Kobayashi liczy na poprawę niezawodności
Kierowcy zespołu Sauber z optymizmem czekają na pierwszy europejski wyścig sezonu, GP Hiszpanii. Dla Pedro de la Rosy będzie to domowy wyścig, podczas gdy Kamui Kobayashi także mam miłe wspomnienia z tego obiektu. Zespół Petera Saubera, podobnie jak większość ekip w stawce, do Montmelo przywiezie ulepszony pakiet aerodynamiczny.„Dorastałem w centrum Barcelony i kocham swoje miasto. Mam tam wszystko- urocze miasto, góry i stale dobry klimat. Z niecierpliwością czekam na ten wyścig! Moi rodzice mieli domek letniskowy blisko toru. Od 1991 roku uwielbiałem słuchać pięknego dźwięku silników Formuły 1, gdy zespoły testowały tam. W 1991 roku ścigałem się również w Formule Renault w pierwszym wyścigu na Circuit de Catalunya. Moje pierwsze Grand Prix odbyło się tam w 1999 roku. Tor stał się najlepszym torem testowym dla Formuły 1. To bardzo wymagający tor- ciężki dla aut, silników i kierowców. To tor, który naprawdę lubię. Zakręt numer trzy jest bardzo szybki i bardzo długi- jest zabójczy dla karku. Jest tam wiele różnych zakrętów- szybkie, średnie, a także kilka wolnych w ostatnim sektorze. Na Grand Prix Hiszpanii także będziemy mieli nowy pakiet aerodynamiczny. Jestem pewny, że pod koniec wyścigu będziemy albo blisko, albo w strefie punktowej.”
Kamui Kobayashi
„Tor Catalunya znam całkiem dobrze. Wygrałem tam w GP2, ścigałem się tam w Formule 3 i miałem kilka testów w Formule 1. Nawet mój pierwszy test w F1 był w Barcelonie. W tamtych czasach, ostatnie dwa zakręty były inne niż teraz, gdyż były tam dwa szybkie prawe łuki (przyp. red. aktualnie przed ostatnim zakrętem jest szykana). Tor jest bardzo ciężki dla bolidów i wymagający dla kierowców. Połączenie kierowcy i bolidu musi tu być bardzo dobre, gdyż trudne, ale kluczowe jest prawidłowe ustawienie auta. Szybki prawy zakręt przed tylną prostą jest moim ulubionym, a zarazem wymagającym miejscem. Lubię Hiszpanię i Grand Prix Hiszpanii. Pogoda z reguły jest tam bardzo przyjemna, a na trybunach jest wielu kibiców. Cieszę się również z Pedro, gdyż to jego domowy wyścig i będzie miał tam sporo fanów. Testowaliśmy tam podczas zimy. Mamy poprawki do bolidu i wierzę, że nasze problemy z niezawodnością zostały rozwiązane. Powinienem w końcu mieć dobrą okazję do ścigania się, gdyż do tej pory w czterech wyścigach przejechałem jedynie 19 okrążeń.”
komentarze
1. RentonB
Oj jesli ten 3ci zakret jest tak zabojczy dla karku to Schumacher bedzie mial ciezko hehe
2. przemoziom99
oby było lepiej dla saubera powodzenia chłopaki !
3. Renault R30 F1
Może będą punkty , ale zobaczymy czy pakiet aerodynamiczny się sprawdzi
4. hotshots
....a duch bmw krąży nad Sauberem - współczuję im...
5. Gosu
No gorzej chyba być nie może, więc poprawa jak najbardziej możliwa. Dobrze byłoby gdyby zakręcili się w strefie punktowej co podniosłoby trochę morale zespołu i może jakiegoś sponsora ...
6. matito
Pokazał że potrafi szybko jeździć wolnym bolidem ale coś ostatnio mu nie idzie
7. kam39
to sobie jeszcze poczeka zanim bolid będzie się spisywał dobrze
8. leo_
Życzę Peterowi , żeby jego ekipa wreszcie zaczęła dobrze jeździć. Myślę, że zmiana na stanowisku dyrektora technicznego przyniesie owoce, choć trzeba będzie na nie trochę poczekać. A może już w tym roku będzie poprawa? Przydałoby się, bo do przetrwania potrzebni są sponsorzy.
9. Wiater
Obyście do końca roku zrobili chociaż punkt ;)
10. fullbzikaaa
Poprawki są dobre na bieżąco. Tutaj trzeba przyjechać z prawie nowym autkiem. Po wypowiedziach sądzę, że jak się nie obsuną wśród konstruktorów, to będzie sukces. Peter powinien pomyśleć o sponsorach na przyszły sezon i nad pracami nad nowym bolidem, jeżeli chce dalej spełniać swe marzenia.
11. pjc
Oby znowu Peter Sauber nie musiał schodzić do garażu ze spuszczoną głową.
Punkty już dwa razy były blisko.
Do trzech razy sztuka?
12. pjc
@fullbzik ten sezon jeżeli chodzi o finanse mają pewny.
Oni już rozglądają się za sponsorami na przyszły sezon.
Sauber to potwierdził.
13. ICE MAN9
Kobayashi trafił do bardzo słabego zespołu. W końcówce zeszłego sezonu Kobayashi jeździł świetnie, ale w lepszym zespole teraz jeździ w zespole gdzie bolidy są awaryjne. Jeśli dalej bolidy Saubera będą tak awaryjne to wątpię by zdobyli w tym sezonie choćby jeden punkt.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz