawe wsporniki i lustereczka a nie zwykły kawałek "pręta ze szkiełkiem"
13. tivi92
lusterka byly mocowane w tej samej lini co tylne kola w taki sposob, ze wytwarzalo sie podcisnienie ktore bylo kierowane na opony co prawdopodobnie przenosilo sie na przyczepnosc, wiec kto wie moze straty beda znaczne
14. dziarmol@biss
Czerwonym wolno testować
15. tivi92
A co do testow to moga robic testy areodynamiczne. robione sa one tylko na prostym odcinku wiec mogl jezdzic po start/mecie w obydwie strony. w dodatku na f1portal napisali ze ferrari dostalo zgode na takie testy od pozostalych zespolow
16. Oski9191
moim zdaniem największa strata jeżeli chodzi o lusterka to może być tylko w tym że zespół musiał opracować nowe lusterka zamiast zająć się w 100% rozwojem np. rozwojem przedniego skrzydła
17. oprezes
co z tymi testami ? jak oni to testowali skoro testow nie ma w trakcie sezonu ???
18. nomadwcm
Dozwolone są 4 testy aero w ciągu roku
19. nomadwcm
Torro Rosso też testowało jakieś części aerodynamiczne
20. figo7
Nie można mówić o tym że zmiana lusterek nie ma wpływu na aero bolidu nie w F1
21. marcin20
Ciekawe kiedy Renatka wprowadzi swoje F-duct. Oby się spisalo na medal !
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz